Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות מנוע TSI 1.4 / 1.8


TZR84

פוסטים מומלצים

היי,

עוזר לגיסי למצוא סקודה אוקטביה 2018.

כרגע הכיוון זה בין:

1.4 style / exclusive (150 כ"ס)

1.8 exclusive (180 כ"ס)

רב המכוניות בלוחות באזורנו לצערי עם ק"מ מכובדים של 150KM+.  נמצא אחת עם היסטורית טיפולים נורמלית.

אז איזה מבין המנועים עדיף מבחינת אמינות לטווח ארוך ועל מה להתמקד?

על ה1.8 קראתי בעבר על תופעה של אכילת שמן כנראה סודרה מתישהו באמצע העשור הקודם, קצת מידע על משאבות מים לא אמינות והמנוע הוחלף שנה אחרי ל2.0 . 

לגבי ה1.4 לא מוצא הרבה מידע חוץ מזה ששנה אחר כך המנוע הוחלף ל1.5.

הרכב מיועד ל70% בינעירוני / 30% עירוני . כ20K בשנה הכיוון להחזיק אותו כ4-5 שנים.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ב-1.8 אכן סבל מאכילת שמן מופרזת שהופיע לרוב לאחר 100K ק"מ כתוצאה תכנון לקוי של טבעות האטימה - הגרסה האחרונה שהוצגה ע"י היצרן ב-2016 כוללת טבעות אטימה משופרות. מנוע ה-2.0 כולל גם יחס דחיסה משתנה (מצב לפי מחזור אטקינסון/אוטו לחלופין) והוא חזק יותר וחסכוני יותר.

 

מנוע 1.4 מצויין.

 

נקודת התורפה המשותפת לכל המנועים היא משאבת המים (מהסיבה שהיא בנוייה מפלסטיק) שכוללת מעגל קרור כפול (מנוע וטורבו) ולכן יקרה יחסית. החלפתה כולל עבודה כ-3000 ש"ח.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, דניאל1983 כתב:

גם במנוע 1.5 tsi משאבת המים בעייתית?

בארה״ב הייתה תביעה ייצוגית מול VW לגבי משאבות מים.
מהפורומים בארה״ב, עדיין יש פרסומים על בעיות בנושא ונראה שהרינגים מתיישנים ונשחקים או בית המשאבה נפרץ אחרי זמן מה.
אני לא יודע איך זה עם ספציפית מנוע ה1.5, אבל אני לא אופטימי.

VW Water Pump Class Action-1.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.11.2024 בשעה 17:05, menir1 כתב:

מנוע ב-1.8 אכן סבל מאכילת שמן מופרזת שהופיע לרוב לאחר 100K ק"מ כתוצאה תכנון לקוי של טבעות האטימה - הגרסה האחרונה שהוצגה ע"י היצרן ב-2016 כוללת טבעות אטימה משופרות. מנוע ה-2.0 כולל גם יחס דחיסה משתנה (מצב לפי מחזור אטקינסון/אוטו לחלופין) והוא חזק יותר וחסכוני יותר.

 

מנוע 1.4 מצויין.

 

נקודת התורפה המשותפת לכל המנועים היא משאבת המים (מהסיבה שהיא בנוייה מפלסטיק) שכוללת מעגל קרור כפול (מנוע וטורבו) ולכן יקרה יחסית. החלפתה כולל עבודה כ-3000 ש"ח.

זה נכון גם ל1.8 192 כ"ס שהופיע באיביזה קופרה ופולו gti?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...