Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, shayks כתב:

על סמך מה אתה ממשיך לטעון בביטחון שעברה עבירה?

על סמך התקנה שציינתי בתגובתי הראשונה, שאוסרת להוריד נוסע במושב האחורי מצד הכביש.

לפני כשעה, shayks כתב:

הרחוב צר - נתיב אחד עם מכוניות חונות בשתי הצדדים, עם זאת הכביש רחב מספיק כדי שרכב יוכל לעבור עם דלת פתוחה גם בלי לנגח אותה, לא רואה את הסתירה.

זה בדיוק הענין. "צר" זה ענין יחסי.

"הסתירה" היא כדי להראות לך איך אתה מציג את הדברים בצורה סובייקטיבית לטובת הצד שלך. כשמתאים לך, אתה מתאר אבסולוטית את הרחוב כרחב וכשלא, אז הוא צר.

 

 

 

פורסם

בלי קשר לכל התגובות כאן, מלהגיש תלונה תוכל ככל הנראה רק להרוויח, זה לא שמישהו משועמם במשטרה יחליט לחקור את המקרה ואולי יחליט שאתה האשם ויעשה לך נו נו נו

אתה צריך רק שהמקרה יהיה מתועד במסמך רשמי של מדינת ישראל, בלי זה יהיה לך הרבה יותר קשה להתקדם הלאה.

וכמובן שיש גם את הקטע של לקבל את הפרטים של הפוגע, אפילו אם אתה יכול להשיג גם בצורה אחרת - למה לא ללכת בדרך המלך, זה ממש פשוט וקצר.

 

פורסם
לפני 50 דקות, Be roo כתב:

על סמך התקנה שציינתי בתגובתי הראשונה, שאוסרת להוריד נוסע במושב האחורי מצד הכביש.

אשמח לרפרנס, תודה 

 

לפני 50 דקות, Be roo כתב:

זה בדיוק הענין. "צר" זה ענין יחסי.

"הסתירה" היא כדי להראות לך איך אתה מציג את הדברים בצורה סובייקטיבית לטובת הצד שלך. כשמתאים לך, אתה מתאר אבסולוטית את הרחוב כרחב וכשלא, אז הוא צר.

אוקיי, אקפיד על תיאור אובייקטיבי יותר להבא

 

לפני 55 דקות, fatboy1340 כתב:

אגב, גם תקנה 71  רלוונטית במקרה הנל.

 

ציטוט

71.   לא יעצור אדם רכב, לא יעמידנו, לא יחנהו ולא ישאירנו עומד באופן –

(1)   שיש בו כדי להפריע או לעכב את התנועה;

בטוח? הרכב חנה במקביל למדרכה בין שתי מכוניות אחרות...מרגיש קצת חלש לזה.

 

 

לפני 27 דקות, chezik כתב:

בלי קשר לכל התגובות כאן, מלהגיש תלונה תוכל ככל הנראה רק להרוויח, זה לא שמישהו משועמם במשטרה יחליט לחקור את המקרה ואולי יחליט שאתה האשם ויעשה לך נו נו נו

אתה צריך רק שהמקרה יהיה מתועד במסמך רשמי של מדינת ישראל, בלי זה יהיה לך הרבה יותר קשה להתקדם הלאה.

וכמובן שיש גם את הקטע של לקבל את הפרטים של הפוגע, אפילו אם אתה יכול להשיג גם בצורה אחרת - למה לא ללכת בדרך המלך, זה ממש פשוט וקצר.

 

תודה רבה על התגובה לעניין.

אני מנסה להבין אם יש ממה להיפגע בהגשת תלונה, לתחושתי הראשונית ״למה לא״ אבל אין לי ניסיון בזה, לכן שאלתי כאן.

 

פורסם
לפני 34 דקות, shayks כתב:

אשמח לרפרנס, תודה 

תקנה 81:

1.   לא יעלה לרכב אדם, למעט הנוהג, ולא ירד ממנו ולא יניח הנהג או הממונה על הרכב לעלות אליו או לרדת ממנו, אלא –

(1)   כשהרכב עומד;

(2)   מצדו הימני של הרכב כשהוא עומד בצד ימין של הדרך;

(3)   מצדו השמאלי של הרכב כשהוא עומד כדין מצד שמאל של הדרך; אולם מי שיושב לצד הנהג רשאי לצאת מצדו הימני של הרכב, לאחר שנקט באמצעי הזהירות הדרושים;

(4)   במקום המיועד לעליה ולירידה, אם יש ברכב מקום כזה.

 

 

לפני 34 דקות, shayks כתב:

אוקיי, אקפיד על תיאור אובייקטיבי יותר להבא

אין צורך, כל אחד כותב דברים מנקודת מבטו, רק אתה צריך להכיר בכך שהזוית שלך לא אובייקטיבית ולהבין איך היא תראה לאדם מבחוץ, בעיקר אם הוא שופט :-)

 

לפני 36 דקות, shayks כתב:

אני מנסה להבין אם יש ממה להיפגע בהגשת תלונה, לתחושתי הראשונית ״למה לא״ אבל אין לי ניסיון בזה, לכן שאלתי כאן.

אין ממש מה להפסיד, זה לא שהמשטרה תתחיל לחקור את הענין ותגיש כתב אישום. זה צעד בירוקרטי בלבד למטרת קבלת פרטי בעלי הרכב לשם הגשת תביעה.

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

נהג המונית היה חייב להחליף פרטים.

במקרה שלך המאמץ המלחמתי שלך כנראה חא יועיל לך, שכן סביר שהנזק יחולק בין שני בעלי הרכבים, כך שלא תרוויח דבר מרדיפה אחריו. אהל אלה הזנףמן והכסף שלך.

בכל מקרה, ממחיץ לך להודיע על האירוע לביטוח, אם כי אל תתבע עד,שתחליט שזו הדרך הנכונה מבחינתך.

חייב לומר כי לפני מספר שנים היה לי ארוע דומה, לאור ייעוץ.שקיבלתי כאן הנזק שלי תוקן על חשבוני (משיקולי השתתפות עצמית ועליית פרמיה העדפתי לא לתבוע את הביטוח). פרטים הוחלפו אבל חא שמעתי יותר מהנהג הפוגע. צריך להוסיף כי לנהגי מוניות התנהגות ייחודית (והתגובה שלהם תהיה תמיד,האשמת האחר), והם פועלים משיקולי עלויות ביטוח והשתתפות עצמית הרבה יותר גבוהות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 22.12.2024 בשעה 16:04, fatboy1340 כתב:

פותש ציין שנהג מונית עצר, אסף את המראה, הטיל אשמה על הדלת הפתוחה. אז ברח הוא לא

אז מה ההגדרה של ברח?

 

 

פות”ש:

- כדאי לך להתלונן במשטרה לשם קבלת פרטים בצירוף דיסק און קי עם הסרטון.

- כדאי לך להעלות לכאן את הסרטון, תקבל עצות טובות. זאת בהנחה שאתה לא מחפש ’כפיים’ אלא ייעוץ אובייקטיבי.

- כדאי לך לדווח על התאונה כעת לביטוח בלי לתבוע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני שעה, tinoki כתב:

אז מה ההגדרה של ברח?

 

 

 

 

גגל. פגע וברח בחוק מתייחס לפגיעה בנפש והפקרה. 

במקרה הנ"ל, בגלל שלא ברור מי אשם בפגיעה (פתיחת הדלת או המונית). אזי לא ניתן לקבוע האם חלה אחריות על אחד הנהגים. תקנה 145.

החוק מחייב להחליף פרטים במקרה כזה. מנסיון שלי כאמור, מהמר שאף אחד מהמעורבים לא הסכים לתת פרטיו לשני. 

עצם העובדה שפות"ש לא נכח כלל במקום האירוע, מחלישה את טיעונין בעניין.

  • מעניין 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 9 שעות, sperial כתב:

חייב לומר כי לפני מספר שנים היה לי ארוע דומה, לאור ייעוץ.שקיבלתי כאן הנזק שלי תוקן על חשבוני (משיקולי השתתפות עצמית ועליית פרמיה העדפתי לא לתבוע את הביטוח). 

יש דרך להעריך בכמה יתייקר?

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...