Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 שעות, סולל הדרך כתב:

לא פוסל רק ככל שידוע לי האדפטיבי של איוניק עדיף ולכן מתייעץ עם המומחים 

כתבתי את זה - כל המנועים האלה הם 1.6 מחזור אטקינסון סביב 100 או 80 כס ומנוע חשמלי בהספק של אולי 40 כס, לא זוכר/סגור.

הספק של 139 עד 141, תלוי דגם תקינה  תיבה 6 הילוכים.

לא סגור לגבי מחשבי מנוע האם יש הבדלים, השתפרו וכו.

גם דורות של מערכות בטיחות.

האם נירו דור 1 ==נירו פלוס == נירו 2??

כן ידועות בעיות עם הממיר מומנט קלאץ הידרואלי, לדעתי 90% מהמוסכים לא מבצעים החלפה של הנוזל או חלקית מדי וכנראה גם לא מנקזים את הג'יפה הישנה.

יש עניינים עם בטרית ליטיום נטענת, במקום לשים מצבר ב1000שח, שמו איזה בטריה ליטיום נפרדת שצמודה למארז הגדול אם לא טועה.

יש טענות שאם הרכב עומד תקופה היא יכולה למות.

שוב, רכבי יונדאי וקיה לא מושלמים. בארץ היבואן או היצרן לא מפעיל היסטורית מקמפיינים וריקולים שקיימים בארהב לבעיות זהות.

בכלל - בספרי רכב של יונדאי שכחו לסמן את המיכל שמן הזה. גם באנגלית וגם בעברית. הזייה.

  • מעניין 1
פורסם

אז מה כן?
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם הייתי מתחבר לגובה הנמוך, הייתי קונה (וממליץ) על טויוטה קורולה. משעממת ואמינה.

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

אז מה כן?
 

לא יודע מה כן. אתה מקרה קצה, אתה יודע את זה. אולי לחפש באינטרנט השוואות acc. זה גם תלוי מדינה ותרבות נהיגה.

 

האם במרצדס ב330k תקבל יותר?? לא יודע.

לפי מה שאני שומע, ה acc של יונדאי טוב יותר מהקורולה. האם זה משמעותי? לא יודע.

לדעתי הקוקיאניות הרכבים עם אמינות בסדר.

יש מספיק איוניק ונירו מ2018 או 2017 אפילו. לא שמעתי סיפורי זוועות.

קלאצים זה יקר יחסית לvag ממה שאני מבין, ואף אחד לא בדיןק יןדע כמה עולה בטריהלמה או מודולים.

 

אבל זה קןריאני, על צרות בקוריאניות, לדעתי האישית יש פה קשר שתיקה / משהו פסיכולוגי / זה רק אני אצלי באוטו זה לא תופעה.

איכשהוא עם ישראל סלחני אליהן. על טויוטה זה ^^4 בכלל.

 

אחריות זה טריקי.

ביונדאי - אחריות בסיסית סוללה זה עד 150 אלף או 7 שנים מה שבא קודם, ניתן להרחבה פעמיים בלבד לשנה או 15אלף.

בטויוטה זה 5 שנים או 100 לדעתי. הרחבה עולה גם כסף וגם בדיקה במוסך, אחרי כמה שנים המחיר מתייקר. חפש שירשורים שלי זה על זה. שורה תחצונה - יקר ויש אותיות קטנות בעיתיות מאוד, שהמשמעות שלהן זה זריקה אפשרית של רכבים גבוליים מהתוכנית (כלומר אין בעיה, לא נטפל בך, אבל אתה הפכת קבוצת סיכון, לא נאריך לך ביטוח). דורש טיפול של המדינה למניעת אפליה.

פורסם

אתה רוצה שהמדינה תחייב את היבואנים להאריך אחריות  למערכת היברידית??? רעיון מעניין

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 23 שעות, KipodYam כתב:

כתבתי את זה - כל המנועים האלה הם 1.6 מחזור אטקינסון סביב 100 או 80 כס ומנוע חשמלי בהספק של אולי 40 כס, לא זוכר/סגור.

הספק של 139 עד 141, תלוי דגם תקינה  תיבה 6 הילוכים.

לא סגור לגבי מחשבי מנוע האם יש הבדלים, השתפרו וכו.


בגלל שינויים בתקינה האירופאית ביחס לזיהום אוויר,
ההספק והמומנט של מנוע הבנזין הופחתו וגם ההספק הכולל.
במשלוחים שהגיעו בחצי השנה האחרונה -
גם ברכבי קיה נירו וגם ביונדאי קונה המשווקים בישראל, 
מנוע הבנזין מנפק כעת 93 כ"ס ו-13.7 קג"מ,
וההספק המשולב כיום ירד ל- 129 כ"ס והמומנט המשולב 27 קג"מ - ללא שינוי.

פורסם

טוב, מעלה את הנושא פה:
נהגתי באיוניק ונהגתי בנירו, לדעתי הנירו ספרטנית והאיכות חלקים דומה מאוד לסטוניק שיש לי, זה אמנם לא רע, אבל זה בהחלט לא מצדיק את התמחור.
לעומת זאת, האיוניק נראית ומרגישה הרבה יותר בוגרת, משהו בתנוחת ישיבה הרגיש לי גם טוב יותר אם כי, מרווח הפנים קטן יותר (אולי זו רק תחושה, צריך לאמת זאת).

על פניו, נדמה שהאיוניק תתאים *לי* יותר, סליחה שאני מתעלק על השרשור אבל אני לומד דרכו מה נכון/לא נכון.

נ.ב. הייתי בסניף של כלמוביל היום, הנירו לא הניעה בגלל מחסור במצבר, המוכרן לקח את הג׳אמפר שלו, חיבר קטב אחד למצבר ואחד .. שימו לב, ***למכסה מנוע ושרט אותו!!!*** כדי להניע את הרכב.
סה״כ נחמד שמתייחסים לרכבים שם כמו לאשפה.

  • אהבתי 1

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

 נהדר. מצבר ליטיום גמור. השאלה אם זה סתם ריק או שזה גומר אותו. זה איזה 3k וגפ עבודה, ולא חושב שזה עבודה לאנשי המצבריות...

 

ונדמה לי שיש כפתור 12 וולט במיוחד בשביל זה. אם זה לא עובד, אז זה אומר שגם הבטריה הראשית ריקה.

מכאן שיש מצב שגם הצמיגים גמורים כי עמדו במקום.

פורסם
לפני 31 דקות, For Martha כתב:

הנירו לא הניעה בגלל מחסור במצבר

יש בנירו כפתור 12v, שמיועד לתת זרם מהסוללה ההיברידית לטובת ההתנעה, במקום מהמצבר.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

אז אם גם המצבר הקטן גמור (שוב, יש מצב שהוא חלש יחסית לעומת מצבר עופרת רגיל, לא מכיר, אבל יש תמיד את הסוללה הראשית בדיוק בשביל זה) רק שאם הסוללה הראשית לא מספיק חזקה את הרכב, אז המצב לא טוב.

הייתי דורש בדיקת תקינות סוללה ממוסך יבואן.

מעניין מה קרה לכל המכוניות שהבעלים שלהם לא נסעו בהם חודשים עם תחילת המלחמה.

צריך לבדוק שהרכב תחת אחריות יצרן, דהיינו 5 שנים עד 100 או 120k, ושיש תיעוד לכל כל הטיפולים. יתכן שהיבואן יקשה על קבלת אחריות לרכב ליסינג לשעבר ובטח הסוללה הזאת לא נמצאת תחת רשימת האותיות הקטנות של האחריות הריקה מתוכן של חברות הליסינג יד2.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...