Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תושבת מנוע לטויוטה קורולה 2015, מה טווח המחירים?


עמית1345

פוסטים מומלצים

היי, 
היום בטיפול לרכב המכונאי מצא מעט שמן באזור התושבת ואמר שצריך להחליף תושבת.
באופן אישי לא שמעתי רעידות חריגות או משהו אבל אם צריך להחליף נחליף. 
יש לי כמה שאלות...

-התושבת נמצאת בצד שמאל של הרכב אם עומדים מולו, (כלומר אם יושבים בתוך הרכב בכיסא שליד הנהג זה הצד של התושבת) האם מדובר בתושבת שמאל או ימין?
-התקשרתי למוסך טויוטה אבל הם לא ענו לי, כמה עולה החלק בארץ והאם כדאי להזמין באינטרנט? 
-הבנתי מהמכונאי שיש דגש על תושבת מקורית כי החלפים לא מוצלחים, מה דעתכם?

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוון הוא מתוך הרכב כלומר זו תושבת ימין.

לפני 3 שנים עלתה לי תושבת מקורית לניסאן נוט 1000 שקל בארץ.

ניסיתי להזמין בחו"ל מ amayama אך טעיתי במקט וקבלתי חלק לא מתאים ולכן החלטתי להזמין בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין שמן לתושבת? תוכל להסביר יותר? או בגלל שהייתה נזילת שמן פתאום שם לב לתושבת? נשמע קצת מוזר

מה הקשר בין שמן לתושבת? תוכל להסביר יותר? או בגלל שהייתה נזילת שמן פתאום שם לב לתושבת? נשמע קצת מוזר

בכל אופן מקורית סדר גודל 1300 שקל עד חליפי 300 שקל תעשה חיפוש באינטרנט 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, צמיגי כתב:

מה הקשר בין שמן לתושבת? תוכל להסביר יותר? או בגלל שהייתה נזילת שמן פתאום שם לב לתושבת? נשמע קצת מוזר

מה הקשר בין שמן לתושבת? תוכל להסביר יותר? או בגלל שהייתה נזילת שמן פתאום שם לב לתושבת? נשמע קצת מוזר

בכל אופן מקורית סדר גודל 1300 שקל עד חליפי 300 שקל תעשה חיפוש באינטרנט 

אני לא בדיוק יודע, אבל לפי מה שהבנתי יש בתושבת שמן כי היא מתפקדת כמו סוג של בלם או יותר נכון בוכנה. מתחת לתושבת, על המרכב עצמו היה כמו כתם שהתייבש. המכונאי הכניס את האצבעות מתחת לתושבת והוציא מעט שמן… כנראה כך הוא הבין שהיא כבר לא מתפקדת..

 

בכל אופן אין רעידות אבל אני רוצה להקדים תרופה למכה…

 

אגב, מישהו יודע איך אוכל למצוא את המספר מקט המדוייק לתושבת?

עריכה אחרונה על ידי עמית1345
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, צמיגי כתב:

מה הקשר בין שמן לתושבת? תוכל להסביר יותר?  

תושבת מנוע רגילה כוללת רק משכך גומי בעריסה ממתכת. הגומי משככך טוב אבל לא אידיאלי ולא נותן מענה מלא בכל התנאים. 

 

לכן הרבה יצרנים משתמשים בתשובות הידרווליות, שם אלמנט השיכוך הוא נוזל וכמו במקרה של בולם זעזועים אפשר לשלוט בקשיחות שלו. כל עוד אמפליטודת התנודות קטנה, נגיד במצב שהאוטו עומד בסרק, התושבת רכה ומבודדת את הרעידות בצורה מקסימלית.

עם עליית הסל"ד, המהירות, שיבושים בכביש וכו' אמפליטודת התנודות עולה ושם התושבת תהפוך לקשיחה יותר ולא תאפשר למנוע לרקוד יותר מידי.

 

 

יש גם תושבות הידרווליות נשלטות חשמלית מהמחשב, שמשנה יזום את הקשיחות שלהן. 

אבל את זה לא תמצא בקורולה אלא כנראה רק ברכבי יוקרה ובמנועים עם מערכת ניתוק חלק מהצילינדרים, שם יש צורך לשנות את קשיחות התושבות כשהמנוע עובר למצב בו חלק מהצילינדרים לא עובדים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Buki כתב:

תושבת מנוע רגילה כוללת רק משכך גומי בעריסה ממתכת. הגומי משככך טוב אבל לא אידיאלי ולא נותן מענה מלא בכל התנאים. 

 

לכן הרבה יצרנים משתמשים בתשובות הידרווליות, שם אלמנט השיכוך הוא נוזל וכמו במקרה של בולם זעזועים אפשר לשלוט בקשיחות שלו. כל עוד אמפליטודת התנודות קטנה, נגיד במצב שהאוטו עומד בסרק, התושבת רכה ומבודדת את הרעידות בצורה מקסימלית.

עם עליית הסל"ד, המהירות, שיבושים בכביש וכו' אמפליטודת התנודות עולה ושם התושבת תהפוך לקשיחה יותר ולא תאפשר למנוע לרקוד יותר מידי.

 

 

יש גם תושבות הידרווליות נשלטות חשמלית מהמחשב, שמשנה יזום את הקשיחות שלהן. 

אבל את זה לא תמצא בקורולה אלא כנראה רק ברכבי יוקרה ובמנועים עם מערכת ניתוק חלק מהצילינדרים, שם יש צורך לשנות את קשיחות התושבות כשהמנוע עובר למצב בו חלק מהצילינדרים לא עובדים. 

הייתי ציני. בטויוטה קורולה לא תמצא תושבת הידראולית אולי בולם לזה התכוון המשורר 

לפני 11 שעות, עמית1345 כתב:

אני לא בדיוק יודע, אבל לפי מה שהבנתי יש בתושבת שמן כי היא מתפקדת כמו סוג של בלם או יותר נכון בוכנה. מתחת לתושבת, על המרכב עצמו היה כמו כתם שהתייבש. המכונאי הכניס את האצבעות מתחת לתושבת והוציא מעט שמן… כנראה כך הוא הבין שהיא כבר לא מתפקדת..

 

בכל אופן אין רעידות אבל אני רוצה להקדים תרופה למכה…

 

אגב, מישהו יודע איך אוכל למצוא את המספר מקט המדוייק לתושבת?

נראה לי שעדיף לך לבדוק אצל מכונאי אחר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, צמיגי כתב:

הייתי ציני. בטויוטה קורולה לא תמצא תושבת הידראולית אולי בולם לזה התכוון המשורר 

נראה לי שעדיף לך לבדוק אצל מכונאי אחר. 

אז אין סיכוי שהשמן יצא מהתושבת? 
אם אין רעידות, יכול להיות שהתושבת בסדר?

אבדוק עם מכונאי נוסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...