Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו שלא הבנתי...

אמרו שדגמי 2006 יגיעו בצורה אחרת מהסיוויק שהיו עד עכשיו 2001-2005

נכנסתי לאתר של הונדה ישראל וכתוב שם דגמי 2006 הגיעו וזה אותה צורה בדיוק כמו הדגם שלפניו

וגם המנוע החלש רק 110 כוח סוס!!!

אז איפה הדגם שאמרו אז בynet ויש פה תמונה שלו???

פורסם

בינתיים משווקים הדגמים הרגילים שנמכרו כ-2005 ולפי מה ששמעתי השיווקי של הצורה החדשה יחל בספטמבר..

אבי.:wink:

פורסם
זה אפילו לא קרוב לקונספט האמיתי של הסיוויק החדשה.

זו סתם תמונה שערכו בפוטושופ ופירסמו במגאזין יפני כלשהו.

דרך אגב, אם אני לא טועה, ישנם כבר תמונות ריגול של הסיוויק, מכוסה.

 

ניר.

ניר שלום, אני לא עובד בחברת הונדה כדי להגיד לך בוודאות אם מדובר בדיוק בצורה הסופית.

אבל תוסיף לעובדה שהתמונה גם דומה בקווים שלה לגרסת חמש הדלתות וגם דומה לתמונות הריגול של הרכב המכוסה.לדעתי תראה שבמחן הזמן, הצורה הכללית של המרכב (לא הגלגלים והפגושים)תהייה דומה.

באשר למנוע ה-1.8 המידע הזה כבר הופיע קודם.

dsc003848ax.th.jpg

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

כמה דברים:

 

1. למה יש שלוש סימני קריאה בשורת הכותרת? התמונה הזו כבר די וותיקה, לפחות חודש וחצ ברשת.

2. כמובן שזו לא תמונה רשמית ובטח לא תמונות ריגול. סתם תעתוע דמיון של מישהו בלי דמיון.

3. ע"פ מאיר, ואלו דברים מבוססים, בשנת הדגם 2006 תמכר כאן הסיויק בתצורתה הנוכחית, מפני שעדיין אין מנוע 1.6 בשיווק באירופה. בשנה 2007, תגיע לכאן הסיויק החדשה עם מנוע 1.6.

4. זה נראה קצת גדול בשביל להיות סיויק? לא?

 

אין תמונות של מכוניות יותר מעניינות? מחליפת הקורולה, נגיד?

פורסם
כמה דברים:

 

1. למה יש שלוש סימני קריאה בשורת הכותרת? התמונה הזו כבר די וותיקה, לפחות חודש וחצ ברשת.

2. כמובן שזו לא תמונה רשמית ובטח לא תמונות ריגול. סתם תעתוע דמיון של מישהו בלי דמיון.

3. ע"פ מאיר, ואלו דברים מבוססים, בשנת הדגם 2006 תמכר כאן הסיויק בתצורתה הנוכחית, מפני שעדיין אין מנוע 1.6 בשיווק באירופה. בשנה 2007, תגיע לכאן הסיויק החדשה עם מנוע 1.6.

4. זה נראה קצת גדול בשביל להיות סיויק? לא?

 

אין תמונות של מכוניות יותר מעניינות? מחליפת הקורולה, נגיד?

כמה תשובות:

 

1.אין לי סיבה לשונית לשלוש סימני הקריאה.למרות שהתמונה די וותיקה עדיין לא ראיתי בשום אתר ישראלי את התמונה ושום דיבור בנושא הסיויק סאדן.לדעתי בפורום הזה (שבלי ציניות לדעתי, הוא הפורום הישראלי הטוב ביותר שיש ברשת) יש מקום לדבר על דברים שאוטוטו מגיעים לארץ ולא רק על "כמה כוח יש לA6 2.4 שנת 2000". העובדה שההחלפה של הסיויק זה עניין של זמן לדעתי מספיק מעניינת.

2.אני לא יודע מאיפה אתה כל כך בטוח שזה תעתוע.לדעתי חכה 3 חודשיים ותראה שבתערוכת פרנקפורט הקרובה תצע גרסת החמש דלתות שתהייה דומה מאוד לתמונות שהונדה פירסמה.גרסת הסאדן שאני מעריך תצא בארצות הברית תהייה לדעתי קרובה מאוד לתמונות.

3.מה חשבת ש"מאיר" יגידו לך " בעוד חצי שנה צפויה להגיע סיויק חדשה לחלוטין".למרות שאני די מאמין להם,שוק הרכב הישראלי מלא דוגמאות לכך שממשיכים לשווק דגמים ישנים, לצד דגמים חדשים מודרנים ואיכותיים יותר.אני חושב שאחד הייתרונות של האינטרנט, זה שאנו הצרכנים יכולים מראש לראות ולדעת את מה שהיבואן ינסה להסתיר.

 

אם היה לי תמונות על הקורולה הייתי מפרסם אותם (אם לך יש תפרסם).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

איכס ממש מכוערת.

היא נראית פשוט זוועה. וואלה יש מכוניות חדשות שלדעתי מעצבים אותם משנה לשנה יפה ויש כאלה שממש מזוויע לראות איך הורסים להם את הצורה ולא שומרים על שום מקוריות.

I feel LEGACY

פורסם

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח .!8)

שמע לדעתי היא ממש שינוי , ואם היא תגיע לארץ אז זאת תיהיה מהפכה בעיצוב המכוניות למשהו יותר מתקדם - (יותר חללי).

 

אני אהבתי מאוד מאוד !

ואני ישמח אם מישהו יוכל לשלוח לי יותר מידע על הדגם הספציפי הזה בהודעה פרטית או פה באשכול .

 

אם אני לא טועה לפני כמה חודשים הייתה תערוכה ובה הציגו את ההונדה, ממש דומה לזאת עם היציאות המשולשות .

פורסם

ההונדה החדשה ניראת ממש יפה לדעתי אבל עכשיו ההונדה,כמו שאר המכוניות החדשות,לא תעלה פחות מ150 אלף שקל.אם לפני זמן קצר אנשים רגילים יכלו לקנות אותה עכשיו אף אחד לא יוכל.

התדמית של המשפחתית ספורטיבית אולי תישאר אבל לא לאותם אנשים לא באותם מחירים.

פורסם

כל הדגמים בתמונות נראים יפה ומדהים אבל כשיוצאת הגרסה הסטנדרטית לכביש היא נראית פשוטה ועממית בהרבה.

 

בתמונה היא נראית מעולה באמת אבל אני בטוח שכשתצא הגרסה לאספלט היא תאבד הרבה מקסמה.

×
×
  • תוכן חדש...