Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים עם היסטוריית בעלות "חריגה" שלא מצליחים להמכר ללקוח פרטי , מה לדעתכם הסיבה לכך?


Uri82

פוסטים מומלצים

שמתי לב שיש רכבים שעוברים מסוחר לסוחר ופשוט לא נמכרים ללקוח פרטי חודשים ואפילו שנים!

מעניין אותי , מה כבר יכול להיות כל כך גרוע ברכב? האם בכל זאת הציבור ממש לא פראייר?

ראו דוגמא לרכב כזה: 

יש המון דגמי ניסאן , אבל נתקלתי גם במאזדה וסוזוקי כאלו:

 

 

Screenshot_2025-05-08-10-38-01-010_com_user.ilcars.thumb.jpg.c51f57bfcd119356574c542ea5046f99.jpg

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עם בעיות. בעיקר רלוונטי לרכבים שהם יוצאי חברות ליסינג.

אם הרכב היה מוצלח -> חברת הליסינג היתה מוכרת אותו בעצמה בשוק הפרטי.

כאשר זה רכב בעייתי (תאונה קשה, רכב "לימון" וכו') - אז חברת הליסינג מעבירה את הרכב לסוחרי רכב. שהם ינסו להיפטר מהנבלה.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי, ברכבי ספורט אלה רכבים שהם אובדן להלכה שבמודעות של סוחרים מופעים כחדשים בלי שריטה במחיר מופקע. הם לא מצליחים למכור והרכב עובר מסוחר לסוחר. בסוף הוא נמכר למישהו אחרי שנחתך המחיר. אותו קונה מבין לאחר תקופה קצרה שהוא עשה טעות ושוב הרכב מגיע לסוחר.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוחר אחד זו חברת הביטוח שלקחה את הרכב באובדן להלכה, מכרה לסוחר אחר ששיקם, שמכר לסוחר שלישי שמטפל במכירה.

העברה בין סוחרים יכולה להיות גם רכב שסיים ליסינג או נכנס בטרייד אין, עבר לתו סחר של חברת הליסינג/טרייד, ואז נקנה על ידי סוחר חיצוני. לפעמים החיצוני לוקח כמות גדולה של רכבים מחברת הליסינג/טרייד ומוכר את חלקם לסוחרים אחרים קטנים יותר. 

עריכה אחרונה על ידי שי
  • רעיון טוב! 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב התחיל את חייו להערכתי בעסקת 0 ק"מ, ולכן נרשם ליסינג. 

אחרי חודש עבר ללקוח פרטי שהחזיק אותו שנה ותשעה חודשים.

אח"כ עבר שלושה סוחרים, בתקופה של חצי שנה, ונמכר ללקוח פרטי לעוד שנה ומשהו.

מאז שוכב אצל סוחר מעל שנה. 

לדעתי, הפרק הכי בעייתי בחיים של הנבלה הזו, זה הסוחר האחרון. סוחרים משתדלים לא להחזיק רכב כל-כך הרבה זמן, מה שאולי יכול להעיד על משהו מהותי.

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, discoTD5 כתב:

סוחרים משתדלים לא להחזיק רכב כל-כך הרבה זמן, מה שאולי יכול להעיד על משהו מהותי.

אם זה קרוב לוודאי רכבים אחרי תאונה קשה , מעניין למה לא פשוט מוכרים אותם במחיר נמוך מאד (בהרבה מקרים אפילו לא מעבירים אותם טסט!)

אולי כרכב חלופי לאיזה מוסך או חברה , או סתם ללקוח פרטי שמוכן לקחת את הסיכון תמורת רכב בחצי ממחיר השוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שימכור במחיר מאוד נמוך? שהוא יכול למצוא את הפראייר התורן שיקנה במחירון?

  • מבאס 2
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שהסוחר משתמש בנתיים ברכב לצרכיו הפרטיים וחוסך על הדרך את הביטוח והטסט

(כי לו ביטוח סחר ולוחית במבחן והרישיון מוקפא בזמן שהרכב על תו סוחר)

  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...