Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תבדוק גם את dealtas עבור ארהב.

ממשקל/גודל נפחי מסויים עדיף את dealtas בגלל שירות האריזה והצמצום שלהם ומחיר המשלוח כבר נהיה לא כל כך שונה מredbox. 

הזמנתי מredbox ולדעתי זה ממש אחלה, אבל עבור כמה חבילות זה הופך להיות יחסית יקר בגלל מחירי האיחוד חבילות. 

תעקוב גם אחרי קטד קופון שמתפרסם אחת ל

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם

לגבי dealtas יש לי ניסיון מאוד שלילי שקשור לשירות לקוחות.

הזמנתי מהם פעם אחת מוצר די יקר.

הסטטוס של המעקב לא השתנה כמה שבועות, בשירות לקוחות כול הזמן אמרו שיש עיקובים ויגיע בקרוב.

כשאמרתי להם שזה לא מקובל אלי ואני דורש לדעת איפה החבילה, יצר איתי קשר אחד המנהלים ואמר שבגלל שאני מאיים אליהם הוא מחזיר לי את הכסף ואם ארצה לקבל את החבילה בעתיד ניתן לשלם להם רק דרך העברה בנקאית לחשבון סויפט.

התנהגות של עולם תחתון...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

הזמנתי מוצר שנשלח לאנגליה לחברת שליחויות ומשם נשלח אלי.

הבעיה המוצר לא מתאים.

החנות מוכנה לקבל את המוצר בתנאי שישלח מהכתובת באנגליה שאליה הם שלחו אותו.

לא מוכנים לקבל אותו מישראל בגלל עלויות מכס.

מה אפשר לעשות?

דיברתי עם dhl וups אין אפשרות לשלם מראש את המכס.

פורסם
בתאריך 16.9.2024 בשעה 14:05, דניאל1983 כתב:

שלום,

הזמנתי מוצר שנשלח לאנגליה לחברת שליחויות ומשם נשלח אלי.

הבעיה המוצר לא מתאים.

החנות מוכנה לקבל את המוצר בתנאי שישלח מהכתובת באנגליה שאליה הם שלחו אותו.

לא מוכנים לקבל אותו מישראל בגלל עלויות מכס.

מה אפשר לעשות?

דיברתי עם dhl וups אין אפשרות לשלם מראש את המכס.

קודם כל אם יש אופציה למכור בארץ ולא להחזיר היא זו המועדפת

מן הסתם שבהחזרת מוצר אפשר להצהיר שזה מוצר שהיה כבר ב uk ורק חוזר, ואז לא משלמים מס.

עם זאת צריך לקרוא ולמלא טפסים בהתאם,פה: https://www.gov.uk/guidance/returning-goods-to-the-uk

מבחינת ups וכו׳, לכתוב על ה performa invoice שזה return goods, אולי ככה יוותרו על המכס.

אם אין באפשרותך למלא את הטפסים או להבטיח שהחנות לא תשלם מס, אני הייתי שולח, ומקסימום אם מגיעה דרישת מכס מהחנות משלם, בתנאי שזה עדיין יוצא משתלם, לא יודע באילו סכומים מדובר.

ממליץ לדבר עם חברות כמו https://shippingtogo.com/he , יצא לי לעבוד איתם בעבר, יוכלו לתת טיפים ולעזור בתהליך, מה גם שהמחיר שנתנו הוא נמוך יותר ממה שהוצע לי בדרכים אחרות (החברה יושבת בישראל, יש טלפון)

Miata ND2

 

פורסם

אני יודע שבמשלוחי יבוא ע"י פדקס יש אפשרות של חיוב השולח במיסים (נקרא bill sender). תבדוק איתם אם אפשר לעשות את אותו הדבר גם במשלוח יצוא.

פורסם
בתאריך 31.8.2024 בשעה 13:13, דניאל1983 כתב:

כשאמרתי להם שזה לא מקובל אלי ואני דורש לדעת איפה החבילה, יצר איתי קשר אחד המנהלים ואמר שבגלל שאני מאיים אליהם הוא מחזיר לי את הכסף ואם ארצה לקבל את החבילה בעתיד ניתן לשלם להם רק דרך העברה בנקאית לחשבון סויפט.

התנהגות של עולם תחתון...

איפה האיום?

×
×
  • תוכן חדש...