Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופנועים בכביש - חיובי או שלילי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@discoTD5הבעיה של הסתרת הלוחית היא שהמעשה הזה אינו מבודד, הוא נועד לאפשר לרוכב נהיגה עבריינית תוך התחמקות מאכיפה. 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוויה אישית

נוסע בכביש 4 במהירות סבירה בנתיב השמאלי ביותר ומגלה שאני צריך לרדת ימינה במחלף הסמוך

מאותת ורוצה לעבור לאט לנתיב ליד 

רוכב אופנוע שמגיע-מגיח במהירות כנראה חושב סיכנתי אותו ומחליט לא לתת לי לעבור ימינה

ומסמן-צועק... שבשום פנים ואופן לא יתן לי לעבור ואני יפספס את הפניה כדי ללמד אותי לקח

בריונות ממש

 

  • מבאס 1
פורסם

נשאלת השאלה - מדוע מלכתחילה לא היית בימני.

 

גם כנוהג ברכב אני נתקל בתופעה הזו (יציאה מאוחרת מהשמאלי לרמפה) והיא מרתיחה אותי, אם כי כמובן שאני "נכנע" למתפרץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באופן כללי אני אשמח שיהיו כמה שיותר אופנועים על הכביש זה יחסוך רכבים והכביש יהיה יותר פתוח יותר חניות בעיר 

אמהמה שלילד שלי אני אקנה רכב ולא אופנוע

ולא שהאופנוענים פחות מקצוענים אבל מספיק נהג רכב ההבל שיגרוף אופנוען אפי' אם הוא נסע חוקי בימין ואם יהיה נהג אופנוע שישתגע בכביש המקסימום שיקרה לרכב זה כמה לכלוכים על הטמבון וזה מצב לא נעים במיוחד אם הוא יצא משטיפה

ותאונה של אופנוע יגמר בפירוק וניסיון להרכבה במצב הטוב וטוטאלוס במצב הקלאסי

מה שכן המעצבן היחיד שיש באופנוע שיש כאלה שצצים בכביש ואין לי מושג מאיפה לעומת רכב שגם אם יהיה חוליגן בכביש רואים אותו מקילומטר

 

תכל'ס לומר שהאופנוענים פסיכופטים זה נראה לי נכון אבללל זה בגלל שרוב רוכבי האופנוע הם צעירים שגם אם ינהגו על משאית זבל הם יזרקו זנב בכיכר

פורסם
לפני 22 דקות, shlomiko כתב:

באופן כללי אני אשמח שיהיו כמה שיותר אופנועים על הכביש זה יחסוך רכבים והכביש יהיה יותר פתוח יותר חניות בעיר 

אמהמה שלילד שלי אני אקנה רכב ולא אופנוע

ולא שהאופנוענים פחות מקצוענים אבל מספיק נהג רכב ההבל שיגרוף אופנוען אפי' אם הוא נסע חוקי בימין ואם יהיה נהג אופנוע שישתגע בכביש המקסימום שיקרה לרכב זה כמה לכלוכים על הטמבון וזה מצב לא נעים במיוחד אם הוא יצא משטיפה

ותאונה של אופנוע יגמר בפירוק וניסיון להרכבה במצב הטוב וטוטאלוס במצב הקלאסי

מה שכן המעצבן היחיד שיש באופנוע שיש כאלה שצצים בכביש ואין לי מושג מאיפה לעומת רכב שגם אם יהיה חוליגן בכביש רואים אותו מקילומטר

 

תכל'ס לומר שהאופנוענים פסיכופטים זה נראה לי נכון אבללל זה בגלל שרוב רוכבי האופנוע הם צעירים שגם אם ינהגו על משאית זבל הם יזרקו זנב בכיכר

תתפלא, בגלל שאני גם אופנוען ומודע למגבלות של אופנועים אני יודע בדיוק איפה לחפש אותם במראה. יחד עם זאת, לא מעט פעמים אני אומר לעצמי שאותו רוכב אידיוט צריך לחגוג פעמיים בשנה יום הולדת כי בדיוק באותו מפגש איתי אלמלא תשומת הלב המוגברת מצידי הוא היה יכול לסיים את חייו. 
שוב, בתור רוכב ונהג מזה 31 שנים אני מודה ומתוודה שיש פסיכים על הכביש משני המינים. הן על דו גלגלי והן על 4. למרבה הצער, החוסר תרבות בישראל שנובעת גם כתוצאה מעליה מאסיבית בכמות האכולוסיה בישראל זולג אל הכבישים. אנחנו הופכים למדינה יותר ויותר צפופה, חסרת סבלנות, אגואיסטית וחסרת כבוד והערכה לאחר. זה בא למרבה הצער בכמות התאונות וההורוגים על הכבישים.

שורה תחתונה, אני יכול רק לנסות לשלוט על עצמי, אני לא יכול לתקן אחרים. לכן אני קורא לכל אחד ואחד מאיתנו כאן. עשו את המקסימום מצידככם לא לקפח חיי אדם. במידה ואכן חלילה הייתם בתאונה שבה חיי אדם נגדעו וזה באמת אבל באמת לא היה באשמתכם אז לכו לישון במצפון נקי כי למרבה הצער יש אנשים בעולם הזה שאי אפשר להציל אותם מעצמם וזה לא אשמתכם. 

  • אהבתי 1

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

שאלה שמטרידה אותי כבר זמן-

השליחים על הקטנוע עושים כמעט כל עבירת תנועה אפשרית, אבל לא עוברים צומת באדום (חצי צומת כן).

למה?

שאלתי אחד מהם פעם ברמזור והוא רק צחק.

  • מבאס 1

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
לפני 11 דקות, Arik TG כתב:

שאלה שמטרידה אותי כבר זמן-

השליחים על הקטנוע עושים כמעט כל עבירת תנועה אפשרית, אבל לא עוברים צומת באדום (חצי צומת כן).

למה?

שאלתי אחד מהם פעם ברמזור והוא רק צחק.

כסף, וחוסר סבלנות.

בעיקר חוסר סבלנות בגלל שכל היום נמצאים על הכביש.

 

פורסם
לפני 14 דקות, Arik TG כתב:

שאלה שמטרידה אותי כבר זמן-

השליחים על הקטנוע עושים כמעט כל עבירת תנועה אפשרית, אבל לא עוברים צומת באדום (חצי צומת כן).

למה?

שאלתי אחד מהם פעם ברמזור והוא רק צחק.

צחק כי הם עוברים קבוע באדום. רק זזים ועושים את זה על מעבר החצייה, המדרכה ואי התנועה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 דקות, tribel כתב:

כסף, וחוסר סבלנות.

בעיקר חוסר סבלנות בגלל שכל היום נמצאים על הכביש.

 

התכוונתי למה הם לא עוברים באדום, אם את כל השאר הם עושים.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
לפני 5 דקות, Arik TG כתב:

התכוונתי למה הם לא עוברים באדום, אם את כל השאר הם עושים.

כי לעבור באדום זו עבירה יותר חמורה והם מנסים לא להיתפס עליה.

כשיש אפשרות אז עוברים גם באדום.

פורסם (נערך)

שליחים שייכים למין מיוחד. קרוב למין האנושי אך שונה במעט.

הם ניזונים ממזון זהה אך מתבלים אותו במעט קריפטונייט, הזמין להם דרך יבואן חייזרי שרק להם גישה אליו.

דחף הפחד ההישרדותי הטבעי למין האנושי, מופיע אצלם ברמה קטנה משמעותית.

לעיתים הם עוברים מטא-מורפוזה והופכים לאנושיים בסביבות גיל 30.

 

עריכה אחרונה על ידי אליה
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כי אדום זה משהו מובהק + 10 נקודות וקנס גבוהה

לעומת לעבור קצת קו הפרדה וכדומה שלא נאכפים

או ליסוע על מידרכה שאם יראה שוטר יעצור ויגיד באתי לחנות

פורסם
לפני 16 שעות, discoTD5 כתב:

ההמלצה שלי היא שתתעסק ותתמקד בנהיגה שלך. מה הקשר ללוחית מקופלת? איפה זה פוגש אותך? איפה אתה נפגע מזה? 

תתמקד בנהיגה שלך, באחריות שלך לשאר משתמשי הכביש ולא 'אם הוא קיפל לוחית רישוי אז הוא עבריין ומגיע לו להיהרג'. 

אם הוא קיפל לוחית רישוי זה *לא* אומר שהוא עבריין וצריך להיהרג, זה בהחלט כן אומר שהוא עבריין שצריך בדחיפות אכיפה מחמירה ושלילה להרבה זמן.

זה אומר שהוא עבריין שמנצל לרעה את חוסר האכיפה על אופנוענים.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 42 דקות, Arik TG כתב:

השליחים על הקטנוע עושים כמעט כל עבירת תנועה אפשרית, אבל לא עוברים צומת באדום (חצי צומת כן).

למה?

שאלתי אחד מהם פעם ברמזור והוא רק צחק.

מכמה סיבות שנובעות בעיקר מטימטום.

1. ככה הם למדו להתנהג על הכביש מגיל 12/13 כשרכבו על אופניים חשמליים, וראו שאין דין ואין דיין.

2. כי זה כיף בגיל הזה להשתין מהמקפצה בצוותא על הראש של כולם.

3. מסיבות היסטוריות... (ספציפית להיכנס לתוך הצומת באדום אבל לא לחצות לגמרי).

 

לקחו פעם קבוצת קופים ולימדו אותם שתנועה מסויימת קשורה לקבלת מזון.

הם למדו את זה די מהר, וגם לימדו את הצאצאים וכן הלאה.

גם כשנותק הקשר בין התנועה והמזון,

הם המשיכו לעשות את התנועה הטפשית וחסרת התועלת לפני האוכל כפי שלמדו מהוריהם...

 

מה שלמדו השליחים ושות' הוא מנהג אופנועני ותיק של 'להוציא את האף' בצומת,

כמובן בצורה מתחשבת בלי לחסום מעבר חצייה וכדו'.

ככה הנהגים שמאחור רואים אותם, יש שדה ראייה טוב יותר לאתר רכב שלא יעצור עוד שנייה באדום,

וגם כדי לזנק שניה לפני המכוניות כדי לרכב על כביש פנוי ולא בין הרכבים.

 

אז החבר'ה האלה חיקו את האופנוענים הוותיקים, ולקחו את זה עוד כמה צעדים קדימה, תרתי משמע...

ובמקום להיות רוכב אחראי שצופה קדימה,

הם נעמדים כמו דבילים באמצע הצומת כשתנועה צולבת זורמת,

וצוחקים כששואלים אותם מה הם עושים ולמה. הם באמת לא יודעים...

והם גם גאים בזה שמדי פעם הם (לכאורה) שומרים על החוק ולא עוברים באדום כל הזמן.

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

מענין סטטיסטית כמב אחוז מהרוכבים זה שליחים,

כמה אחוז זה צעירים עד גיל 30 (שלהרבה מהם עדיין אין ערך לחיים)

וכמה זה באמת השאר?

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.

×
×
  • תוכן חדש...