Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 3.4.2024 בשעה 00:42, חגאי א כתב:

במנוע 1.5 ליטר בטיגואן גיר רטוב הטיפול הזה הוא כל 120 אלף קמ

במנוע 2.0 זה כל 60 אלף קמ

 

היה לי טיגואן 2019 1500  חדש מהחברה רכב פצצה צבע שחור עשיתי טרייד אין לאוסלפייס מנוע 2 ליטר עם גג פנורמי חדש מהחברה גם 

 

הטיגואן הקודם שלי עדיין למכירה באוטודיל דרך אגב

 

לגבי צריכת דלק המנוע. 1500 עושה במקרה הטוב 1 ל10 ממוצע אם נוהגים רגוע

 

במנוע 2 ליטר באולספייס הממוצע הו 1 ל8 בחורף ו1 ל7 בקיץ

 

הגיר  בטיגואן הוא גיר רטוב בוודאות

בסקודה ובסיאט מדובר בגיר יבש

 

האיכות בטיגואן הרהה יותר טובה משניהם גם יחד מבחינת הכל גם בידוד רעשים יותר טוב וכח לא חסר לרכב מנסיון 3 שנים איתו 

 

בקיצור אם יש לך כסף אז טיגואן בכל הכח בלי לחשוב פעמיים הוא גם ארוך מהם ב10 סמ אז הוא הרבה יוצר מרווח וגם גבוה מהם

יש הבדל מוגרש מבחינת ביצועים בין שני המנועים?

 

בנוסף, הצריכת דלק שאתה רושם היא באיזה תוואי נסיעה?

פורסם

יש הבדל מורגש מאד בין שני המנועים .. המנוע 2 ליטר חזק מאד .. 0 ל100  7.7 שניות לרכב ששוקל 1900 קילו זה מהר מאד

 

התוואי נסיעהה שלי הוא בכבישי הדרום הפתוחים אזור באר שבע אופקים לא עליות כמו ירודשלים או חיפה

 

הממוצע צריכה שלי זה 1 ל 7.8 ליטר ואני נוסע נגיד 60 אחוז מחוץ לעיר 

 

בקיצור הרכב מטחנת דלק אבל יחסית למשקל ולכח הוא לא אוכל הרבה דלק ולדעתי שווה כל שקל

×
×
  • תוכן חדש...