Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב אספנות - איסור נסיעה רק בין 07:00 ל09:00?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.mishpati.co.il/article/16373

 

קראתי את הכתבה הזאת, ולא בדיוק הבנתי.

 

  • רכב אספנות לא יכול לנסוע על הכביש בכל שעות היום בימי חול והשעות שנחשבות לשעות העומס, בין 07:00 ל-09:00 אסורות לרכבי אספנות, במטרה למנוע פגיעה בזרימת התנועה בכבישים. גם בערבי חג שאינם יום שישי אסורה הנסיעה לרכבי אספנות.
פורסם

לא ברור מי כתב את האייטם הזה, ונראה לי שהוא לא ממש מדייק.

"בעבר רכב אספנות היה רכב נדיר"- מעולם נדירות הרכב לא הייתה קריטריון להיותו אספנות או לא. מהיום שבו חל חוק רכב אספנות (92 אם אני מכיר נכון) הקירטריון לרישום הרכב כאספנות היה גיל הרכב- 30 שנה, ולא נדירותו.

 

הסעיף של לא לנסוע ברכב בערב חג שיוצא יום חול גם כן חדש ולא מוכר לי, ונראה לי שהכתב טועה.

גם הסיבה למגבלת השעות היא לא העומס בכבישים, אלא הרצון שרכב אספנות לא ישמש כרכב יומיומי, הנוסע בבוקר לעבודה (ורוב המשק נוסעים לעבודה בשעות האלה).

 

בקיצור, חובבני מינוס

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מאמר חובבני של משהו שלא מכיר את התחום כלל ,

 

לרכב אספנות מותר לנסוע בערבי חג בשעות הבוקר. 

 

התנאי לאי נסיעה בשעות הבוקר הוא כמו שנאמר מעלי , שלא ישמש כרכב יומיומי 

אני מכיר לא מעט רכבי אספנות שלא מעט מהרכבים שאינם אספנות רק מעכבים אותם בכביש , ולא להפך. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי כתב את זה? אולי צ'אט ג'י פי טי.

כתוב שם גם שיש הנחה במיסוי על הדלק... נראה לי אוסף של שטויות כדי להגיע למכסת מילים, כמו שהיינו כותבים חיבורים בבית ספר.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פנינים נוספות מהכתבה:

 

אם רכב האספנות שלכם עמד שנים בחניה הביתית שלכם ללא רישיון למשל, כאשר תרצו לנסוע עליו תצטרכו לשלם אגרה חד פעמית של 350 שקל למשרד הרישוי. 

 

את רכב האספנות יש לרשום פעם בשנה במשרד התחבורה כולל הצגת טסט ממוסך מורשה

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לגבי הסעיף הראשון  ,

צודקים . פשוט יש לשלם את אגרת הרישוי של הרכב לשנה הנוכחית

(אולי רצו לומר שבניגוד לרכב רגיל , רכב אספנות אינו צובר חובות אגרה ) 

 

רק הניסוח .... 

 

נראה שעבר פעמיים תרגום אוטומטי מעברית לאנגלית ובחזרה 

 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...