Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אין ספורט מוטורי סיני?


דניאל1983

פוסטים מומלצים

שלום,

הסינים מתקדמים מאוד מהר בפיתוח מכוניות חדשות, מותגים חדשים, טכנולגיה שלא נופלת בהרבה מהמותגים האירופאים או היפנים.

למה אין יצוג סיני באף ענף מוטורי?

לא בראלי, לא בפורמולה אחד...

לא שמעתי גם על ליגות מקומיות בסין.

תמיד אמרו שהשתתפות במירוצים זה הפרסום הכי טוב שיכול להיות... 

"Win On Sunday, Sell On Monday"

היפנים והקוריאנים התחילו להשתתף במירוצים בשלבים די מוקדמים של כניסה לשוקים בינלאומים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, דניאל1983 כתב:

נהגים אולי יש בודדים...

שאלתי על קבוצות יצרן שמתחרות בליגות בינלאומיות או לאומיות

כי אין להם איך להעתיק מחברות אחרות. אין להם פיתוח עצמי ועצמאי. סינים מעתיקים ועושים את זה באהבה.

רק אם תביא להם קבוצת יצרן שתייצר בתוך סין את רכבי המירוצים, רק אז הם יביאו לך את רכבי המירוץ שלהם.

 

  • מעניין 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה כי אין למפלגה הקומוניסטית אינטרס להשתתף במירוצים האלו.

אם היה למפלגה אינטרס כזה אז היו משקיעים בפיתוח, ייצור ומה שצריך...

ראה ערך מכונות המלחמה הסיניות, פרויקט חלל וכו'...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 24 דקות, RK כתב:

אההם

 

ציטוט

With its roots in Sweden, Scandinavia, Cyan Racing’s home is global. Cyan Racing was founded in 1996 and has since then claimed 19 Scandinavian Titles and 8 World Titles.

The current projects include a World Touring Car Cup programme with Geely and Lynk & Co, as well as the Volvo P1800 Cyan.

 

אם אני מבין נכון זו סדנת השיפורים הסקנדינבית פולסטאר שנרכשה על ידי הסינים יחד עם וולוו ואז שינו את השם.

https://www.cyanracing.com/news/2015/09/09/polestar-racing-changes-name-to-become-cyan-racing

 

והנה הסבר בסוף העמוד:

ציטוט

Volvo has not acquired the racing division of Polestar, now named Cyan Racing and still owned by Christian Dahl. Polestar is Volvo Cars Performance Division and Cyan Racing is the official motorsport partner to Polestar.

 

בקיצור, לא סיני, פשוט שת"פ.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Itzik-b כתב:

גואניו ז'ו הוא נהג מירוצים סיני שמתחרה בפורמולה 1, בקבוצת אלפא רומיאו https://he.wikipedia.org/wiki/גואניו_ז'ו

מנועים של הונדה נמצאים בשימוש של רד בול ואלפא טאורי ב F1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, דניאל1983 כתב:

הונדה זאות לא חברה סינית...

מה שכן, הסינים יודעים לייצר מנועים כמו של הונדה..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, DareDevil כתב:

מה שכן, הסינים יודעים לייצר מנועים כמו של הונדה..

לרוב זה לא כמו אלא בדיוק. לפחות בדו-גלגליים שאני מכיר.

כל היצרנים הגדולים מוכרים טכנולוגיה של דורות קודמים ליצרנים קטנים נטולי תקציבי פיתוח גדולים.

לפעמים היצרנים הקטנים עושים שידרוגים קלים בהתאם לרגולציות במדינות היעד, הזרקה ו-ABS למשל,

אבל הבסיס המכני נשאר כמעט זהה למקור לפעמים הרבה מאוד שנים.

הקטנוע הנמכר ביותר בארץ, קימקו מובי (טייוואני), מתבסס על מנוע 125 של הונדה משנות ה-80-90.

יש כמה דגמים סיניים של אופנועים  שמבוססים על מנועי ה-CB500 דור ראשון של הונדה .

יש גם שת"פים הדוקים יותר בין יצרנים ותיקים כמו BMW ו-KTM לבין יצרנים סינים והודים

ואפילו מייצרים עבור החברה האירופית מנועים שלמים או חלקים עבורם.

 

ואם לפתח קצת את תת הנושא הזה,

העתקה וחיקוי נחשבו אקט של כבוד והערכה למקור בתרבות המקורית של יפן וסין.

ברגע שהתחילו לייצא את הייצור שלהם, הם היו חייבים ליישר קו עם הנורמות בשווקי היעד.

היפנים עברו את זה מזמן, הסינים לדעתי גם כבר מעבר לזה, והקוריוז האחרון שאני מכיר

היה בתערוכת מילאנו לפני כמה שנים, אז יצרן סיני הביא בתמימות קטנוע תלת גלגלי

שמבוסס כמעט 1:1 על טכנולוגיית המתלה הקדמי של פיאג'ו MP3, שמוגן בפטנט כמובן.

פיאג'ו זעקו ואיימו בתביעה, והקטנוע הסיני כוסה בבד גדול וגורש בבושת פנים מהתערוכה.

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...