Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס דיזל 1.5 - אפשר להעביר מנוע קומפלט מדגם אוטומט לידני(או להפך)? -בהנחה שמדברים על שנתונים חופפים


Gauss
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Roycohen1979,

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, Gauss כתב:

ואין בעיה להפוך רכב שהיה ידני לאוטומט או להפך?

בהנחה שדגם המנוע זהה?

 יקר מאוד ומסובך ומלא בירוקרטיה ועבודה, עדיף לקנות מראש ידני

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי,
ושאלה כזו-

נניח מחליפים בין המנועים האלה ומראש  מחליפים גם את הגיר בין המנועים.

 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בנושא הטכני אני לא יודע, מניח שכן אם יש לך 2 רכבים שלמים ואתה מחליף בניהם.

אבל מבחינת הרישיון, כתוב לך ברישיון הרכב אוטומט או ידני וחוץ משינוי מספר המנוע גם את זה צריך לשנות, וזה דורש אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

בנושא הטכני אני לא יודע, מניח שכן אם יש לך 2 רכבים שלמים ואתה מחליף בניהם.

אבל מבחינת הרישיון, כתוב לך ברישיון הרכב אוטומט או ידני וחוץ משינוי מספר המנוע גם את זה צריך לשנות, וזה דורש אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן.

זה מה שחשבתי,

השאלה אם טכנית ניתן להעביר גיר אוטומט/ידני לאותו דגם מנוע ע"י נטו פירוק והרכבה - בשביל להמנע מהבירוקרטיה.

 

( הבירור הזה נובע מסיטואציה פוטנציאלית של רכב ספייר קומפלט בצד לחלפים - בהתאם לזה צריך לוודא איזה רכב בדיוק להביא שיהיה תואם , ויש הרבה יותר אוטומט מידני בלוחות).

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

לא מדובר בהחלפה פשוטה, יחד עם הידני ישנו כמובן קלאץ על כל מרכיביו כולל בתוך תא הנוסעים, משאבת קלאץ, צנרת הידראולית של המשאבה, בגיר האוטומט יש צנרת שמן שמגיעה לקולר או לרדיאטור וככול הנראה לא נמצאת בגרסה הידנית, כך שמדובר גם בניתוק של הצנרת הזאת על כל המשתמע מכך, וכמובן כמובן גם ככול הנראה החלפת צמת חוטים וזה לכשעצמו ניתוח די מורכב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Roycohen1979 כתב:

לא מדובר בהחלפה פשוטה, יחד עם הידני ישנו כמובן קלאץ על כל מרכיביו כולל בתוך תא הנוסעים, משאבת קלאץ, צנרת הידראולית של המשאבה, בגיר האוטומט יש צנרת שמן שמגיעה לקולר או לרדיאטור וככול הנראה לא נמצאת בגרסה הידנית, כך שמדובר גם בניתוק של הצנרת הזאת על כל המשתמע מכך, וכמובן כמובן גם ככול הנראה החלפת צמת חוטים וזה לכשעצמו ניתוח די מורכב.

בקיצור לא שווה את ההתעסקות,

עדיף להתאמץ למצוא מנוע עם גיר זהה.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...