Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה 2000-2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי טויוטה שנת 2000 ואני מעוניין לקנות אותה אבל כמו תמיד יש לי חברים שמתנגדים , הם אומרים לי שכדאי כבר לעלות בשנתון ולקחת את המודל היותר חדיש כלומר זה עם הפנסים הכפולים המחוברים.

השאלה שלי אם יש הבדל משמעותי בין המודלים 2000 ו2001 מבחינת גודל תוספות אמינות וכח.

פורסם
מצאתי טויוטה שנת 2000 ואני מעוניין לקנות אותה אבל כמו תמיד יש לי חברים שמתנגדים , הם אומרים לי שכדאי כבר לעלות בשנתון ולקחת את המודל היותר חדיש כלומר זה עם הפנסים הכפולים המחוברים.

השאלה שלי אם יש הבדל משמעותי בין המודלים 2000 ו2001 מבחינת גודל תוספות אמינות וכח.

אכו יש הבדל גדול בין דגמי ה-2000 לבין דגמי ה-2001. ההבדלים אינם נגמרים בשינוי החזית (כנפיים קידמיות, מכסה מנוע, פנסים וגריל), אלא נוגעים גם לשיפור מסויים בסאלון הרכב, לשיפור בתיבה האוטומטית (שגורם לה להגיב ביתר זריזות), כמובן מנוע (תיזמון שסתומים משתנה - בדומה למנועי הונדה) בעל יכולת סחיבה ומשיכה משופרת משמעותית - למרות שבתחום כ"ס העליה היא מינורית מ-110 כ"ס ל-111 כ"ס, אבל - וזהו השיפור הגדול ביותר - יכולת משופרת לעין ערוך של מערכת הבלימה!!!, דבר שגורם לעלייה בבטיחות האקטיבית של הרכב.

 

מעבר לכך הדגם החדש חסכוני יותר בדלק (למרות הסחיבה המשופרת) והטיפולים נערכים בכל 15000 ק"מ לעומת 10000 ק"מ בדגם הישן יותר.

 

אה.. מבחינת הגודל/מימדים - מדובר באותו הרכב בדיוק.

 

לידיעתך.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
תודה רבה ירון .

מה לגבי האמינות , האם אוטו שנת 2000 עם 120000 ק"מ נחשב ל"כלום" ?

לא הייתי אומר "כלום" - אבל אם היא מטופלת עפ"י ה"ספר" - לא צפויות בעיות מיוחדות.

 

דרך אגב עם ק"מ כזה הייתי מנסה להפחית במחיר (ממחיר המחירון כמובן).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
אכו יש הבדל גדול בין דגמי ה-2000 לבין דגמי ה-2001. ההבדלים אינם נגמרים בשינוי החזית (כנפיים קידמיות, מכסה מנוע, פנסים וגריל), אלא נוגעים גם לשיפור מסויים בסאלון הרכב, לשיפור בתיבה האוטומטית (שגורם לה להגיב ביתר זריזות), כמובן מנוע (תיזמון שסתומים משתנה - בדומה למנועי הונדה) בעל יכולת סחיבה ומשיכה משופרת משמעותית - למרות שבתחום כ"ס העליה היא מינורית מ-110 כ"ס ל-111 כ"ס, אבל - וזהו השיפור הגדול ביותר - יכולת משופרת לעין ערוך של מערכת הבלימה!!!, דבר שגורם לעלייה בבטיחות האקטיבית של הרכב.

 

מעבר לכך הדגם החדש חסכוני יותר בדלק (למרות הסחיבה המשופרת) והטיפולים נערכים בכל 15000 ק"מ לעומת 10000 ק"מ בדגם הישן יותר.

 

אה.. מבחינת הגודל/מימדים - מדובר באותו הרכב בדיוק.

 

לידיעתך.

אתה מתבלבל פה ירון.

הרכב הוא אותו רכב עם שינוי קוסמטי קטן.

הדגם התחלף במודל 98 וזכה לעדכון קוסמטי (פנסים חדשים) ועוד שינויים מינימליים אחרים בסלון. בשנת הדגם 2003 הגיע הדגם הנוכחי.

לרכב היו 111 כ"ס גם לפני החזית החדשה (110 סוסים בדגם הנוכחי).

פורסם
אתה מתבלבל פה ירון.

הרכב הוא אותו רכב עם שינוי קוסמטי קטן.

הדגם התחלף במודל 98 וזכה לעדכון קוסמטי (פנסים חדשים) ועוד שינויים מינימליים אחרים בסלון. בשנת הדגם 2003 הגיע הדגם הנוכחי.

לרכב היו 111 כ"ס גם לפני החזית החדשה (110 סוסים בדגם הנוכחי).

חביבי שאתה הוא זה שמתבלבל ומבלבל - תבדוק את עצמך לפני שאתה מגיב בצורה מיותרת ושגוייה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...