Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוזל קירור למיצובישי ספייס סטאר 2013


מעבר לפיתרון נפתר ע"י elibaba,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

רציתי לשאול, קניתי לפני 3 שנים מיצובישי ספייס סטאר שנת 2013 ואני רוצה להחליף את נוזל הקירור שלה,

עכשיו לא ידוע לי אם הבעלים הקודמים השתמש  במים ירוקים או מים מהברז (כי הבנתי שלשים מים ירוקים אחרי ששמו מים מהברז גורם לפתיחת סתימות ונזילות)

מה שכן הוצאתי את מיכל העיבוי וראיתי שהוא יחסית נקי כלומר המים שבתוכו בצבע כחול בהיר, השאלה היא, אם היה לי חלודה במערכת אזי בהכרח המים שבמעבה היו צריכים להיות בצבע חום או שזה לא בהכרח?

2.  שאני פותח את המכסה של הרדיאטור יש קצת צבע חום מסביב שיורד בשפשוף קל אם היד, זה לא דבוק

 

אשמח לשמוע מה אתם ממליצים,

תודה. 

  • פיתרון
פורסם

אם המים בצבע שקוף או כחול כמו אצלך אז אין לך חלודה במערכת.  הנוזל המקורי של מיצובישי הוא כחול.
כשיש חלודה המים נהיים חומים. מה שסביב הפקק זה לא משמעותי - שם מגיע קצת אוויר ותמיד יש מעט אבקת חלודה.
לדעתי אתה יכול בשקט להחליף נוזל קירור לנוזל מתאים.  זה המקורי , יש גם ZEREX תואם יותר בזול 

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אההה אוקי,

אני עשיתי היום את הטיפול ועשיתי גם ניקוז אוויר

אני יבדוק בהמשך אם צריך למלאות עוד מים 

 

איזה נוזל השתמשת?

פורסם

כן ירוק מתאים. תרוקן הכל תריץ קצת מים עם צינור גינה. אישית אוהב לנתק את הצינור התחתון של הרדיאטור. 

תבדוק רק איך עושים ניקוז אוויר ברכב הזה.

 

×
×
  • תוכן חדש...