Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

אין איסור להשתמש בטלפון נייד בתחנת דלק או שזה כבר לא רלוונטי?

שכחתי מזה לחלוטין :lol::lol::lol:

אני מתדלק בטן\תן\10\TEN (מחק את המיותר). עשיתי "מנוי", משתלם לי ונוח לי עם פריסת התחנות. יש לי כרטיס "VIP" (=מנוי דלקן), ואפשר לתדלק עם האפליקציה בלבד. 

אם כי בתקופת שיבושי ה GPS הנוכחית האפליקציה לא מתפקדת (התחנה הקרובה: קריית שמונה, מרחק 160 דקות ממקומך הנוכחי-מרכז ביירות:lol:). לפני השיבושים עבד נהדר, זיהה שאני בתחנה, פשוט לבחור מספר משאבה ולתדלק. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן, זה חוק ממש דבילי בהתחשב בעובדה שהעובדים בתחנת הדלק יושבים בחוץ ליד המשאבות ומסתכלים בטלפונים שלהם כל היום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, sperial כתב:

stxיש פטור מהקלדת מספר תז ורכב?

מספר רכב היה צריך בוודאות, תעודת זהות אני חושב שלא אבל לא בטוח במאה אחוז.

 

מוכרח להגיד שזה נשגב מבינתי איך זה לא קרה מזמן, לפחות בכמה תחנות, בלי קשר לרגולציה.

הרי זה ברור שזה יקרה מתישהו, ככה שההוצאה הכספית לתחנת דלק תגיע בכל מקרה ואני מניח שהיא גם לא נורא גדולה - למה לא להיות הראשון שמכניס את זה ומקבל עוד כמה לקוחות?

עריכה אחרונה על ידי stx
פורסם

מישהו זוכר את הדעונים על הרב קו וה-EMV והחשש (ההזוי) ש"הישראלים יתקשו להתרגל?". אותה ישראל שמתגאה באימוץ מוקדם של טכנולוגיות.

 

מבחינת החברות זו כנראה פרישת תשתיות יקרה, שדחו אותה ככל יכולתם.

 

ואזכיר שוב, ב-EMV נתקלתי לראשונה ב-2007, ודווקא בפורטוגל שאינה מהמתקדמות שבמדינות, אולי דווקא בגלל אימוץ מאוחר של כרטיסי האשראי ודילוג על שלב הגיהוץ. 

 

מצד שני, ב-2014 היתה לי בעיה לתדלק עצמית בפינלנד כי לכרטיסי האשראי שלי לא היה צ'יפ EMV, ונאלצתי לשלם במזומן. כשחזרתי החלפתי את כל הכרטיסים לכאלה המצויידים בצ'יפ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא חייבים לפרוש בכולן בו זמנית, מה גם שחלק גדול מהתחנות הן בזכיינות, לא?

 

אני אבדוק תדלוק הבא אבל לא נראה לי שדור אלון הכניסו את זה בכל התחנות.

פורסם
לפני 29 דקות, stx כתב:

מוכרח להגיד שזה נשגב מבינתי איך זה לא קרה מזמן, לפחות בכמה תחנות, בלי קשר לרגולציה.

הסתכלת לאחרונה איך 90 אחוז מהתחנות נראות, באופן כללי?

פח אשפה שבור. לא מוכנים להוציא שקל בשביל שהתחנה תיראה מסודרת, מילא נקייה,

אז החלפת מסופים? מה פתאום?

 

(למה זה לא קרה עד עכשיו - לובי כלשהו מקושר לח״כ וזהו, הכול תקוע)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כל תהליך כניסת ה-EMV חישראל נמרח על פנינשנים. הסוחרים לחצו ולחצו לדחות, אם כי פה ושם ראינו אותה הסביבות 2017-18. מה שהעביר אותנו את המשוכה היתה הקורונה, הטכנולוגיה נקלטה תוך שבועות אחדים. רק תחנות הדלק השיגו דחיות אינסופיות.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה עובד ואנשים ממלאים דלק ומשלמים? אז למה לגעת.

ברגע שזה יתפוס במקום אחד ואנשים יראו שזה נח ומהיר יותר ויבואן לשם יותר, זה יתפוס בשאר המקומות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה מחוייב בתקנות. כל שאר נקודות המכירה אימצו את הטכנולוגיה הזו מזמן,. לא מצליח להבין מדוע תחנות הדלק מוותרות על שכבת האבטחה הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 דקות, hans כתב:

הסתכלת לאחרונה איך 90 אחוז מהתחנות נראות, באופן כללי?

פח אשפה שבור. לא מוכנים להוציא שקל בשביל שהתחנה תיראה מסודרת, מילא נקייה,

אז החלפת מסופים? מה פתאום?

 

 

תחזוקה זה עבודה תמידית, פה זה משהו חד פעמי שאו שיעשו אותו היום או בעוד שנה.

מה גם שמי זוכר אם הפח שבור כשהוא בא לתדלק.

 

התחנה הספציפית הזו לא על המסלול הקבוע שלי אבל אם אחת מהארבע-חמש תחנות שאני בדר״כ מתדלק בהן יכניסו את זה, יש סיכוי טוב שאני אתדלק בה יותר.

פורסם

הדרישה המקורית היתה מתי שהוא במחצית השניה של העשור הקודם. בפעם האחרונה שבדקתי זה היה ינואר 23. כנראה שהלובי שלהם חזק במיוחד.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הותקן לאחרונה גם בתפוז סגולה פתח תקווה. מבקש מספר רכב אבל לא תעודת זהות.

מצוייד גם בקורא רגיל, שמצליח לקרוא את כרטיס המועדון, אבל לא את כרטיס האשראי, רק את הטלפון 🫢 . 

דורש הסתגלות של מפעילי התחנה. 

תדלוק רגיל, ללא צורך בהעברת כרטיס מועדון, פועל יפה. 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 21.6.2024 בשעה 21:25, itaysamurai כתב:

אגיד לך איפה לא - בתחנות שתקועות באייטיז שנדרש ממך לשלם בתוך התחנה כמו איזה איש מערות.

סונול כרמיאל למען הדוגמא.

 
סונול בנס ציונה אותו סיפור. פשוט סיוט, לחכות בתור בשביל לתדלק. לא אחזור לשם. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...