Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה או פולקסווגן טיגואן


hosamz

פוסטים מומלצים

שלום,

כיום אני מחזיק ברנו גרנדקופה 1.33 ליטר בנזין ומתכוון לעבור לג'יפון שנתון 2019 והלאה.

 

האופציות העומדת על הפרק הן:

סיאט אטקה

פולקסווגן טיגואן 1.5 ליטר

 

 

איזה רכב מהם עדיף?

מחפש רכב איכותי, נוח, מפנק והכי חשוב רכב חזק בסחיבה ותאוצות ביניים וכמובן שיצרוך דלק כמו הרנו (שגם היא הייתה רכב חזק, נוח, מפנק עד אינסוף וצריכת דלק ממוצע של 14 קמ/ל).

 

עד כמה מנוע 1.5 מספיק לטיגואן ששוקל 1.6 טון? והאם יהיה הבדל בביצועי מנוע וצריכת דלק בינו לבין האטקה?

 

 

בנוסף, איזה שנתונים עדיף?

2019/20 או הדגמים של 2021 והלאה? כי שמעת שמאז 2021 צריכת הדלק גדלה ושני הרכבים נהיו כבדים.

 

תודה מראש!

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטיגואן יש גם יתרון - גיר רטוב שאמור להיות אמין יותר.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, hosamz כתב:

ואיך מנוע 2.0?

יש בו תקלות? צריכת שמן?

ואיך צריכת דלק שלו?

אפילו יותר טוב, חזק, אמין יחסית ומוצלח . יושב מעולה על הטיגואן.

צריכת דלק לא הצד החזק - 1 ל10 בערך בעיר ופחות מחוץ לעיר. אבל כל מנועי הבנזין למעט מנועי טורבו קטנים הם כאלה ואם לא נוסעים הרבה כדאי להנות מהיתרונות של מנוע טוב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לקחת בחשבון שבטיגואן הגיר ה"רטוב" מצריך טיפול החלפת שמן גיר כל 60 אלף קילומטרים או 4 שנים בעלות כ-2000₪.

מעבר לזה, טיגואן מרווח יותר והגיר יותר אמין.

עיצוב הפנים יותר סולידי ( יש מי שמעדיף ויש מי שלא ).

 

דגם 2.0 משמעותית יותר יקר,  אבל ממש מרגישים הבדל בביצועים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, vladclar כתב:

צריך לקחת בחשבון שבטיגואן הגיר ה"רטוב" מצריך טיפול החלפת שמן גיר כל 60 אלף קילומטרים או 4 שנים בעלות כ-2000₪.

מעבר לזה, טיגואן מרווח יותר והגיר יותר אמין.

עיצוב הפנים יותר סולידי ( יש מי שמעדיף ויש מי שלא ).

 

דגם 2.0 משמעותית יותר יקר,  אבל ממש מרגישים הבדל בביצועים.

משמעותית יותר יקר במחיר או בתחזוקה?

מלבד אגרת רישוי והחלפת שמן גיר האם יש הבדל בעלויות האחזקה והתחזוקה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר, אגרת רישוי, צריכת דלק. זה גם רכב עם הנעה כפולה.

אבל ליגה אחרת.

תחליף לא רע למי שמחפש אאודי Q3 עם מנוע זהה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, vladclar כתב:

במחיר, אגרת רישוי, צריכת דלק. זה גם רכב עם הנעה כפולה.

אבל ליגה אחרת.

תחליף לא רע למי שמחפש אאודי Q3 עם מנוע זהה.

מה ז"א 4×4? יש במערכת 4×4 תקלות או מחייבת טיפול ספציפי?

למיטב ידיעתי החסרון היחיד של 4×4 מלבד מחיר הרכב הוא צריכת דלק יותר מוגברת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך גם להחליף נוזל דיפרנציאל במערכת 4X4,  לא יודע מה התדירות בארץ, בחוץ זה 4 שנים או 60 אלף קילומטרים.

גם צמיגים רצוי מאוד להחליף ברביעיות כדי שיהיו בעלי שחיקה זהה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, vladclar כתב:

צריך גם להחליף נוזל דיפרנציאל במערכת 4X4,  לא יודע מה התדירות בארץ, בחוץ זה 4 שנים או 60 אלף קילומטרים.

גם צמיגים רצוי מאוד להחליף ברביעיות כדי שיהיו בעלי שחיקה זהה.

ומה עלות החלפת נוזל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה נוספת שעומדת על הפרק היא סקודה קארוק 1.5 ליטר.

איך הרכב הזה מבחינת ביצועים ואיכות חומרים?

ומה הוא נפח תא מטען המדויק שלו? 430 ליטר או 500 ליטר והאם הוא יספיק ל 4 מזוודות גדולות כמו תא מטען של האטקה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג חודשיים וחצי באטקה, הוא יותר ספורטיבי, דינאמי ומהודק מהקארוק.

איכות תא הנוסעים בקארוק טובה יותר מזו שבאטקה, המולטימדיה איכותית יותר, תאי האחסון גדולים ושימושיים יותר ותא המטען קצת יותר גדול מזה שבאטקה ובעיקר מכיל תאים קטנים סצד ושאר הפטנטים של תאי המטען המצויינים של סקודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט אטקה קלה יותר מהטיגואן, הבדלי "סחיבה" מורגשים ( שניה מהיר יותר 0-100 ). היא גם מקריבה נוחות נסיעה ע"ח אחיזה ויכולת תמרון עדיפה. האבזור קמצני יותר בגירסאות הפתיחה. מבחינת איכות גימור די דומות, הגם שהפולקסוואגן מספקת תחושה יותר יוקרתית. ואגב DSG, נראה לי קצת לא הגיוני שמנוע זהה בשני כלי רכב עם מכללים דומים עד זהים יקבל באחד תיבה "רטובה" ובשני "יבשה". אז חיפשתי וחיפשתי ועוד פעם חיפשתי איזו תיבה יש בטיגואן בנזין 1.5 ולמעט התשובה DSG שבעה הילוכים, אין פרוט של טיפוס התיבה. יותר מכך, אפילו קצת מקטרים בכל מיני מקומות ברשת שאין בנמצא פרוט כזה. אשמח להפניה למקום שיחכים אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...