Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Fraysa כתב:

 

טיפ: תחזיר רכב גרמני, ככה מיכל הדלק שלך יהיה בצד ימין, ובישראל כמעט כל רכב הוא יפני/קוריאני, לכן תמיד התור של צד ימין ריק :-)

אני עם יפני, והמיכל שלי בצד ימין.

אולי פאק ביצור רק אצלי?

פורסם
לפני שעה, Fraysa כתב:

טיפ: תחזיר רכב גרמני, ככה מיכל הדלק שלך יהיה בצד ימין, ובישראל כמעט כל רכב הוא יפני/קוריאני, לכן תמיד התור של צד ימין ריק :-)

 

רגע של סאחיות- זה לא נכון במאה אחוז 😆

אצלי בקורולה הפתח בצד הנהג ובג'ימני בצד הנווט. 

  • מצחיק 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Fraysa כתב:

 

מדהים, אבדוק זאת - ״תפוז״ סגולה מאוד קרובים אליי.

 

אם אתה רוצה אפילו יותר זול במרחק 5 דק' נסיעה מסגולה יש לך את דלק בכניסה לאזור תעשייה נווה נאמן בהוד השרון.

ה98 הכי זול שמצאתי.

7.81 שקל לליטר, נכון להיום.

 

 

עריכה אחרונה על ידי FlicK

פורסם
לפני 11 שעות, Fraysa כתב:

טיפ: תחזיר רכב גרמני, ככה מיכל הדלק שלך יהיה בצד ימין, ובישראל כמעט כל רכב הוא יפני/קוריאני, לכן תמיד התור של צד ימין ריק :-)

 

ברמת העקרון, צד פתח מיכל הדלק יהיה ברוב המקרים בצד ההפוך לצד של צינור הפליטה.

 

  • מעניין 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לזה משמעות, הישראלי יבוא נגד כיוון התנועה בתחנת דלק אם יש עומס בצד של הפתח שלו.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הפיאט 500 ידנית נקנתה ב1.2 והתחלתי לתדלק ב1.4 רק בסונול. אותה שיטת נהיגה ואותו הדרך כל יום.

היא עושה יותר ק"מ לליטר. 2 ק"מ יותר לליטר.

430 היה נגמר המיכל

עכשיו נגמר ב500.

סונול ים המלח.

אני רושם כל תדלוק מול כמות ליטרים

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

אין לזה משמעות, הישראלי יבוא נגד כיוון התנועה בתחנת דלק אם יש עומס בצד של הפתח שלו.

 

האמת שגם אני עושה את זה , כשזה מתאפשר וכשזה לא מפריע.
עם הג'ימני בעיקר, קל לי להסתובב עם הפנים לכיוון ההפוך ולצאת אח"כ מהתחנה.

 

כל עוד זה לא מפריע- אני לא רואה בזה דבר רע.

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 9 שעות, FlicK כתב:

אם אתה רוצה אפילו יותר זול במרחק 5 דק' נסיעה מסגולה יש לך את דלק בכניסה לאזור תעשייה נווה נאמן בהוד השרון.

ה98 הכי זול שמצאתי.

7.81 שקל לליטר, נכון להיום.

 

לצערי אני נוסע לכיוון ההפוך, אבל זה הבדל די פסיכי ממה ששילמתי שבוע שעבר:

 

image.thumb.png.65346569eb838529fbc9394bc660a11f.png

2016 BMW M235i.

פורסם

יש לי כל מיני הנחות מכל מיני מועדונים ובסוף אני מתדלק בזו שהכי קרובה\בדרך שלי.

 

יש איזהשהו מועדון שנותן הנחה או הטבה ששווה משהו למי שמתדלק בשירות עצמי?

פורסם

מוצא תחנה אחת שאני אוהב, מוודא שאין בעיות עם הדלק (לא מהול וכולי), ונשאר איתה. 

כרגע אני מנוי של טן (מחיר).

הקריטריונים הבאים שאני מחפש: תחנות "ריקות" (בלי מתדלקים\חנויות נוחות\שירותים נוספים) שיעזבו אותי בשקט לתדלק ולנסוע.

משאבת אוויר תקינה.

מגבים לניקוי חלונות.

יחסית קרובה אלי\על הדרך שלי. 

 

יש תחנה שעונה לי על כל הדרישות ליד המכללה שלי, ואני מעדיף לתדלק בה.

 

כתושב חיפה והקריות, האפליקציה הייתה נהדרת, עד לשיבושי הלוויין. עכשיו אני פשוט לא יכול להשתמש בה לתדלוק ("התחנה הקרובה אליך: מטולה, 80 ק"מ ממך" כשאני בתוך התחנה...).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 8 דקות, ברווז כתב:

מוצא תחנה אחת שאני אוהב, מוודא שאין בעיות עם הדלק (לא מהול וכולי), ונשאר איתה. 

כרגע אני מנוי של טן (מחיר).

הקריטריונים הבאים שאני מחפש: תחנות "ריקות" (בלי מתדלקים\חנויות נוחות\שירותים נוספים) שיעזבו אותי בשקט לתדלק ולנסוע.

משאבת אוויר תקינה.

מגבים לניקוי חלונות.

יחסית קרובה אלי\על הדרך שלי. 

 

יש תחנה שעונה לי על כל הדרישות ליד המכללה שלי, ואני מעדיף לתדלק בה.

 

כתושב חיפה והקריות, האפליקציה הייתה נהדרת, עד לשיבושי הלוויין. עכשיו אני פשוט לא יכול להשתמש בה לתדלוק ("התחנה הקרובה אליך: מטולה, 80 ק"מ ממך" כשאני בתוך התחנה...).

דיברו פה מה לירשום באפליקציה כדי שיעבוד

פורסם

פייר? ממש לא מטריד אותי.

בבחינת "שאלו יהיו הצרות שלי" וזהו.אין אפליקציה, יש כרטיס. DUCK IT.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...