Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

רכב פגע בכיכר ברכב של אשתי. בעל הרכב ציין שזה רכב חברה והיא תשלם.

מה הדרך הטובה להתנהל ומה הדרך הטובה ביותר לתקן זאת? נראה שיש קילוף צבע.

טרם בדקתי פיזית אם יש נזק חמור יותר, אם כי הסיכוי לכך נמוך.

תודה

 

IMG-20241218-WA0020.jpg

IMG-20241218-WA0015.jpg

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דעתי הלא פופולרית
שיתן לך 100 שקל לקנות בקבוקון צבע קטן בצבע הרכב ותתקן לבד (אני אישית גם לא הייתי לוקח את ה 100 שקל, אבל עזוב)
קורה... לא קרה כלום, פגושים טבעם להשתפשף

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 5
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 14 דקות, סולל הדרך כתב:

דעתי הלא פופולרית
שיתן לך 100 שקל לקנות בקבוקון צבע קטן בצבע הרכב ותתקן לבד (אני אישית גם לא הייתי לוקח את ה 100 שקל, אבל עזוב)
קורה... לא קרה כלום, פגושים טבעם להשתפשף

 

אכן לא פופולרית. יש לך רכב די חדש ושמור היית נוהג דומה?

זה מימלא לא יוצא מהכיס שלו אלא מהחברה שעובד בה.

אני מעונייין שהמצב יחזור כמו שהיה מראה חדש. 

פורסם

יותר פופלרית ממה שאתה חושב. 3 חניות בגוש דן ותראה סימנים הרבה יותר חמורים.

 

אבל אם אתה רוצה לתקן, זכותך.

גש למוסך שאתה רוצה, בקש הצעת מחיר והעבר אותה לחברה בעלת הרכב ותראה מה תגובתם.

 

בלי קשר, אם לא עשית זאת עד עכשיו, מומלץ לתעד את כל התקשורת מול הנהג והחברה. אין לדעת מתי מישהו עלול לשנות גרסה.

  • אהבתי 2
פורסם

1. יש לי רכב חדש

2. זה לא משנה מאיזה כיס זה יוצא

3. תתקן ויום אח"כ ישרט שוב... כי זה פגוש

4. לא צריך לעשות דרמה מכל דבר

5. שיהיה בהצלחה בתיקון

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, Be roo כתב:

יותר פופלרית ממה שאתה חושב. 3 חניות בגוש דן ותראה סימנים הרבה יותר חמורים.

 

אבל אם אתה רוצה לתקן, זכותך.

גש למוסך שאתה רוצה, בקש הצעת מחיר והעבר אותה לחברה בעלת הרכב ותראה מה תגובתם.

 

בלי קשר, אם לא עשית זאת עד עכשיו, מומלץ לתעד את כל התקשורת מול הנהג והחברה. אין לדעת מתי מישהו עלול לשנות גרסה.

 

פופלרי לא לדרוש תשלום  על רכב שמור ודי חדש?

זה לא שיפשוף זה גם קצת עקום כולל חורים שחדר את כל הצבע .

בכול אופן אישתי לא נתקלה כל כך בתופעה הזאת . גג עןד פעם אחת ב10 שנים.

 

החברה היא הרץ בטח ירצו לעבוד עם מוסך שלהם רק שזה מבחינתי גם בעיה . .. לא סומך על חברות השכרה.

 

 

לפני 6 דקות, סולל הדרך כתב:

1. יש לי רכב חדש

2. זה לא משנה מאיזה כיס זה יוצא

3. תתקן ויום אח"כ ישרט שוב... כי זה פגוש

4. לא צריך לעשות דרמה מכל דבר

5. שיהיה בהצלחה בתיקון

 

מה קשור דרמה. הכול שם נקודות של חוסר צבע. 

מי שנוהג בזלזול הפוך אין לרחם. והוא אכן נהג ככה.. כי הרכב חברה  ולא הזיז לו בכלל שפגע .

 

מעולם לא קרה שפגעתי במישהו או אישתי.. כנראה איכפת מרכוש  גם של אחרים . וטעויות יכולות לקרות זה נכון.. 

בסך הכול רוצה גם לדעת איזה דרך הכי טוב לתקן כי מצד אחד לצבוע נקודתי קראתי שזה לא יצא טוב ואז אולי צריך כל הפגוש.

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
פורסם

 יש חוסר צבע קטן, קונים בקבוקון צבע מקורי עם מברשת קטנה ומתקנים.

 

קארמה איז אה ביץ

בטעות תיגע למישהו בפגוש והוא יתעקש איתך על צביעה של כל הרכב.

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, סולל הדרך כתב:

 יש חוסר צבע קטן, קונים בקבוקון צבע מקורי עם מברשת קטנה ומתקנים.

 

קארמה איז אה ביץ

בטעות תיגע למישהו בפגוש והוא יתעקש איתך על צביעה של כל הרכב.

 

לכן שואל מה הדרך הכי טובה שהתיקון יראה הכי טוב.  סלח לי לא נראה שתגובתך כזו מקצועית. 

כן אני אשלם עם פגעתי במישהו שיחזור לו למצב טוב.

מי ביקש את כל הרכב? 

השאלה מה התיקון הכי מועיל זה הכול. החברה משלמת לא הבחור "המסכן" .

 

אתה יודע מתי מצחיק לתעקש לשלם/ לתקן שיש רכב עם מלא פגיעות ואז רואים שהנפגע חשוב לו הכסף. פה הרכב שמור ואני מועניין שיחזור להיות ככה

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 42 דקות, RROONNII30 כתב:

פופלרי לא לדרוש תשלום  על רכב שמור ודי חדש

פופלרי להבין שאלו נקודות קטנות של פגיעה, שלרוב האנשים קורות ביום יום מבלי שיהיה את מי לתבוע. החל מנהג שלא שם לב בחניה ועד לאבנים קטנות שעפות תוך כדי נסיעה.

 

לפני 43 דקות, RROONNII30 כתב:

מה קשור דרמה. הכול שם נקודות של חוסר צבע. 

מי שנוהג בזלזול הפוך אין לרחם. והוא אכן נהג ככה.. כי הרכב חברה  ולא הזיז לו בכלל שפגע .

דרמה, זה לעשות הר מסיטואציה יומיומית ומהתנהלות נורמטיבית לגמרי של נהג שפגע ולקח אחריות.

 

לפני 45 דקות, RROONNII30 כתב:

החברה היא הרץ בטח ירצו לעבוד עם מוסך שלהם רק שזה מבחינתי גם בעיה . .. לא סומך על חברות השכרה.

הם יכולים לרצות, זכותך לתקן באיזה מוסך שתבחר.

רק צריך לקחת בחשבון שהם לא חייבים לקבל את הצעת המחיר שלך ויכולים לדרוש בדיקה של שמאי מצידם ואתה תצטרך להחליט האם לקבל את הצעתם או ללכת למשפט על ההפרש.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Be roo כתב:

פופלרי להבין שאלו נקודות קטנות של פגיעה, שלרוב האנשים קורות ביום יום מבלי שיהיה את מי לתבוע. החל מנהג שלא שם לב בחניה ועד לאבנים קטנות שעפות תוך כדי נסיעה.

 

דרמה, זה לעשות הר מסיטואציה יומיומית ומהתנהלות נורמטיבית לגמרי של נהג שפגע ולקח אחריות.

 

הם יכולים לרצות, זכותך לתקן באיזה מוסך שתבחר.

רק צריך לקחת בחשבון שהם לא חייבים לקבל את הצעת המחיר שלך ויכולים לדרוש בדיקה של שמאי מצידם ואתה תצטרך להחליט האם לקבל את הצעתם או ללכת למשפט על ההפרש.

 

 

זכותם של שמאי רק מצידם או מצידי?


אתם נסחפתם. חבל שהגבתי לו בכלל וזה נגרר. בסך הכל רוצה לברר באיזו דרך לתקן הכי טוב.

הרכב בן שנתיים ותאמין לי, שום דבר לא קרה מאיתנו או מכוחות הטבע. חוץ מפגיעות של אנשים (זו של עכשיו, שבה הרבה נקודות ועיקום כולל מספר רכב).

ועוד אחת "בעבר": נקודה עם שקע מפתיחת דלת של מישהו לא "נודע..."

רכבים של גרושים ואנשים זבל שלא מעניין אותם כלום.

שאני פותח את הדלת לעולם, היא לא תיפגע, כן? גם שהיה לי i20 ישנה... לי חשוב גזל. טוב, יאללה, בוא נסיים עם זה. בסך הכל רוצה לדעת על התיקון וזהו.

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
  • אהבתי 1
פורסם

לחברות השכרה וליסינג לא עולה הרבה לתקן במיוחד שאין פה חלקים. תחשוב אם אתה רוצה שישפשו לך ויצבעו לך את הפגוש באותו המקום. 90% סיכוי שזה לא יראה טוב במיוחד שנשמע שאתה קפדן.

זה גם איזור עם קימורים, עוד יותר בעייתי.

 

עצה שלי - תבקש מהם xxx כסף ותתקן איפה שאתה רוצה ותשלח להם חשבונית.

בינתיים בוא תעשה משהו אחר - חפש פחח ממש טוב ובקש ממנו הצעת מחיר ותבין ממנו מה עושים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 דקות, KipodYam כתב:

לחברות השכרה וליסינג לא עולה הרבה לתקן במיוחד שאין פה חלקים. תחשוב אם אתה רוצה שישפשו לך ויצבעו לך את הפגוש באותו המקום. 90% סיכוי שזה לא יראה טוב במיוחד שנשמע שאתה קפדן.

זה גם איזור עם קימורים, עוד יותר בעייתי.

 

עצה שלי - תבקש מהם xxx כסף ותתקן איפה שאתה רוצה ותשלח להם חשבונית.

בינתיים בוא תעשה משהו אחר - חפש פחח ממש טוב ובקש ממנו הצעת מחיר ותבין ממנו מה עושים.

הרכב בגדול מטופל בליטל פ"ת חושב הם די מקצועניים גם בפחחות. אבל אם מישהו מכיר באיזור הזה רעש העין פתח תקווה אשמח לשמוע.

 

זהו.. מי אמר שישלמו לפני שיציג עלות. תכלס היה עדיף כבר אדם פרטי. כי ממש לא הולך לשים במוסך מטעמם אלאאם יהיה עם ביקורות טובות. 

 

שקורה איזה נקודה קטנה אז בסדר אבל פה זה שונה. ואין לי זמן להתעסק בזה. . לכן מעדיף פחח. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 דקות, RROONNII30 כתב:

אתם נסחפתם

זבל? גזל? ואנחנו נסחפנו?!

גם אני מעולם לא פתחתי דלת על רכב אחר, ועדיין לא נרעשתי וצעקתי איזה עוול עשו לי על נקודה בדלת.

מילים כמו גזל נשמרות אצלי לאנשים שאיבדו את כל הונם לנוכל, או שסתם חברה מסחרית ניצלה את תמימותם וגבתה מהם עשרות אלפי שקלים. 

קצת פרופורציות. נקווה שלא תחווה גזל אמיתי.

 

לפני 24 דקות, RROONNII30 כתב:

זכותם של שמאי רק מצידם או מצידי?

אתה יכול להביא הצעת מחיר או שמאי מצידך, הם לא חייבים לקבל את חוות הדעת וזכאים לשלוח שמאי מטעמם.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Be roo כתב:

זבל? גזל? ואנחנו נסחפנו?!

גם אני מעולם לא פתחתי דלת על רכב אחר, ועדיין לא נרעשתי וצעקתי איזה עוול עשו לי על נקודה בדלת.

מילים כמו גזל נשמרות אצלי לאנשים שאיבדו את כל הונם לנוכל, או שסתם חברה מסחרית ניצלה את תמימותם וגבתה מהם עשרות אלפי שקלים. 

קצת פרופורציות. נקווה שלא תחווה גזל אמיתי.

 

אתה יכול להביא הצעת מחיר או שמאי מצידך, הם לא חייבים לקבל את חוות הדעת וזכאים לשלוח שמאי מטעמם.

 טוב זה מה ששאלתי שחוקתית מי זכותו להביא את השמאי. בסדר הבנתי תודה.

 

גזל זה גם על חצי שקל שלקחת מאדם אחר. אם חשוב לך מה היהדות דוגלת ודורשת אז שתדע. אני מראש לא יזלזל ויפתח את הדלת שתיפגע ברכב ליד.

וראיתי מספיק אנשים שעושים את זה כולל עגלת סופר להניח  בפגיעה לרכב ליד. מידות האדם אצלי זה בראש וכן אני מכנה מידות כאלה כאדם זבל ( ולא שקרה בטעות ) .

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אם תשתמש בגזל על חצי שקל, לא ישארו לך מילים לאלפים. לא ביהדות, בעברית.

ואם אדם שפתח עליך את הדלת הוא זבל, איך תקרא למי ששרט לך את האוטו בכוונה עם מפתח? או כזה שחתך אותה בכוונה וגרם לך לסטות ולהכנס בעמוד?

 

בדיוק כמו אנשים שמשתמשים שמילים כמו "מחפיר" או "זוועה" כשקיבלו שירות רע בחנות בגדים, ולא מבינים מה הבעיה להשתמש באותה מילה לאונס.

פרופורציות זה דבר חשוב בחיים, גם ביהדות.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...