Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב לצעיר סטודנט/חייל שעושה יומיות

לרוב נסיעות יומיות של שעה במצטבר 

הנסיעה בעיקר בדרך בין עירונית וחלקה בתוך העיר

חשבתי בהתחלה על דגמים ספציפים אבל הגעתי למסקנה שזה מגיע בעיקר מהמלצות חברים ופחות המלצות על רקע מקצועי ולכן כרגע אין לי פייבוריט מועדף

בגדול אני מחפש רכב סופר מיני/משפחתי קומפקטי

עם תיבה אוטומטית או ידנית (לא רובוטי וכו')

בתקציב של 25k (יש אופציה לחריגה עד אזור ה30k אבל רק אם זה משהו עם ייתרון משמעותי)

הדברים שחשובים לי זה 

1. צריכת דלק (באזור 1 ל14)

2. אמינות 

3. נוחות בדגש על איכות נסיעה (רוב הזמן אני נוסע לבד)

 

תודה מראש לכל העוזרים והמסייעים😃

 

 

 

 

פורסם

עם 20K בשנה אני חושב שאתה צריך לשנות את התעדוף שלך. אמינות מעל צריכת דלק.

 

הפערים בצריכת הדלק בין רכבי בנזין שונים (בלי חשמלי-היברידי-דיזל) אינו דרמטי. הגורם היותר משמעותי הוא בין נהגים. תנהג רגוע ותחסוך לא מעט דלק.

 

בצריכה של 1:14 אתה תשלם כ 1500-1600 ש"ח פחות מאשר ברכב עם צריכה של 1:12. זה לא פער שמצדיק את הרף שהצבת.   

פורסם
לפני 23 שעות, razi_pazi כתב:

עם 20K בשנה אני חושב שאתה צריך לשנות את התעדוף שלך. אמינות מעל צריכת דלק.

 

הפערים בצריכת הדלק בין רכבי בנזין שונים (בלי חשמלי-היברידי-דיזל) אינו דרמטי. הגורם היותר משמעותי הוא בין נהגים. תנהג רגוע ותחסוך לא מעט דלק.

 

בצריכה של 1:14 אתה תשלם כ 1500-1600 ש"ח פחות מאשר ברכב עם צריכה של 1:12. זה לא פער שמצדיק את הרף שהצבת.   

אתה צודק לא עשיתי את החשבון הזה מראש

יש לך המלצה על מה להתמקד?

(מצטער על הדיליי אני פשוט לא מקבל התראות מהאתר)

תודה על הכל

לפני 13 דקות, מיקי456 כתב:

עוקב

?

פורסם

אתה מחפש רכב סופרמיני אמין כמה שיותר חסכוני ונח 

שלוש אופציות טובות שאני מכיר

טויוטה יאריס אין מה להוסיף

סוזוקי סוויפט [ או ספלאש וכו אבל הם ממש קטנות זה עח חשבון נוחות תבדוק בעצמך] גדולה ונינוחה על הכביש

הונדה גאז רק שהחליפו שמן גיר זה טיפול לא זול וברכב הזה זה קריטי אוטו גדול ומכיל טוב על אף מראהו הקטן

תנסה בעצמך כל רכב שאתה חושב 

תקבל מסקנות

תהנה אחי

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, papaya כתב:

אתה צודק לא עשיתי את החשבון הזה מראש

יש לך המלצה על מה להתמקד?

 

הדגש בדבריי היה שעבורך מבחינת צריכת דלק אין כמעט הבדל בין כלל רכבי הבנזין. לא משהו ששווה לתעדף גבוה.

 

 

פורסם
לפני 15 שעות, eliau כתב:

אתה מחפש רכב סופרמיני אמין כמה שיותר חסכוני ונח 

שלוש אופציות טובות שאני מכיר

טויוטה יאריס אין מה להוסיף

סוזוקי סוויפט [ או ספלאש וכו אבל הם ממש קטנות זה עח חשבון נוחות תבדוק בעצמך] גדולה ונינוחה על הכביש

הונדה גאז רק שהחליפו שמן גיר זה טיפול לא זול וברכב הזה זה קריטי אוטו גדול ומכיל טוב על אף מראהו הקטן

תנסה בעצמך כל רכב שאתה חושב 

תקבל מסקנות

תהנה אחי

 

תודה על התשובה

יש שנתונים בעיתיים בדגמים שציינת?

פורסם

יש שנתונים של הג'אז עם גיר רובוטי חד מצמדי, כמדומני החל מ-2008 ועד 2011-2012.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

פורד פיאסטה ידנית יכולה להתאים לך.

רכב אמין, נוח, עם חווית נסיעה טובה.

אני מחזיק אחת 2012 ומאוד מרוצה.

 

החיסרון העיקרי של הרכב הוא חוסר בכוח, המנוע קצת חלש. אבל כל עוד לא נוסעים המון בדרכים הרריות ולא מחפשים רכב חזק באופן מיוחד - זה לא מפריע.

  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

×
×
  • תוכן חדש...