Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופנועים בכביש - חיובי או שלילי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי בערב חבר נוסע נסיעה רגועה בעיר במרכז הארץ,

לפתע שליח של WOOLT רכוב על קטנוע עוקף אותו מימין נכנס לו בדלת,

האופנוע טס ימינה בעוצמה מתחת לרכב חונה (הרכב החונה הרים 2 גלגלים באויר האופנע היה מתחת),

לחבר הלך דלת, כנף, טמבון, פנסים, רדיאטור, כל הפרונט של הגלגל הימני,

נהג האופנוע פונה לבית החולים, המשטרה הגיע והסבירה לחבר שהוא לא אשם,

כרגע זה אוחז שלבחור הצעיר היה רק ביטוח חובה, ואין לו איך לשלם את הנזק,

אז חויה כזו לומר שאופנוע זה חיובי או שלילי?

וזה בעיה מציאותית שיש יותר רוכבי אופנוע ללא צד ג' מאשר בעלי רכבים.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

במקרה זה דווקא יש את מי לתבוע - את Wolt. הבעיה היא שלוח הזמנים יחייב אותו לשלם הרבה מכיסו או להפעיל את הפוליסה שלו ולתבוע רק השתתפות עצמית ואובדן הה"ת (חברת הביטוח תתבע את השאר).

 

עריכה - בכל מקרה, לצרף לתביעה את בעל הכלי והנהג. שישלמו כמה שנים.

 

@דובצע נהג מכונית כנראה לא היה עושה תמרון כזה, ואם כן, פציעתו היתה יותר קלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, דובצע כתב:

נו ותאונות של רכב יותר טוב?

לא,

אבל סטטיסטית איזה כלי רכב יותר על הכביש רק עם חובה ולא צד ג'?

אולי תעשה סקר, ותגלה את התשובה,

אבל תמיד לעשות תאונה עם רכב ללא צד ג' זה באסה של החיים,

 

המצחיק שהשליח היה מרוח על הכביש דבר ראשון היה חשוה לו לדווח שהוא לא מגיע למסור את האוכל, לפני שהוא בדק מה קורה איתו, והמצב שלו לא היה טוב.

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, WE988244 כתב:

ביום חמישי בערב חבר נוסע נסיעה רגועה בעיר במרכז הארץ,

לפתע שליח של WOOLT רכוב על קטנוע עוקף אותו מימין נכנס לו בדלת,

האופנוע טס ימינה בעוצמה מתחת לרכב חונה (הרכב החונה הרים 2 גלגלים באויר האופנע היה מתחת),

לחבר הלך דלת, כנף, טמבון, פנסים, רדיאטור, כל הפרונט של הגלגל הימני,

נהג האופנוע פונה לבית החולים, המשטרה הגיע והסבירה לחבר שהוא לא אשם,

כרגע זה אוחז שלבחור הצעיר היה רק ביטוח חובה, ואין לו איך לשלם את הנזק,

אז חויה כזו לומר שאופנוע זה חיובי או שלילי?

וזה בעיה מציאותית שיש יותר רוכבי אופנוע ללא צד ג' מאשר בעלי רכבים.

מניח שלא יצא לך לבדוק בכמה מתומחר ביטוח חובה וצד ג' לאופנוע, שאינו למטרה עסקית אפילו.

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

לא מכיר את החוזה של וולט עם השליחים, אבל מן הראוי שחוזה כזה יכלול סעיף שמחייב ביטוח צד ג' בתוקף עם אכיפה מצד החברה. למשל ביקורת פתע של דרישה לשלוח במיידי פוליסה תקפה, ובדיקה שלא נרכשה ביום הצגת הדרישה. או שוולט תבטח בעצמה את פעילות השליחים. וולט ודומותיה צריכות להיות אחראיות לנזקים שנגרמים על ידי עובדיהן.

לפני 4 דקות, tribel כתב:

מניח שלא יצא לך לבדוק בכמה מתומחר ביטוח חובה וצד ג' לאופנוע, שאינו למטרה עסקית אפילו.

 

והמקרה הזה מסביר למה. 

 

למה אני, כקורבן תאונה, צריך לשלם תמורת הנזקים שהאופנוען עושה?

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 28 דקות, sperial כתב:

והמקרה הזה מסביר למה. 

 

למה אני, כקורבן תאונה, צריך לשלם תמורת הנזקים שהאופנוען עושה?

כבר היה כתבות בתקשורת נגד WOOLT על נושא השכר וכו',

זה חברה שלא מענין אותה כלום ממה שקורה בדרך, היה פעם תחקיר נראה לי על שבחי"ם שמועסקים שם או משהו כזה,

תכלס זה שהמחיר של ביטוח צד ג' יקר לא מתיר לסוע בלעדיו,

הלואי שיעבור חוק שנסיעה ללא צד ג' זה כמו נסיעה ללא ביטוח חובה,

זה שאתה מהמר על הכסף שלך, אין לך זכות להמר על הכסף שלי,

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

במדינות מתוקנות ביטוח החובה כולל צד ג'. הגיע הזמן לעדכן את החוק הישראלי. אבל זה כנראה לא מעניין את המחוקקים שלנו.

 

אגב, כל "כלכלת החלטורה" כמו וולט איירבנב, אובר וכו' בנויים על פרצות בחוק ושימוש במשאבים ציבוריים בלי לשלם תמורתם או השתמטות מדרישות חוקיות שונות על ידי העברת האחריות ל"שותף" (כפי שכתוב על הארגזים הכחולים).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה שאני טוען זה שיש דברים שאופנוע לא טוב בהם. אבל מה עם דברים אחרים שרכב לא טוב בהם

למשל תאונות עם כמה הרוגים-ירי מתוך רכב או דריסה מכוונת-הברחות אנשים וחפצים פליליים-זיהום אויר-מוסכים מעבר לקו הירוק

קודם לעשות סיכום שנתי זה מול זה ואז יהיה אפשר ליטעון טענות

פורסם
לפני כשעה, WE988244 כתב:

תכלס זה שהמחיר של ביטוח צד ג' יקר לא מתיר לסוע בלעדיו,

דווקא ביטוח צד ג' לדו"ג לא כל כך יקר. חצי משל רכב בערך.

ביטוח החובה הוא היקר,

והתעריף שלו לרוכב צעיר על קטנוע 125 בשימוש עסקי יעלה יותר מ-7000 שקל

וזה לרוכב יחיד נקוב בשם. בהרבה מקרים זה עובר את שווי הקטנוע עצמו.

בנפחי מנוע גדולים קצת יותר - התעריף יכול להתקרב ל10K₪ בתלות בנתוני הרוכב.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, WE988244 כתב:

כבר היה כתבות בתקשורת נגד WOOLT על נושא השכר וכו',

זה חברה שלא מענין אותה כלום ממה שקורה בדרך, היה פעם תחקיר נראה לי על שבחי"ם שמועסקים שם או משהו כזה,

תכלס זה שהמחיר של ביטוח צד ג' יקר לא מתיר לסוע בלעדיו,

הלואי שיעבור חוק שנסיעה ללא צד ג' זה כמו נסיעה ללא ביטוח חובה,

זה שאתה מהמר על הכסף שלך, אין לך זכות להמר על הכסף שלי,

למרבה הצער, בית המשפט בישראל קבע שדינם של אופניים חשמליים כדין אופניים רגילים בכל הנוגע לתאונות. כלומר, אופניים חשמליים לא נחשבים ככלי רכב.
לגבי השאלה שלך לממן מישהו אחר. לפי חוק פיצוי תאונות דרכים כל אחד משלם על עצמו. כלומר אם יש תאונת דרכים בין אופנוע לרכב לא משנה מי אשם, הביטוח של כל אחד מהם משלם על הנהג בלי קשר לאשמה. אממה, במקרה שלאחד הצדדים אין ביטוח, נוא יצטרך  להוכיח מעל ומעבר שהאשמה תלויה בצד השני אז הצד הנפגע יקבל פיצוי גם אם אין לו ביטוח. אבל שוב פעם, הצד בלי הביטוח צריך להוכיח מעל ומעבר שהאשמה היא על הצד השני. 
היו מקרים כאלה. רוכב אופנוע ללא ביטוח נהרג והאלמה והיתומים תבעו את כל מי שאפשר כולל את הרשות העירונית שהתאונה הייתה בשטחה. בית משפט קבע לבסוף שהאשמה תלויה ב 80 אחוזים על הרוכב. כלומר הם קיבלו רק 20 אחוזים מכלל הפיצוי שהם היו יכולים לקבל. כמובן גם ביטוח לאומי נכנס לעניין אבל בסופו של דבר, אותו רוכב "דפק" את המשפחה שלו בכך שהם לא קיבלו את מלוא הפיצוי הפוטנציאלי לו הם היו זכאים לו היה לו ביטוח. 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...