Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לצמיגים 235/60R18 103 V לוולוו XC60


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מבקש המלצה לסט צמיגים במידה 235/60R18 103 V לוולוו XC60 2017.

אוטו שחונה בשמש, נוסע פחות מ10K בשנה.

משהו שלא ישחט את הכיס.

תודה מראש.

ערן.

פורסם

לא מידה זולה במיוחד ומבחינת מבחר, חלק מהדגמים היותר טובים  מגיעים כנראה בעיקר עם קוד עומס 107.

איזה צמיגים (דגם מלא) יש כרגע והאם היית מרוצה מהם?

 

מציע לנסות לבצע סקר שוק באזורך ולקבל אמת מידה אילו צמיגים לא סינים זמינים או ניתנים להזמנה במסגרת התקציב שלך (יש מספר מוגדר?). ואז לחזור להתייעצות.

 

ממה שנראה במספר אתרים רלוונטים הכי זול (אזור ה-600-700 ש"ח לצמיג) שהייתי אולי שוקל זה נקסן N'Fera RU1. אבל תאורטית בקצת מעל יש דגמים של הנקוק שבראייתי עדיפים. מעל  המחירים ממשיכים להצפין לכיוון ה-800 ש"ח ומעלה.

פורסם
לפני שעה, Tom_22 כתב:

לא מידה זולה במיוחד ומבחינת מבחר, חלק מהדגמים היותר טובים  מגיעים כנראה בעיקר עם קוד עומס 107.

איזה צמיגים (דגם מלא) יש כרגע והאם היית מרוצה מהם?

 

מציע לנסות לבצע סקר שוק באזורך ולקבל אמת מידה אילו צמיגים לא סינים זמינים או ניתנים להזמנה במסגרת התקציב שלך (יש מספר מוגדר?). ואז לחזור להתייעצות.

 

ממה שנראה במספר אתרים רלוונטים הכי זול (אזור ה-600-700 ש"ח לצמיג) שהייתי אולי שוקל זה נקסן N'Fera RU1. אבל תאורטית בקצת מעל יש דגמים של הנקוק שבראייתי עדיפים. מעל  המחירים ממשיכים להצפין לכיוון ה-800 ש"ח ומעלה.

להבנתי אין בעיה לשים קוד עומד 107 כל עוד קוד המהירות הוא שווה או גבוהיותר, אני צודק?
האם יש איזה השלכה לשים קוד עומס יותר גבוה?
הרכב חדש אצלי ככה שלא יודע להגיד מה עדיף.

 

פורסם

כן, ניתן להתקין קוד עומס גבוה יותר (כמו גם מהירות).

עשוי בעיקר לפגום מעט בנוחות.

אבל כשמדובר גם בצמיגים מדגמים שונים, זה לא יהיה חד וחלק.

פורסם
לפני 5 דקות, Tom_22 כתב:

טיירדיל נוטים להיות יקרים יותר משאר המקומות  וגם  מוסיפים עלות התקנה למחיר המוצג.

מעבר לכך, יש בקישור מספר צמיגים שלא מומלצים בכלל.

לא אמרתי לו לקנות משם, רק הראיתי לו אופציות ויחס המחירים בין אחד לשני. תמיד עדיף כשמחליטים דגם לעשות השוואה באינטרנט ולחפש איפה הכי זול. אם מכיר צמיגים שם שלא מומלצים תוסיף מהידע שלך וזה יעזור לו גם. אין היום מבחר צמיגים בארץ, ולמידות לא סטנדרטיות בכלל קשה למצוא. 

  • משעמם 1
פורסם (נערך)

עברתי את אותו הסיפור לפני כמה חודשים,

גם עם XC60 אבל 17 אינץ,

קשה למצוא צמיגים טובים, אבל שמתי קודים גבוהים יותר בכדי למצוא נורמלים, כמו שאמרו מעליי,

לצערי האתרים המומלצים (לא בטוח שספציפית זה) חזרו על אותו הסיפור בדיוק כמו בפעם הקודמת, רכוש בכדי לקבל טלפון למחרת שאין במלאי אבל יש שילשול סיני במקום!

אם אני לא טועה, קניתי את הטויו שיש במבצע בקישור בכדי לגלות שאין במלאי למחרת,

עפתי לאוטו דיפו, ראיתי קונטיננטל במבצע ולא עצרתי לחשוב, קבעתי יום והחלפתי,

בהצלחה

 

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 3 שעות, yairw כתב:

עברתי את אותו הסיפור לפני כמה חודשים,

גם עם XC60 אבל 17 אינץ,

קשה למצוא צמיגים טובים, אבל שמתי קודים גבוהים יותר בכדי למצוא נורמלים, כמו שאמרו מעליי,

לצערי האתרים המומלצים (לא בטוח שספציפית זה) חזרו על אותו הסיפור בדיוק כמו בפעם הקודמת, רכוש בכדי לקבל טלפון למחרת שאין במלאי אבל יש שילשול סיני במקום!

אם אני לא טועה, קניתי את הטויו שיש במבצע בקישור בכדי לגלות שאין במלאי למחרת,

עפתי לאוטו דיפו, ראיתי קונטיננטל במבצע ולא עצרתי לחשוב, קבעתי יום והחלפתי,

בהצלחה

 

עברתי את אותו הדבר עם הרכב שלי. היה קשה מאוד כשקניתי למצוא צמיגים במידה 235/45 על 17. בסוף מצאתי זוג פאלקן יחיד בן 8 חודשים עם קוד מהירות יותר גבוה ולקחתי. המצב כרגע מבחינת היצע הצמיגים על הפנים, כמו כמעט כל שאר הדברים. לא מדברים על זה בתקשורת אבל נראה שמצב היבוא מחו"ל כרגע בכי רע.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...