Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נכבה


rnadav
שימו לב! השרשור הזה בן 6912 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

שאלה/בעיה

 

ברשותי יונדאי אקסנט 98 (עד היום אין תלונות)

שלשום התחיל הרכב לעשות בעיות - במהלך נסיעה (בזמן עבודה) כבה המנוע לפתע

לאחר בדיקת מחשב של הרכב התוצאות יצאו שאין בעיה במנוע הרכב (וכל הקשור) וההשערה היתה כי ישנה בעיה אולי במערכת האזעקה (אמובלייזר) שמנתקת...

עיקוף זמני של המערכת על מנת לשלול את התפועה עדיין לא עזר והרכב עדיין נכבה

יש לציין שהכיבוי נעשה בפתאומיות ולא "גימגום" או משהו שיעיד כי זרימת הדלק אינה תקינה

נראה כי הבעיה יותר חשמלית באחת המערכות - אם למישהו יש רעיון הצעה אני אשמח לשמוע

אגב אם שמתי לב נכון הבעיה מתרחשת רק כאשר המנוע חם (בתחילת יום הכל כשורה)

 

המון תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

האם תוכל לפרט מתי הרכב נכבה בעמידה או בנסיעה כלומר מה מצב המצערת ( סגורה או פתוחה ) והאם הרכב נדלק ישר בהנעה

בברכה זיסו יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נכבה בכל מצב לפעמים תוך כדי נסיעה לפעמים בהמתנה ברמזור

פעם אחת לאחר נסיעה של כמה דקות ועצירה קלה (לאחר כיבוי המנוע) - לא נדלק

בהמתנה ברמזור

ובנסיעה איטית - לקראת עצירה (אם שמתי לב נכון)

שמתי לב כי בנסיעה מהירה יחסית עד כה אינו עשה בעיות רק בהאטה או תחילת נסיעה (ממצב דולק או ממצב כבוי)

 

ולא, הוא אינו נדלק ישר בהנעה - יש סטרטר חשמל והכל נראה תקין אך למרות זאת אינו נדלק

רק לאחר המתנה מספר דקות ניתן להדליקו שוב.

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאם חישן היה תקול אז הרכב היה מגמגם לפני שהיה נכבה - תקן אותי אם אני טועה

 

תודה מראש

 

חיישן למבדה תקול אינו גורם לכיבויו של הרכב. הוא פשוט גורם לזה שהתערובת תהיה יותר עניה או יותר עשירה. מכיוון שהוא לא מעביר זרם למחשב הרכב והמחשב אינו יודע איך להגיב עם המזרקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומדוע עליך להצהיר נבואת זעם שכזו ולקטול את המנוע בטרם עת?

מדובר במנוע מודרני בן 7 סה"כ, שככל הנראה עוד באיבו!

 

נאמר שנעשתה בדיקת מחשב, סביר מאוד להניח שמסקנה בנוגע לצורך באוברול הוסקה ממזמן.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6912 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...