Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, Rafal כתב:

תוכל בבקשה להפנות אותי ?! 

למקום מתאים 

כי חיפשתי באתר גלגלים וזה לא מצא לי בשום מקום 

 

?

משום מה אני בספק שאנחנו באותו איזור גיאוגרפי. 

יכול להיות, כן? אבל סטטיסטית, הסיכוי לא גבוה.

גגל "פירוקייה" ואת שם העיר הקרובה לביתך. 

תרים כמה טלפונים ותשאל. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

אני מניח שאין ביאריס שלך בקרת שיוט אדפטיבית, אבל לטובת הארכיון אציין שבמקרה שיש כזה צריך סמל מיוחד ולא מפירוקייה, או לוודא שהייתה בק"ש אדפ' גם ברכב התורם. בדרך כלל בטויוטות הרדאר יושב מאחורי הסמל וחתיכת פלסטיק אחרת מהמקורית תחסום אותו.

אני למדתי בדרך הקשה: קניתי רכב ממגרש, לא אלאה את הציבור בכל הסיפור אבל הופיעה הודעה שהרדאר חסום והם טענו שזה בגלל שהרכב עבר צביעה קלה וכנראה יש שכבה על הסמל, רק בירור בטויוטה העלה שהרכב עבר תאונה והודבק שם סמל לא מתאים.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
  • מעניין 3
פורסם
לפני 10 שעות, shlomiko כתב:

מאיפה אתה בארץ

גוש דן

לפני 10 שעות, פיני חד כתב:

אני מניח שאין ביאריס שלך בקרת שיוט אדפטיבית, אבל לטובת הארכיון אציין שבמקרה שיש כזה צריך סמל מיוחד ולא מפירוקייה, או לוודא שהייתה בק"ש אדפ' גם ברכב התורם. בדרך כלל בטויוטות הרדאר יושב מאחורי הסמל וחתיכת פלסטיק אחרת מהמקורית תחסום אותו.

אני למדתי בדרך הקשה: קניתי רכב ממגרש, לא אלאה את הציבור בכל הסיפור אבל הופיעה הודעה שהרדאר חסום והם טענו שזה בגלל שהרכב עבר צביעה קלה וכנראה יש שכבה על הסמל, רק בירור בטויוטה העלה שהרכב עבר תאונה והודבק שם סמל לא מתאים.

אין לי בקרת שיוט 

אבל כן יש לי התרעה על שמירת מרחק וכו 

זה קשור?

 

פורסם
לפני 3 שעות, Rafal כתב:

אין לי בקרת שיוט 

אבל כן יש לי התרעה על שמירת מרחק וכו 

זה קשור?

 

 

מקורית של הרכב, או של Mobileye? אם מקורית, האם יש לך מלבן פלסטיק מתחת לגריל? אם המערכת לא מקורית, או אם קיים מלבן פלסטיק שכזה, אז הסמל לא רלוונטי. ובכל מקרה - לפי התמונות שפרסמת, הסמל שלך הוא לא שטוח, ולעניות דעתי ברכבים בהם מערכות הרדאר נמצאות מאחורי הסמל, הסמל הינו שטוח.

פורסם
בתאריך 12.3.2024 בשעה 17:20, Rafal כתב:

לא אכפת לי מהכמה מילימטרים האלו 

אני פשוט רוצה לוודא שזה מתאים באמת 

כי כל סמל מגיע עם גודל וחיבור שונה 

אז זה חייב להיות מאוד מדויק 

 

 

המוצר בעלי אקספרס עולה פאקינג 20 שקל.

תקנה ותבדוק.

לא מבין מה הסיפור

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
בתאריך 15.3.2024 בשעה 15:52, yuvalganim כתב:

 

המוצר בעלי אקספרס עולה פאקינג 20 שקל.

תקנה ותבדוק.

לא מבין מה הסיפור

עד שזה מגיע🙄

בתאריך 15.3.2024 בשעה 15:20, chrono כתב:

 

מקורית של הרכב, או של Mobileye? אם מקורית, האם יש לך מלבן פלסטיק מתחת לגריל? אם המערכת לא מקורית, או אם קיים מלבן פלסטיק שכזה, אז הסמל לא רלוונטי. ובכל מקרה - לפי התמונות שפרסמת, הסמל שלך הוא לא שטוח, ולעניות דעתי ברכבים בהם מערכות הרדאר נמצאות מאחורי הסמל, הסמל הינו שטוח.

זה נראה לי מקורית של הרכב 
כי זה מופיע לי בצג של הרכב ולא במערכת של מובילאיי

פורסם
בתאריך 12.3.2024 בשעה 15:04, ELI001 כתב:

בעלי אקספרס בשקלים 

 

עם כחול (לבחירה) 

 

ללא הכחול 

 

יש להם קטע מוזר שם שהם מבקשים לא להעלות תמונות בביקורות, היה נראה קצת חשוד,אל נראה שכל המוכרים מבקשים את זה, כנראה יש להם ענין כלשהו שלא קשור לביקורות.

כנראה זה קשור לזכויות יוצרים כי זה סמל לא מקורי.

פורסם
בתאריך 14.3.2024 בשעה 11:25, ברווז כתב:

?

משום מה אני בספק שאנחנו באותו איזור גיאוגרפי. 

יכול להיות, כן? אבל סטטיסטית, הסיכוי לא גבוה.

גגל "פירוקייה" ואת שם העיר הקרובה לביתך. 

תרים כמה טלפונים ותשאל. 

 

רוצה לומר לך תודה

ותאמת לא רק לך לכל מי שהגיב מגיב ויגיב בפורום הזה 

בתכלס גיגלתי כעצתך ואחרי כמה טלפונים מצאתי באמת 

ודווקא חדש מקורי בכמעט חצי מחיר  מטיוטה עצמם 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 12.3.2024 בשעה 18:43, דובצע כתב:

היה פה שירשור כזה גם יאריס ליפני איזה 3 חודשים. הוא לקח ממגרש פרוק

יופי. ניסיתי לקשר ביניכם אבל לא מצאתי את השירשור שלו. בסוף זה קרה לבד

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...