Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שווה BYD Atto3 מ 2022 ?


discoTD5

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, TheTaxAvenger כתב:

 יש דבר כזה מחיר לא ריאלי.

יש משהו במה שאתה אומר.

פתחתי עכשיו את לוח יד 2 והדבר הראשון שקפץ לי זה טויוטה 2024 Bz4X חדשה.

מחירון 205,000 שח. פרסום ראשון לפני 3 ימים ב 214,000 שח, אחרי 3 ימים ירד ל 210,000 ש"ח. אולי הוא חושב שמחכים לו בסיבוב... טרם נמכרה.


עברתי ל BYD ATTO 3:


אחת עם ק"מ נורמלי מודל 2022 פורסמה ב 129,500 (המחירון 127000) ואחרי שבועיים ירדה ל 124,500 שח - והיא עדיין שם לא נמכרה.

אחת דנדשה 2024 עם 7000 קמ. 
מחירון לוי יצחק: 147,200 ש"ח.
פורסמה לפני שבוע וחצי ב 162,000 שח.
אחרי שבוע ירדה ל 160,000 שח.
אחרי יומיים ירדה ל 158,000 שח.
אחרי יומיים נוספים ירדה ל 154,000 ש"ח.

כן היא עדיין על הלוח ולא נמכרה.

השוס:

ATTO3 ממורה נהיגה.

מודל 2023 עם 120000 ק"מ.

מחירון יבש לפני שיקלול: 124,600 ש"ח.

מחירון משוקלל (לימוד נהיגה + ק"מ) = 91,680 ש"ח.
מפרסם כבר חודש סביב 102-105 אלף...כמובן שלא נמכרה.

יש כאן בעיה שאנשים חיים בסרט ומנותקים מהמציאות. 

  • אהבתי 3

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוסף Handz לכרום חושף את האמת העגומה על מצב שוק יד 2 של רכבים חשמליים. 

 

אני עוקב אחרי הדגמים הבאים: 

 

- טסלה מודל 3 (בשביל הספורט. אני לא באמת אקנה אותה בגלל תקציב) 

- פיג'ו 2008/208 חשמלית

- יונדאי קונה חשמלית

- קורסה חשמלית

- MG ZS 

- GE3 

- אורה קט 03 
- MG4 

 

בגדול אני עוקב אחרי החשמליות העממיות (יחסית). רכבים תקועים חודשים על גבי חודשים ביד 2 והמחיר רק מתעדכן כלפי מטה. ספציפית לגבי GE3 המחירון של רכב הזה כל כך ברצפה שממש מגרד לי לקחת אחת שמורה למרות כל המגרעות שיש לרכב בכל הקשור לטעינה מהירה וזמינות חלפים. (הבנתי שיש מתאמים שפותרים באופן חלקי את בעית הטעינה המהירה) 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.1.2025 בשעה 14:58, discoTD5 כתב:

לא פוסט מכירה, כי אין לי אחת כזו.

התקשר חבר לשאול בכמה הוא יכול למכור  את הרכב שלו, Byd Atto3 מודל 2022  שעבר 90,000 ק"מ.

הבנתי ממנו שמחירון לוי יצחק הוא 128.0 אש"ח.

הציעו לו בטרייד אין 100.0 אש"ח (קונה Atto3  חדשה)

דעתכם? 

מחירון לוי יצחק 127,400 ש"ח.

משוקלל יד ראשונה פרטית ו-90,000 ק"מ = 111,959 ש"ח.
בשיקולל "מכירה לחברות סחר משומש בעלות תו סחר\טרייד-אין" (יש סעיף כזה במחירון לוי יצחק) = המחיר הוא 98,524 ש"ח.

לדעתי הוא קיבל הצעה הוגנת (משלם קומיסיון של 12% ומוסר את הנבלה בלי להתעסק במכירה לפרטי - כאשר בספק גדול ימצא קונה פרטי ב 112K ש"ח.

 

איציק

לפני 4 דקות, TheTaxAvenger כתב:

תוסף Handz לכרום

משתמש בו כבר שנים...

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.1.2025 בשעה 23:43, Michazzz כתב:

 

כתבה מבולבלת, ערבבו בדיקה של ירידת ערך בשנה הראשונה (2024) ושל שנה שניה (2023) כאשר ירידת הערך בשנה הראשונה היא הגדולה ביותר תמיד והיא לא ברת השוואה לשנה השנייה. צריך להשוות תפוחים לתפוחים כלומר ירידת ערך של אותה שנה.

 

חבר ניסה למכור לאחרונה לקסוס ux300e חשמלית עם טווח רשמי של 315 ק"מ, אין קול ואין עונה, טלפון אחד הוא לא קיבל.

 

הם לא הסתדרו עם הטווח הקצר של הרכב והיו חייבים להחליף את הרכב, בסוף הוא התייאש ועשה טרייד אין לאותו הרכב בגירסה המחודשת שלו עם טווח רשמי של 447 ק"מ, קיבל מחיר מחירון על הרכב שלו.

 

התגלגל עד ההחלפה הבאה שבמהלכה ייתכן שהתסריט יחזור שוב כאשר רכבים חשמליים חדשים יציגו טווחים רשמיים של 600 - 700 ק"מ כסטנדרט.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • מעניין 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.1.2025 בשעה 22:55, TheTaxAvenger כתב:

המחירון הזה לא שווה את הנייר שעליו הוא מודפס. הרכב עבר 90 אלף ק"מ, וזה אומר שעוד 60 אלף ק"מ האחריות על הסוללה מסתיימת. יש לקחת את המחירון, להפחית ממנו 30-35 אלף ש"ח (שזה העלות המשוערת של סוללה חדשה), ולאחר מכן להפחית עוד עבור בלאי ושחיקה. התוצאה המתקבלת זה השווי האמיתי של הרכב. 

לדעתי הלכת רחוק - אפילו מאוד,
אף אחד לא אומר שביום שהרכב יוצא מאחריות הסוללה הולכת לפח, כמו שאף אחד לא אומר שרכב מונע בנזים יום אחרי האחריות מורידים עלות החלפת מנוע (שוב כמטאפורה) - אבל מסכים שישנם לא מעט אנשים שחיים בסרט של לפני שנתיים שקונים חשמלית ב 160K ויומיים אחרי מעלים לנכירה ב 170K וכולם ירוצו לקנות.

יש שוק לחשמליות סיניות יד שניה שכן מכר לפני חודש BYD בת שנתיים עם 85K ק"מ אחרי שבועיים בלוח ב 15% מתחת למכירון (לא 40% כמו ההצעות שלך (-: ) .

 

בעיות דומות יש גם לרכבים ארופאים, רנו (המגאן שלי כדוגמה טובה מחירון יבש 61K משוקלל 53K גם ב50K לא קיבלתי טלפון אחד מחודש האחרון - כנראה יאלץ אותי ללכת לסוחר).
רנו קאפצ'ור חדשות יחסית (מחיר קניה גבוה), פיג'ו 2008 וכו' מפורסמות המון זמן בלוחות גם עם נתונים מצויינים ובסוף הולכות לטרייד או נמכרות הרבה מתחת למחירון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

לדעתי הלכת רחוק - אפילו מאוד,
אף אחד לא אומר שביום שהרכב יוצא מאחריות הסוללה הולכת לפח, כמו שאף אחד לא אומר שרכב מונע בנזים יום אחרי האחריות מורידים עלות החלפת מנוע (שוב כמטאפורה) - אבל מסכים שישנם לא מעט אנשים שחיים בסרט של לפני שנתיים שקונים חשמלית ב 160K ויומיים אחרי מעלים לנכירה ב 170K וכולם ירוצו לקנות.

 

ההבדל הוא שברכב חשמלי רוב השווי נמצא בסוללה. ושנית, הטכנולוגיה של הסוללה עדיין נמצאת בשלבי הבשלה להבדיל מטכנולוגית ICE שהבשילה כבר לפני עשרות שנים. תיאורטית אם מחר תהיה פריצת דרך טכנולוגית שתאפשר לייצר סוללות הרבה יותר חזקות ללא תוספת גודל ומשקל כל שוק החשמליות של "הדור הקודם" פשוט יקרוס כמעט בין לילה. אפשר לראות מה קרה לדוגמא לחשמליות החצי אפויות שהביאו לישראל בין 2020 - 2022. לא נדיר כל כך לראות ירידת ערך של 50-60 אחוז. לדוגמא MG ZS. לפי מה שאני רואה גם ביונדאי קונה אף אחד לא נוגע בלי שחיטה מוחלטת של המחירון.

 

לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

יש שוק לחשמליות סיניות יד שניה שכן מכר לפני חודש BYD בת שנתיים עם 85K ק"מ אחרי שבועיים בלוח ב 15% מתחת למכירון (לא 40% כמו ההצעות שלך (-: ) .

 

שכן שלך הראה לך אסמכתאות? 

 

לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

 

בעיות דומות יש גם לרכבים ארופאים, רנו (המגאן שלי כדוגמה טובה מחירון יבש 61K משוקלל 53K גם ב50K לא קיבלתי טלפון אחד מחודש האחרון - כנראה יאלץ אותי ללכת לסוחר).
רנו קאפצ'ור חדשות יחסית (מחיר קניה גבוה), פיג'ו 2008 וכו' מפורסמות המון זמן בלוחות גם עם נתונים מצויינים ובסוף הולכות לטרייד או נמכרות הרבה מתחת למחירון. 

 

לרכבים אירופאים בכלל ולרכבים צרפתיים בפרט יש מוניטין אמינות שלילי מעל 30+ שנים. 

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, TheTaxAvenger כתב:

 

ההבדל הוא שברכב חשמלי רוב השווי נמצא בסוללה. ושנית, הטכנולוגיה של הסוללה עדיין נמצאת בשלבי הבשלה להבדיל מטכנולוגית ICE שהבשילה כבר לפני עשרות שנים. תיאורטית אם מחר תהיה פריצת דרך טכנולוגית שתאפשר לייצר סוללות הרבה יותר חזקות ללא תוספת גודל ומשקל כל שוק החשמליות של "הדור הקודם" פשוט יקרוס כמעט בין לילה. אפשר לראות מה קרה לדוגמא לחשמליות החצי אפויות שהביאו לישראל בין 2020 - 2022. לא נדיר כל כך לראות ירידת ערך של 50-60 אחוז. לדוגמא MG ZS. לפי מה שאני רואה גם ביונדאי קונה אף אחד לא נוגע בלי שחיטה מוחלטת של המחירון.

אתה יוצא מתוך נקודת הנחה של משהו שעדיין לא קיים (יכולה באופן תאורטי להיות גם פריצה בתחום המנועי)יצא מחר בבוקר, ויעלה כמובן כמו הטכנולוגיה של היום, אני לא נביא אבל שוק החשמליות רץ כבר כמה שנים וחוץ מהתייעלות לא ראינו משהו חדש, 
ומה שיוצא והוא ברמה טובה יותר עולה הרבה יותר.
אני חיפשתי בזמנו קונה חשמלית (עם הטווח הגדול) ולא אף אחד לא רצה לרדת למחירי שחיטה.

 

שכן שלך הראה לך אסמכתאות? 

לא ראיתי את מעבר הכסף אבל כן שיתף במהלך המכירה ולא אין לו אינטרס לשקר או להאות מצג שווא (איש מבוגר ויקר).

 

 

לרכבים אירופאים בכלל ולרכבים צרפתיים בפרט יש מוניטין אמינות שלילי מעל 30+ שנים. 
אכן, אבל כלל השוק למעט אולי טויוטה, מאזדה (הונדה?) זה דיין הרוב וכנראה ששם גם המצב לא מזהיר אז שוב השוני מחשמליות לא כזה גדול.


במישור העקרוני לא רואה שום צורך להצדיק את הקניה שלי (אולי פנימית אני עדיין לפעמים תוהה אם ההשקעה הייתה כדאית),
גם אם הרכב בעוד שנתיים יהיה שווה 55% מערכו כחדש עדיין חסכתי כסף (אנחנו עושים בערך 45K ק"מ בשנה עם החשמלית),
והחוויה של הכוח והשקט וכן גם הטכנולוגיה ממכרת....

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים האלה דומים מבחינתי לאייפון משומש, כל דגם מחזיקים 3-4 שנים וכשהסוללה כבר לא מחזיקה מעמד - מחליפים בחדש ומוכרים את הישן בזול או משאירים לילדים. ברכב חשמלי הסוללה היא רוב המחיר של הרכב, כשיוצא דגם חדש עם טווח משופר, משדרגים. מי שעושה זאת בזמן מקבל מחיר טוב, מי שממתין יותר מדי נשאר עם רכב שלא שווה הרבה. חשבנו ששוק החלפת הסוללות יתפתח, אבל לצערי הוא לא מתרומם, הסוללות עדיין יקרות מאוד ואין מי שיודע לעשות את זה במחיר "עממי". להבדיל מחנויות הסלולר שיודעות להחליף סולה גם באייפון ב 100 ש"ח.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.1.2025 בשעה 13:51, איציק נ. כתב:

השוס:

ATTO3 ממורה נהיגה.

מודל 2023 עם 120000 ק"מ.

מחירון יבש לפני שיקלול: 124,600 ש"ח.

מחירון משוקלל (לימוד נהיגה + ק"מ) = 91,680 ש"ח.
מפרסם כבר חודש סביב 102-105 אלף...כמובן שלא נמכרה.

האמת שבעידן של רכב חשמלי ההפחתה עבור רכב לימוד נהיגה נראית הרבה פחות רלוונטית משהייתה. 

לא התעללו בקלאץ', לא התחילו לנסוע בשלישי, האוטו לא ממש מושפע מהרבה נסיעות עירוניות ו'שעות מנוע'. אולי יש בלאי עודף למושב האחורי והצירים של הדלתות...

זה כנראה קצת פחות טוב מאוטו שנסע 120 אלף ק"מ על כביש שש, אבל לא ברמת הפחתה משמעותית מהמחירון.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, שי כתב:

האמת שבעידן של רכב חשמלי ההפחתה עבור רכב לימוד נהיגה נראית הרבה פחות רלוונטית משהייתה. 

לא התעללו בקלאץ', לא התחילו לנסוע בשלישי, האוטו לא ממש מושפע מהרבה נסיעות עירוניות ו'שעות מנוע'. אולי יש בלאי עודף למושב האחורי והצירים של הדלתות...

זה כנראה קצת פחות טוב מאוטו שנסע 120 אלף ק"מ על כביש שש, אבל לא ברמת הפחתה משמעותית מהמחירון.

 

רלוונטי מאוד 

קילומטרז רב = אחריות קצרה על הסוללה

בנוסף אלה רכבים שכנראה עוברים לא מעט מחזורי טעינה מהירה 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, שחר 1 כתב:

בשביל זה יש שקלול נפרד של הקילומטראז'.

 

8 שנים או 150/200 אלף ק"מ תלוי ביצרן. רכב עם 120 אלף על השעון זה אומר שעוד 2-3 שנים אין יותר אחריות על הסוללה. (תלוי כמובן בקילומטרז השנתי) אין מה לעשות צריך לתמחר את זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, הנסועה הגבוהה משתקללת בנפרד ולא רלוונטית לשימוש הרכב ללימוד נהיגה. להיפך, לא אתפלא אם רכב שנוסע בעיר במתינות טוען פחות פעמים מרכב ק"מ גבוה סטנדרטי שנוסע נסיעות בינעירוניות שמרוקנות את הסוללה בקצב גבוה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...