Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני משרת בצהל והציעו לי לקבל רכב צבאי משפחתי עם 7 מקומות (לקראת התרחבות המשפחה) ובכל חודש ירד לי מהנטו 2000 שקל במקום 500 שקל שיורד לי היום על רכב קטן יותר (i20) 

במידה וניקח את הרכב הגדול מהצבא נצטרך לקנות לאישתי רכב קטן שיהיה לה לנסיעות לילדים.

במידה ולא אז נקנה רכב משפחתי גדול שישמש את אישתי ואני אשאר עם הרכב הקטן מהצבא.

מתלבט מה יותר פיננסי לעשות ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

2 נקודות חשובות לשיקולים:

1. לאורך השנה אנחנו כמעט ולא עושים נסיעות משפחתיות רחוקות למעט בחופשים.

2. אל תציעו את האופציה שניסע ב2 רכבים קטנים. אישתי הטילה וטו שנסיעות משפחתיות יהיו ברכב אחד.

תודה אשמח לתגובותיכם

פורסם

מה אישתך מעדיפה?

נסיעות לילדים ברכב קטן לא נשמע להיט,

ולצבא הלוך ושוב לבד ברכב גדול נשמע בזבזני,

אני הייתי הולך על רכב קטן לצבא, ורכב משפחתי גדול לאישה

  • רעיון טוב! 1

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)

לדעתי, בשיקול כלכלי,

עדיף לך להישאר עם הרכב הקטן מהצבא.

ולרכוש 7 מקומות עבור האישה והילדים, והחופשות.

 

היתרון בזה יהיה, ואסביר זאת בסימולציה:

נניח ותקנה מיצובישי אאוטלנדר ( סתם לצורך הדוגמא), בעלות סבירה של 60 אש"ח.

נניח שתמכור אותה עוד 3 שנים.

מאוד מסתבר שתקבל עליה במכירה, סכום באיזור ה-80% מעלות הקנייה, במספרים באיזור ה50 אש"ח +/-.

 

ברגע שלקחת רכב מהצבא, ושילמת עליו 2000 ש"ח לחודש, בת'כלס זה תוספת של 1,500.

אז 1,500 כפול 36 חודשים  = 54 אש"ח.

ולאחר שלוש שנים, אין לך נכס/רכב ביד לקבל סכום כלשהו בחזרה.

 

(אני מקביל את הדוגמא הנ"ל להבדל בין לשלם שכירות על דירה לבין תשלום משכנתא על דירה משלך)

 

בהתאם לדוגמא הזאת, שרירותית לחלוטין, וודאי שעדיף, קטן מהצבא ו-7 מקומות לאישה.

 

* תוכל לתרגל את הדוגמא הזאת עם איזה נתונים שאתה רוצה, קרוב לוודאי, שהאופציה שהצעתי תמיד תהיה עדיפה.

 

בהצלחה! 

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם

בסימולציה בדוק גם את ההשפעה על התנאים הסוציאליים. אצל אזרחים הם נפגעים בריבית דריבית, כל שקל שיורד היום זה כמה שקלים בפנסיה. אולי בצבא זה אחרת, אבל זה מחייב בדיקה אישית

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...