Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי תמונת "ריגול" של ההונדה סיויק סאדן 2006.

לפי התמונות הלא רישמיות הדגם החדש (הקרב ובא),נראה מצוין (בהשוואה לישנה),חדשני ואגרסיבי.

לפי הנתונים שם מדובר על מנוע 1.8 עם 140 כ"ס!!!

06civic9um.jpg

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אלה לא נראות לי תמונות ריגול, הם יותר נראות כמו תמונות מעלון או משהו.

בכל מקרה אני לא אהבתי את הסיויק הזו, הישנות הרבה יותר יפות והונדה רק הורס את הדגם עם כל שנה שעוברת.

האוטו נראה עגול מידי וחסר אופי מקדימה, מאחורה הוא נראה נחמד.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

משנה לשנה יותר גרוע...אין על הצורות 95-92

 

בתודה

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

אם היא באמת תראה ככה, אז אני כבר מעדיף יונדאי (ואלוהים יודע כמה אני שונא יונדאי!!!)אני פשוט לא מבין איך לקחו מכונית יפיפיה ועשו ממנה כזה דבר?!

פשוט יש לי משהו אחד להגיד למעצב הראשי שלהם: @#$%^#$)*&@ &%כ@#@# $()*@#& #$% #$%#$%

אני מקווה שהוא יבין אותי!!!

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לפי התמונות, לדעתי האישית הסיויק החדשה יפה יותר מהדור הנוכחי (לא חוכמה).

 

לגבי הסקפטים,התמונות נלקחו ממקור מהימן.אם תשימו לב,תראו שהחזית דומה מאוד לגרסת הפרוטוטייפ 5 דלתות שהוצגה כבר.

בנוסף לכל, אני יכול להביא לכם תמונה של רכב מוסווה מארה"ב, שניתן לראות בברור שהקווים הכללים דומים לתמונה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

גם הדגם הזה והגם הקודם מכוערים מאוד לדעתי...

אני אוהב את של השנים 95-00 +-

שני דגמים שמאוד דומים אבל הכי יפים של הסיויק לדעתי

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

זה אפילו לא קרוב לקונספט האמיתי של הסיוויק החדשה.

זו סתם תמונה שערכו בפוטושופ ופירסמו במגאזין יפני כלשהו.

דרך אגב, אם אני לא טועה, ישנם כבר תמונות ריגול של הסיוויק, מכוסה.

 

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם

לפי הנתונים שם מדובר על מנוע 1.8 עם 140 כ"ס!!!

באמת הצלחת להבין מה כתוב שם?:drinking:

 

בכל מקרה, אני לא מאמין שגרסאת 1.8 140 כ"ס תהיה ברמת האבזור הנמוכה.

אבל אולי יהיה עתיד לגרסה "מחוזקת" שלה בארץ הקודש, מי יודע.

 

קווי העיצוב של הסיוויק כפי שהובאו בשירשור הזה נראים על פניו טובים מאוד! יותר מהנוכחית זה בטוח.

 

יום טוב,

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

×
×
  • תוכן חדש...