Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב אמין וחסכוני עד 20,000


אוכף הזהב

פוסטים מומלצים

אמנם מעל עשור על הכביש, אבל מחפש לקנות עבורי רכב ראשון.

חשבתי על אוטומט עד 1.6, בשאיפה לצריכת דלק של לפחות 1:15.

שיהיה קל וזול לתחזוקה, ובכללי לא יעסיק אותי יותר מידי עם מוסכים מלבד הביקורים המתוכננים.

אין אופי נסיעה יומי סדור, כמה נסיעות בשבוע של 30-40ק״מ, מידי פעם טיול ברחבי הארץ (שבילי עפר קלילים לקטעים קצרים),

מניח שמדובר בשנתונים 2011 בערך ואין מערכת מולטימדיה- רק חשוב לי שיהיה אפשר להתקין חיצונית CarPlay.

 

ממה שקצת קראתי כדאי להתמקד ביפניות / קוריאניות, יש אמת בדבר?

תודה מראש וחג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

הדרישה שהכי מגבילה,  חוץ מהתקציב הנמוך- צריכת דלק של לפחות 1:15.

אי אפשר להמליץ לך בתקציב הזה לא על רכב היברידית ( בגלל החשש לסוללה בסוף חייה), ולא על רכב דיזל ( כנראה כולו בסוף הייו). רכבי בנזין משפחתיים אוטומטיים עם מנוע בנזין 1.6 לא מתקרבים לזה, וגם לא רוב רכבי סופר מיני מנוע 1.4 אוטומט.

לכן, בלי לשנות את מכלול הדרישות, אני ממליץ לך לחפש הונדה ג'אז בנזין (לא היברידית! ),  הכי שמורה שניתן,  ולחשוב טוב על להגדיל את התקציב.

 

זה הרכב שמתלבש מושלם לדרישות של אמינות, חסכון ואפילו אבזור. ( אין לי שום קשר למפרסם המודעה ):
https://www.yad2.co.il/s/c/1ip9hlr3

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, אוכף הזהב כתב:

אמנם מעל עשור על הכביש, אבל מחפש לקנות עבורי רכב ראשון.

חשבתי על אוטומט עד 1.6, בשאיפה לצריכת דלק של לפחות 1:15.

שיהיה קל וזול לתחזוקה, ובכללי לא יעסיק אותי יותר מידי עם מוסכים מלבד הביקורים המתוכננים.

אין אופי נסיעה יומי סדור, כמה נסיעות בשבוע של 30-40ק״מ, מידי פעם טיול ברחבי הארץ (שבילי עפר קלילים לקטעים קצרים),

מניח שמדובר בשנתונים 2011 בערך ואין מערכת מולטימדיה- רק חשוב לי שיהיה אפשר להתקין חיצונית CarPlay.

 

ממה שקצת קראתי כדאי להתמקד ביפניות / קוריאניות, יש אמת בדבר?

תודה מראש וחג שמח.

 

בתקציב הזה עדיף לחפש רכב אמין ולהניח את החסכוני בצד. מספיק שלא תקנה איזה רכב שתיין במיוחד. בצפי הנסועה שלך ההבדל בעלות הוצאות הדלק בין 1:15 (שדי קשה למצוא) ל 1:12 (די מקובל) אינו גדול. והרכבים שיתנו לך 1:15 הם כנראה או היברידית שנסעה הרבה מאוד או דיזל דומה. או טורבו בנזין עם גיר רובוטי.

 

אנשים שמחפשים רכבים במחירים האלו נוטים (כמוך) לתעדף ביתר את רכיב צריכת הדלק.

 

אין לך הערכה רצינית של הנסועה הצפויה. ממה שכתבת זה יכול להיות 6000 ק"מ בשנה ויכול גם להיות 15,000 ק"מ בשנה. בא נחמיר ונחשב על פי 12,000 ק"מ בשנה. ההבדל בין רכב שיעשה 1:12 (שדי קל למצוא ולכן המחיר יהיה סביר) לרכב שיעשה 1:15 (שיותר קשה למצוא וכנראה יהיה במצב פחות טוב) הוא 200 ליטר בשנה. 5-6 תידלוקים בשנה....

 

בסוף ההבדלים בין רכבים בתחום התיקונים יהיו משמעותיים יותר.

 

כמו כן לא כתבת עוד פרטים על הדרישות שלך. כמובן שרכבים יותר קטנים זה כיוון חסכוני בד"כ. 

 

אני מצטרף להמלצה על סוזוקי. רכבים אמינים, עמידים וחסכוניים (גם בדלק). כמובן שבגלל זה הם מבוקשים אז יקרים יותר. בעיני שווה את זה. 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, razi_pazi כתב:

 

בתקציב הזה עדיף לחפש רכב אמין ולהניח את החסכוני בצד. מספיק שלא תקנה איזה רכב שתיין במיוחד. בצפי הנסועה שלך ההבדל בעלות הוצאות הדלק בין 1:15 (שדי קשה למצוא) ל 1:12 (די מקובל) אינו גדול. והרכבים שיתנו לך 1:15 הם כנראה או היברידית שנסעה הרבה מאוד או דיזל דומה. או טורבו בנזין עם גיר רובוטי.

 

אנשים שמחפשים רכבים במחירים האלו נוטים (כמוך) לתעדף ביתר את רכיב צריכת הדלק.

 

אין לך הערכה רצינית של הנסועה הצפויה. ממה שכתבת זה יכול להיות 6000 ק"מ בשנה ויכול גם להיות 15,000 ק"מ בשנה. בא נחמיר ונחשב על פי 12,000 ק"מ בשנה. ההבדל בין רכב שיעשה 1:12 (שדי קל למצוא ולכן המחיר יהיה סביר) לרכב שיעשה 1:15 (שיותר קשה למצוא וכנראה יהיה במצב פחות טוב) הוא 200 ליטר בשנה. 5-6 תידלוקים בשנה....

 

בסוף ההבדלים בין רכבים בתחום התיקונים יהיו משמעותיים יותר.

 

כמו כן לא כתבת עוד פרטים על הדרישות שלך. כמובן שרכבים יותר קטנים זה כיוון חסכוני בד"כ. 

 

אני מצטרף להמלצה על סוזוקי. רכבים אמינים, עמידים וחסכוניים (גם בדלק). כמובן שבגלל זה הם מבוקשים אז יקרים יותר. בעיני שווה את זה. 

 

 

 

תודה רבה על התגובה המפורטת.

מבין שהציפיות שלי פחות ריאליות.

על איזה דגמים היית ממליץ של סוזוקי ומאיזה שנתונים?

 

אין לי שגרה שמאפשרת אומדן ק״מ שנתי.

זה רכב ראשון וקשה לי להעריך.

 

בהינתן הגדלת התקציב, האם הונדה ג׳אז מתאים? מוכן להוסיף עוד קצת אם יאריך לי את חיי הרכב והנוחות השוטפת משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי אלטו עונה על הכל, וניתן להשיג בחצי מהתקציב שלך לעיתים,
הרכב לא מפנק אבל כרכב ראשון מנסיון מומלץ מאוד, אמין, זול,חסכוני, עושה את העבודה. כל דבר אחר יעלה לך יותר.

מה שכן- נפוץ בעיקר כידני(ולדעתי עדיף - כי האוטומט יהיה ממש עגלה).

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, אוכף הזהב כתב:

תודה רבה על התגובה המפורטת.

מבין שהציפיות שלי פחות ריאליות.

על איזה דגמים היית ממליץ של סוזוקי ומאיזה שנתונים?

 

אין לי שגרה שמאפשרת אומדן ק״מ שנתי.

זה רכב ראשון וקשה לי להעריך.

 

בהינתן הגדלת התקציב, האם הונדה ג׳אז מתאים? מוכן להוסיף עוד קצת אם יאריך לי את חיי הרכב והנוחות השוטפת משמעותית.

 

לא נתת הרבה פרטים. רווק? משפחה?

 

היו לנו שתי אלטו ידניות למעלה מעשור. אפס תקלות. רכב קטן ובסיסי מאוד. מאוד מאוד אמין ועמיד וחסכוני.

 

היום יש לנו סוזוקי איגניס.

 

יש הרבה השמצות עליו שהוא פחית שימורים על גלגלים. אני מבין מאיפה זה בא אבל לרכב גם יתרונות ועבורינו היה סבבה כרכב שני. לבחור צעיר שמחפש תחבורה אפקטיבית זה יכול להיות מצויין.

 

את האלטו השני מכרנו כי ירשנו רנו קליאו חדשה יותר. אכלנו ממנה חצץ ממש. אחרי המון כסף במוסך והתקעויות רבות נמכרה בפרוטות לסוחר שאסף את הרכב הארור עם גרר. ואז קנינו איגניס משומשת

 

זה די נכון במידה כזו או אחרת על כל הסוזוקי הקטנים.

 

אני חושב שבכל רכב אפשר להתקין אנדורואיד אוטו חיצונית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, אוכף הזהב כתב:

 

 

בהינתן הגדלת התקציב, האם הונדה ג׳אז מתאים? מוכן להוסיף עוד קצת אם יאריך לי את חיי הרכב והנוחות השוטפת משמעותית.

 

אצל קרובי המשפחה ג'אז 2008  מתקרבת ל 400 אלף קילומטרים. הם לא מחליפים אותה כי הרכב לא עושה בעיות. גם לא הייתי אומר שהם פדנטים בטיפולים.

אז אם אתה מוצא ג'אז בנזין במצב שמור ועם קילומטראז' שפוי, היא תשרת אותך שנים רבות, בלי להתפשר על צריכת דלק, רמת בטיחות ובלי הצורך להחלפה גם במקרה ותקים משפחה,  כי מרחב הפנים והבגאז' מתאימים למפשחה קטנה ( עד שני ילדים ).

החסרון היחיד - הרכב לא מרגיש חזק, הוא מכוון לצד החסכוני. 

 

סוזוקי אלטו זה רכב עם רמת בטיחות פסיבית ירודה ( 3 כוכבים במבחן הריסוק ) לעומת הונדה ג'אז. זה החסרון של אלטו. ספלאש היתה  יותר טובה במבחן הריסוק ( 4 כוכבים), היא גם עם ישיבה גבוהה יותר ועם מרחב הפנים מקדימה משמעותית גדול יותר מאשר אלטו.

 

ג'אז משנתון המקביל עם 5 כוכבי בטיחות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה יכול לחיות עם רכב קטן, שעונה על הדרישות כמו אמין וצריכת דלק מעולה- מיצובישי ספייס סטאר.

היא תהיה יחסית חדשה לתקציב וחדשה מהג׳אז ועם בטיחות עדיפה.

לרעה היא תהיה רועשת ורוכנת בפניות.

אם אתה מחפש 1.6 כלומר משפחתית, אתה לא תקבל צריכת דלק כזאת אולי אם רק בין עירוני מאוד רגוע.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...