Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב. (סיפור קצת ארוך לשאלה קצרה)

לפני כמה חודשים גנבו לי את הממיר הקטליטי והחישן שיושב על הממיר.

לקחתי את האוטו למוסך. הוא "תיקן" לי את הבעיה שם לי ממיר חלופי וחיישן.

אחרי יום נדלק לי נורה באוטו.. חזרתי למוסך הוא אמר לי שצריך לאפס את המחשב של האוטו וזה יסתדר.. אחרי האיפוס נדלק אחרי יום שוב.. חזרתי אילו אמר לי יחליף לי לחיישן מקורי.. אחרי החלפת החיישן שוב אחרי יום נדלק האור התראה באוטו.. חזרתי אילו כבר כועס הוא אמר לי במילים אחרות שהוא לא יודע לתקן לי את הבעיה והחזיר לי חצי מהכסף.

עכשיו לשאלה:

מחפש מוסך טוב באזור חיפה/צפון שתעסק בממירים וחיישנים ויוכל לבדוק לי את הנושא

פורסם

אני בדיוק אחרי החלפת ממיר ביונדאי שלי אלנטרה 2017

סיפור דומה אבל לא מגנבה

האוטו גמגם ולא "נשם" בפועל הכוורת בממיר התפוררה לאבק והגזים חזרו למנוע

הוחלף ממיר קטליטי וחיישן חמצן. האוטו עדיין גמגם

כל האגזוז פורק, נשטף ונוקה באוויר. בנוסף האוטו עבד קצת ללא הממיר כדי לנקות את המערכת.

אם הפירוק של הממיר שלך היתה אלימה יכול להיות שלא מספיקה החלפת החיישן אלה גם הכבל עם החיבור למנוע (נתלש)

יש קוד תקלה?

איזה נורה נדלקה?

פורסם

נורת check engine

כנראה נפעלתי על מוסך חאפר שלא מבין בנושא והתקין לי חיישן וממיר לא מתאימים לרכב.. 

קראתי קצת על הנושא במנוע 2000 זה סיפור אחר לא כל ממיר מתאים

אם אתה מאזור חיפה אשמח לדעת אצל מי עשית את התיקון

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, 901 כתב:

נורת check engine

כנראה נפעלתי על מוסך חאפר שלא מבין בנושא והתקין לי חיישן וממיר לא מתאימים לרכב.. 

קראתי קצת על הנושא במנוע 2000 זה סיפור אחר לא כל ממיר מתאים

אם אתה מאזור חיפה אשמח לדעת אצל מי עשית את התיקון

באר שבע

לא חושב שזה שווה לך את הנסיעה

רק שים לב להליך "תקין" של החלפה - נראה שעשו משהו נכון אבל לפעמים זה גורר תקלות נוספות

זה לא PLUG AND PLAY בעיקר עקב גניבה

לבדוק את שלמות כל הכבל של חיישן החמצן עד החיבור למקומו.

הפעלה בלי הממיר לנקות גראדים

פירוק וניקוי של כל צנרת האגזוז והדוד

אצלי הוספתי מצתים על הדרך וניקוי מצערת (ראיתי שביונדאי זה קריטי) שוב - אצלי זה בגלל תקלה ולא בגלל גניבה

עריכה אחרונה על ידי lior2321
תוספת מלל
×
×
  • תוכן חדש...