Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב מה אני אגיד לכם,
לא עדכנתי תקופה כאן - הרבה שינויים בחיים האישיים.
מכרתי את הרכב, במחיר נהדר לבן אדם שיותר ממעריך את הפרוייקט שנעשה כאן.
מי יודע, אולי יבוא יום ואני אקנה אותה חזרה, אין מחיר לחוויות שעברתי עם הרכב הזה.
יש המון דברים שלא העלאתי כאן אך הכל כחלק מהפרויקט של הרכב הזה, לדוגמא - 
קוילאוברים בילשטיין B14, דפרנציאל מוגבל החלקה טורסן עם אחוז נעילה מאוד גבוה, מע פליטה, אינטרקולר של חברת Airtec האנגלית ועוד חטיפים...
כמובן שהכל נעשה על ידי.
בקיצור, GTD אמיתית יצאה לי.
הרכב נמכר עם 74 אלף קמ (קניתי עם 41) ולא נרשמו שום תקלות מיוחדות/יוצאות דופן.
בעתיד אחזור לתחום, ואם יהיה עניין אפתח שרשור חדש בנוגע לתחזוקה של הדיילי הנוכחית :)
מצרף מספר תמונות מהשגעון הזה שנבנה..
אינטרקולר:
image.thumb.jpeg.db37a9a1debbb9729cc7bf0546c41991.jpeg

דיפרנציאל מוגבל החלקה של חברת RSX Racing

image.thumb.jpeg.b76bda060e938672dfb2efc799193cfe.jpeg   image.thumb.jpeg.e01c10b5f435aa54578195ebef27eb20.jpeg

קוילאוברים בילשטיין B14
image.thumb.jpeg.d33e557d8f78267caba711c396ade330.jpeg

  • אהבתי 4
פורסם

ואוו, המכירה די מפתיעה לאור ההשקעה.

מדוע החלטת למכור? וכמובן זה מעניין לשמוע על הרכב חדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

באמת הפתעה... לצערי הפתעה רעה כי זה שרשור מאוד מעניין, מהמעולים שהיו כאן בזמן האחרון.

שלא לדבר על כך שהתחלת מרכב יוניקורן, והפכת אותו ליוניקונן GTD.

 

חבל שה-208 דיזל והקקטוסולר המעולות עם מנועי DV6 כל כך נדירים בארצנו ואנשים קנו בכמויות את הפיורדרעק עם סרטן הרצועה.

פורסם

כי הם הגיעו רק עם גיר ידני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פשוט שרשור מטמטם! נשאר לאמר תודה ובעיקר בהצלחה ושתמשיך להנות!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

שרשור נהדר, עצוב שהוא מגיע לסיום.

למרות שנשארתי בתחום ושדרגתי לרכב שמהווה קפיצת מדרגה, קצת צובט לי בלב על המכירה של ה DS, ועם כמה ששמרתי עליה לא השקעתי בה רבע מהפרויקט שעשית אצלך בחניה.

בדיעבד, איזה שיפור בודד עשה את ההבדל הכי גדול מבחינתך ברכב?

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

ואוו, המכירה די מפתיעה לאור ההשקעה.

מדוע החלטת למכור? וכמובן זה מעניין לשמוע על הרכב חדש.

האמת?
החלטתי קצת לרדת מתחום הספורט המוטורי, הייתי מחזיק 2 רכבים בבית ואי אפשר לברוח מהעבודה שזה עולה לא קצת.
בקיצור, כרגע עושה ׳׳רוורס׳׳ בשביל להתקדם עוד כמה שנים.

כמו שכבר הבנתם התאהבתי בדיזלים לדיילי וחיפשתי משהו שיכול לתת מענה מאוד נוח וחזק ליום יום - נפלה בחזקתי הזדמנות לקנות אופל אסטרה משנת 12\2015 עם מנוע 2000 סמק דיזל של אלפא\פיאט (לא המנוע שנמכר בארץ עם מנוע 1.4 בנזין שמתפוצץ בכל הזדמנות).
שלי יד ראשונה, עם 114 אלף קמ מאישה שהוציאה אותה מהחברה בהזמנה מיוחדת - כיוון שהרוב יצאנו לצי המוניות בזמנו.
עשיתי יישור קו כמובן, כמו שאני תמיד עושה ותוכנת סטייג 1 מותאמת לרכב(לא מדף) והתוצאה מאוד נכבדת - 200 כס ו45 קגמ מומנט.. אין תלונות :)
המנוע משודך לגיר אוטומט 6 הילוכים פלנטרי של אייסין שנמצא בפיג׳ו 3008 ככה שהאמינות מוכחת אז אני רגוע.
 

 

לפני 3 שעות, פריג'י כתב:

באמת הפתעה... לצערי הפתעה רעה כי זה שרשור מאוד מעניין, מהמעולים שהיו כאן בזמן האחרון.

שלא לדבר על כך שהתחלת מרכב יוניקורן, והפכת אותו ליוניקונן GTD.

 

חבל שה-208 דיזל והקקטוסולר המעולות עם מנועי DV6 כל כך נדירים בארצנו ואנשים קנו בכמויות את הפיורדרעק עם סרטן הרצועה.

תודה רבה על הפרגון!
אני באמת חושב שהDV6 זה הדיזל האחרון של PSA שבאמת מוצלח ברמת האמינות.

 

לפני שעה, lanosforce כתב:

פשוט שרשור מטמטם! נשאר לאמר תודה ובעיקר בהצלחה ושתמשיך להנות!

כיף לשמוע! בקרוב אפתח שרשור חדש ומקווה שתהנו ממנו גם, זה בעיקר יהיה תחזוקה ופחות שיפורים.

 

לפני 33 דקות, nadavd4 כתב:

שרשור נהדר, עצוב שהוא מגיע לסיום.

למרות שנשארתי בתחום ושדרגתי לרכב שמהווה קפיצת מדרגה, קצת צובט לי בלב על המכירה של ה DS, ועם כמה ששמרתי עליה לא השקעתי בה רבע מהפרויקט שעשית אצלך בחניה.

בדיעבד, איזה שיפור בודד עשה את ההבדל הכי גדול מבחינתך ברכב?

האמת שאלה קשה.
יכול לבחור שני דברים - זה הקוילאוברים והדפרנציאל :)
אבל ברמת העקרון, כמעט כל שיפור שבוצע כאן עשה הבדל ענקי כי הגישה שלי הייתה לשים דברים שלא יעשו שינוי מינורי, אלא רציני.
העדפתי לעשות שיפורים שאכן ישפרו את יכולות הרכב וכמובן אותי בתור נהג.

עריכה אחרונה על ידי eden-h
  • אהבתי 5
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...