Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

פרסמתי פה פוסט לרכב עד 50K אתמול, אך היא עושה את זה לעד 10K בשנה והיא לא צריכה משהו יקר, רק משהו שעובד ולא יעשה לה בעיות. לכן שכנעתי אותה לרדת ל30K

האם ניסאן מיקרה רכב טוב למחיר?

 

אני ראיתי את שני אלו:

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/72l4o0gf

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/xu27jfxm

 

היא ראתה את שני אלו:

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/telmfkcz

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/s4ksehyi

 

מה אתם אומרים?

עריכה אחרונה על ידי hexxt
פורסם

הייתי מעדיף ספייס סטאר, אותם ביצועים, צריכת דלק טובה אבל בניגוד לניסן אין תלונות לגבי הגיר הרציף.

אבל אם רכב מיני, הספארק תהיה חזקה משמעותית ושקטה יותר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 דקות, yulianx כתב:

הייתי מעדיף ספייס סטאר, אותם ביצועים, צריכת דלק טובה אבל בניגוד לניסן אין תלונות לגבי הגיר הרציף.

אבל אם רכב מיני, הספארק תהיה חזקה משמעותית ושקטה יותר.

יש סיכוי שתוכל לתת לי המלצה לפי ראייה ראשונית שלך מיד 2 לשני הדגמים שציינת?

פורסם
בתאריך 18.9.2025 בשעה 12:32, hexxt כתב:

האם ניסאן מיקרה רכב טוב למחיר?

בתאריך 18.9.2025 בשעה 12:32, hexxt כתב:

מה אתם אומרים?

שחיפוש פשוט ו- 15 דקות שיטוט בפורום על ניסן מיקרה ייתן לך את התשובות שאתה מחפש.

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 18.9.2025 בשעה 19:37, EliC25 כתב:

למייקרה יש לא מעט מחלות.

איך הגעת למסקנה הזאת?

המיקרה בנוי טוב יותר מהספייסטאר ויש להם גיר זהה.

פורסם

באילו שנתונים מדובר? (לא מצליח לפתוח קישורים של יד 2) בכל מקרה, הייתה ברשותי מיקרה 2015 לפני כמה שנים. נשאיר בצד את חווית הנהיגה המפוקפקת, למדתי על בשרי שיש לה בעיה של בורר מזגן שנתפס בעקבות קפיץ שנקרע בדשבורד. התיקון במורשה היה יקר ודרש פירוק דשבורד והרכבתו מחדש. למיטב ידיעתי זו בעיה ידועה. ישנה גם בעיה ידועה בגיר הרציף שנוטה להתפגר אחרי קילומטרז' מסויים, אך לא קרה לי.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

לא ברור במה המייקרה בנויה טוב יותר.

למייקרה היו לא מעט תלונות לגבי הגיר, בספייס לא היה. אולי בוצע שידרוג קל שטיפל בזה במיצובישי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

במיקרה איכות החומרים טובה יותר.

האמינות של הגירים זהה מכיוון שזה אותו גיר.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם
לפני שעה, levy כתב:

במיקרה איכות החומרים טובה יותר.

האמינות של הגירים זהה מכיוון שזה אותו גיר.

זה משפט שמוכיח שאין לך היכרות מעמיקה עם עולם הגירים הרציפים.

לפני כשבועיים הפניתי (עוד) חברה עם מייקרה לשיפוץ גיר. הבחור ממכון הגירים, במהלך השיחה אמר לי "אין לזה הסבר, אותו גיר במיצובישי שורד, במיקרה לא"

מעבר לגיר, יש בעיה של בורר מזגן וגלגלות. זה מעבר לבלאי הרגיל שיש בכל רכב.

פורסם
לפני 3 שעות, levy כתב:

במיקרה איכות החומרים טובה יותר.

האמינות של הגירים זהה מכיוון שזה אותו גיר.

במיקרה הפלסטיק קשיח וזול, כמו בספייס.

האמינות לא זהה. מדוע אין תלונות על הגיר כמו במייקרה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

זה משפט שמוכיח שאין לך היכרות מעמיקה עם עולם הגירים הרציפים.

לפני כשבועיים הפניתי (עוד) חברה עם מייקרה לשיפוץ גיר. הבחור ממכון הגירים, במהלך השיחה אמר לי "אין לזה הסבר, אותו גיר במיצובישי שורד, במיקרה לא"

מעבר לגיר, יש בעיה של בורר מזגן וגלגלות. זה מעבר לבלאי הרגיל שיש בכל רכב.

יש לי היכרות מצוינת עם הגיר, יש במשפחתי 2 מיקרות.

הגיר יצא לשוק בשנת 2011.

עד 2013 היה כשל בגיר שתוקן, רוב הבעיות שאתה שומע זה עד שנת 2013.

אחכ הגיר שופר, ספייסטאר הגיעה מאוחר יותר וקיבלה את הגיר המשופר.

הגיר המשופר יש בו גם שמן מסוג שונה של ניסאן ns-3.

הגיר עם הבעיות עם שמן ns-2.

באופן כללי הגיר הזה שמכונה cvt7 מחזיק באיזור 200000 קמ.

מי שרוצה להאריך את החיים שלו צריך להחליף שמן מקורי בלבד ומסננים בגיר כל 60000 קמ, הרוב לא עושה את זה.

הגיר הזה נימצא בסוזוקי סוויפט,ספייסטאר,שברולט ספארק,מיקרה,סוזוקי באלנו,סוזוקי איגניס ועוד דגמים.

אני מוכן לקחת את הבעיה של מיקרה של הכבל מזגן שאפשר לפתור עם קצת יצירתיות ולא לקבל את הבעיות האחרות שיש ברכבים אחרים, מדובר ברכב אמין מאוד שניסאן עשתה מאמץ רב בתכן כדי להגיע לאמינות גבוהה, משאיר מאחור את הקוריאניות והאירופאיות.

 

והנסיעה עם הגיר הרציף הרבה יותר נעימה מהקפיצות של i10 והפיקנטו עם הגיר הרובוטי שבהן אין סיכוי להגיע ל 200000 קמ עם הגיר ומכלולים נוספים, היה לי ניסיון את הרכבים האלה תקופה קצרה ולעולם לא ארכוש אותם.

עריכה אחרונה על ידי levy
  • אהבתי 1
פורסם

מבחינת אופי פעולה ללא ספק הרציף הרבה יותר טוב מהרובוטי. מבחינת אמינות צריך לראות את הרובוטי לאורך שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, levy כתב:

והנסיעה עם הגיר הרציף הרבה יותר נעימה מהקפיצות של i10 והפיקנטו עם הגיר הרובוטי שבהן אין סיכוי להגיע ל 200000 קמ עם הגיר ומכלולים נוספים, היה לי ניסיון את הרכבים האלה תקופה קצרה ולעולם לא ארכוש אותם.

השאלה מה הגירים האלו רלוונטיים למי שקונה כרגע רכב ב-30 אלף ש"ח?

ואם ה-i10 והפיקנטו נמצאות על הכוונת שלו, מדובר על הדגמים עם הגיר הפלנטרי בעל 4 הילוכים.

לא גיר יעיל או חסכוני, אבל דווקא כן אמין מאוד.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני כשעה, yulianx כתב:

מבחינת אופי פעולה ללא ספק הרציף הרבה יותר טוב מהרובוטי. מבחינת אמינות צריך לראות את הרובוטי לאורך שנים.

הגיר הרובוטי יש בו קלאצ' שנישחק אחרי כמה עשרות אלפי קילומטר וצריך להחליף אותו וגם לכייל אותו.

 

עריכה אחרונה על ידי levy

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...