Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברשותי 2 מחשבים אחד נייח שמותקן עליו גוגל כרום ואחד נייד שיש עליו מייקרוסופט אדג'.

בכל מקרה בשניהם התחיל להופיע לי תוצאות בעברית כאשר הדפדפן מתורגם לערבית(מצרף תמונה מהגוגל כרום).image.thumb.png.b20c32d695150aa9b795e9a3a9b37e4d.png

בנוסף מצרף הגדרות דפדפן שתראו שהשפה הערבית לא מופיעה שם בכלל.

image.thumb.png.4fd229c0b91c2f6e1414a18eb7889161.png

מישהו יודע למה זה קרה(ממש לאחרונה בחודש-חודשיים האחרונים) ואיך אני מטפל בזה?

עריכה אחרונה על ידי lolmit
פורסם

ראיתי דבר כזה, זה היה קשור לחשבון גוגל, בסוף הסתדר מעצמו אחרי הודעה של גוגל שהחשבון שוחזר. 

תנסה להכנס להגדרות אבטחה בגוגל ותוציא את כל המכשירים המחוברים, ועדיף גם שתחליף את הקוד, תתחבר שוב ותקווה שיסתדר יכול להיות שיקח לו יום-יומיים.  בנוסף תבדוק שאין תוסף לא מוכר שמקושר לחשבון גוגל שלך. 

 

פורסם

היית אומר באחד, ניחא. בשניהם? מעניין. 

אתה עם אותו חשבון גוגל בשניהם? 

 

הדבר הראשון שהייתי עושה זה להיפטר מהאפשרות של תרגום אוטומטי ולראות אם זה עוזר. 

הדבר הבא שהייתי עושה זה לראות אם אתה נמצא מאחורי VPN כלשהו. 

הדבר הבא הוא להיכנס ל FLAGS ולראות אם יש שם משהו מעניין, אני כבר לא זוכר איך עושים את זה... נדמה לי שמקלידים chrome://flags בשורת הכתובת. 

 

מעבר לכל אלו, הייתי בודק את ההגדרות מיקום (ושפה) בווינדוס עצמו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 שעות, saay222 כתב:

תיכנס לפה:

https://whatismyipaddress.com/

 

ותראה אם אתה יוצא ממדינה אחרת.

image.png.f119d5904afcd3af64277c2a22ee5536.png

לפני שעתיים, ברווז כתב:

היית אומר באחד, ניחא. בשניהם? מעניין. 

אתה עם אותו חשבון גוגל בשניהם? 

 

הדבר הראשון שהייתי עושה זה להיפטר מהאפשרות של תרגום אוטומטי ולראות אם זה עוזר. 

הדבר הבא שהייתי עושה זה לראות אם אתה נמצא מאחורי VPN כלשהו. 

הדבר הבא הוא להיכנס ל FLAGS ולראות אם יש שם משהו מעניין, אני כבר לא זוכר איך עושים את זה... נדמה לי שמקלידים chrome://flags בשורת הכתובת. 

 

מעבר לכל אלו, הייתי בודק את ההגדרות מיקום (ושפה) בווינדוס עצמו. 

כן אני בשניהם מחובר לאותו חשבון..

איך אני מסדר את זה יש לך רעיון ?

פורסם
לפני 13 שעות, ELI001 כתב:

תנסה להכנס להגדרות אבטחה בגוגל ותוציא את כל המכשירים המחוברים, ועדיף גם שתחליף את הקוד, תתחבר שוב ותקווה שיסתדר יכול להיות שיקח לו יום-יומיים.  בנוסף תבדוק שאין תוסף לא מוכר שמקושר לחשבון גוגל שלך. 

ניסית?

פורסם
לפני שעתיים, ELI001 כתב:

ניסית?

לא כל כך הצלחתי לעשות את זה, לא מצאתי את האופציות.

בנוגע לתוספות דפדפן אין כלום מיוחד שלא היה מלפני.

פורסם

במחשב, כשאתה לוחץ על אייקון הפרופיל (לא זה שבשורת החיפוש אלא בכל דף חדש לדוגמא) ושם ניהול חשבון>אבטחה, אם אתה בעניין של להחליף סיסמה כל המכשירים האחרים ינתקו ולא תצטרך להוציא אותם ידנית. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...