Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אטראז תופעות מוזרות


gil5
מעבר לפיתרון נפתר ע"י איש שמח,
שימו לב! השרשור הזה בן 336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברצוני לברר, נתקלתי בתופעות מוזרות לי במיצובישי אטראז:
1) כאשר הילוכים משולב לפארקינג או לניוטראל ולוחצים על דוושת הדלק, הטורים מגיעים ל 5000 ויורדים ל 4000 לא משנה אם לוחצים עוד על הדוושה, עוזבים הם חוזרים לסרק ואם לוחצים עוד פעם אז אותו הדבר.
יש לציין שהאוטו בנסיעה בכביש רגיל מגיע גם ל130 קמ"ש לפחות, (לא יודע כמה הטורים במצב הזה)
ובנוסף שבהאצה שמתבצעת במהירות נמוכה יחסית שומעים צלצולים.

ועוד דבר שלא קשור לזה, בנסיעה במהירות מעל 70 קמ"ש בערך מורגש כאילו ההגה תפוס, אם מסיתים את ההגה הצידה הוא נשאר ולא חוזר, במהירויות נמוכות ההגה מתנהג לדעתי בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

נראה תופעות די אופייניות לרכב

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב מחשב ניהול המנוע מגביל את סיבובי המנוע לאיזור ה-4000 סל"ד, במצב  P או N .

זו לא תקלה, וזה קיים גם בהרבה רכבים אחרים,  מיצרנים שונים.

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למשיבים, שכחתי לציין שהרכב שנת 2017 אוטומט.

הגבלת סיבובי המנוע ע"י המחשב מובן לי למרות ש 7000 ומעלה מסומן באדום.

עניין ההגה זה ככה ברכב עם הגה חשמלי? מאוד לא נוח לנהוג כך מרגיש לי לא בטוח.

ובנושא הצלצולים שתיארתי זה ככה ב 3 צילינדרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.6.2023 בשעה 01:58, gil5 כתב:


ובנוסף שבהאצה שמתבצעת במהירות נמוכה יחסית שומעים צלצולים.

 

 

You get what you pay for.

הייתי יכול להמליץ על מיליון רכבים לפני האטראג', הן מבחינת בטיחותית ובעצם, מכל הבחינות.

 

ממליץ לך לצפות בסרטון של Doug DeMuro, שמציג את המיראג' (ספייס-סטאר), אבל זה אותו רכב:

 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fraysa כתב:

 

You get what you pay for.

הייתי יכול להמליץ על מיליון רכבים לפני האטראג', הן מבחינת בטיחותית ובעצם, מכל הבחינות.

 

ממליץ לך לצפות בסרטון של Doug DeMuro, שמציג את המיראג' (ספייס-סטאר), אבל זה אותו רכב:

 

זה אחד הרכבים הכי נוראיים שנסעתי עליהם, יש לי רכב 2002 והוא יותר נוח

פשוט חוויה רעה מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אטראז זה פשוט ספייס סטאר שהגדילו בשביל לקרוא לה משפחתית.

לדעתי מראש הספייס סטאר נוראית אז להעמיס על המרכב והמנוע הזה עוד אורך ומשקל זה להחמיר את הבעיה.

 

בצבא כל הנגדים עד לא מזמן היו עם אטראז (כי הוא פשוט זול לצהל) ואם אתה עם רכב מלא הוא פשוט לא זז, רק צורח בסלד גבוה. והם ניסו לחסוך בו על כל שקל מהפרטים הקטנים לדברים משמעותיים. חוויות מזעזעות מהרכב, הוא צריך להיות משווק ביחד עם ה301 רק במדינות עולם שלישית.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Fraysa כתב:

 

You get what you pay for.

הייתי יכול להמליץ על מיליון רכבים לפני האטראג', הן מבחינת בטיחותית ובעצם, מכל הבחינות.

 

ממליץ לך לצפות בסרטון של Doug DeMuro, שמציג את המיראג' (ספייס-סטאר), אבל זה אותו רכב:

 

המציג נראה באופן כללי נגד חברת מיצובישי מדבר הרבה שטויות, חלק ממה שהוא אומר גם קיים בדגמים יותר יקרים ומתקדמים של החברה, באטראז בארץ יש מולטימדיה עם מצלמת רוורס וניווט ג'י-פי-אס כולל ווייז, מפתח "ללא מפתח" ועוד פיצרים, האטראז הוא 82 כ"ס ולא 72 כ"ס כמו שאומר, הרכב לא מכיר מוסכים עבור תקלות.

לפני 18 שעות, CiUiK כתב:

זה אחד הרכבים הכי נוראיים שנסעתי עליהם, יש לי רכב 2002 והוא יותר נוח

פשוט חוויה רעה מאוד

מה למשל? חוץ ממה שהרגשתי שמאוד מפריע לי בהגה שאומרים לי כי הוא חשמלי ואז מקשיח את ההתנהגות במהירות כמו ברכבים אחרים.

לפני 10 שעות, Shab00 כתב:

אטראז זה פשוט ספייס סטאר שהגדילו בשביל לקרוא לה משפחתית.

לדעתי מראש הספייס סטאר נוראית אז להעמיס על המרכב והמנוע הזה עוד אורך ומשקל זה להחמיר את הבעיה.

 

בצבא כל הנגדים עד לא מזמן היו עם אטראז (כי הוא פשוט זול לצהל) ואם אתה עם רכב מלא הוא פשוט לא זז, רק צורח בסלד גבוה. והם ניסו לחסוך בו על כל שקל מהפרטים הקטנים לדברים משמעותיים. חוויות מזעזעות מהרכב, הוא צריך להיות משווק ביחד עם ה301 רק במדינות עולם שלישית.

 

בצבא בליסינג ובהשכרה רכשו אלפים רבים כאלו והם נחטפות כמשומשות במכירות, יש כאן חוכמת המונים, יחס מחיר תועלת מאוד טוב, חסכונית בדלק, לנהג עם 2 ילדים קטנים בעיקר בעיר נראה שווה ביותר.

 

ברור וידוע שהמנוע קטן, אבל למשל בלנסר 2008 עם מנוע 1600 יש רק 98 כ"ס והיא יותר כבדה.

רק ביקשתי התייחסות לתופעות מוזרות לי ברכב הזה וקיבלתי הרבה תגובות על למה הרכב לא שווה.

בסדר, נהניתי גם מזה.😆

 

עריכה אחרונה על ידי gil5
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, gil5 כתב:

בצבא בליסינג ובהשכרה רכשו אלפים רבים כאלו והם נחטפות כמשומשות במכירות, יש כאן חוכמת המונים, יחס מחיר תועלת מאוד טוב, חסכונית בדלק, לנהג עם 2 ילדים קטנים בעיקר בעיר נראה שווה ביותר.

לנהג עם שני ילדים? גם חסכונית בבטיחות.

לא זכור לי שהרכב נבחן אפילו במבחני ריסוק.

האחות, ספייס סטאר, נבחנה ב-2013 ואז קיבלה 4 כוכבים, היום הייתה מקבלת כנראה 3 במקרה הטוב.

 

דרך אגב החל מ-2021 הספייס סטאר שונמכה למנוע עם 71 כ"ס בארץ.

לפני שעה, gil5 כתב:

באטראז בארץ יש מולטימדיה עם מצלמת רוורס וניווט ג'י-פי-אס כולל ווייז

כל אלו בהתקנה מקומית גם בספייס סטאר וגם באטראז'.

המערכת המקורית שיש גם באטראז' ברמת הגימור הנמוכה (מעט מאוד כאלו היו בצבא) מאוד דומה למערכת שמוצגת בסרטון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, gil5 כתב:

המציג נראה באופן כללי נגד חברת מיצובישי מדבר הרבה שטויות, חלק ממה שהוא אומר גם קיים בדגמים יותר יקרים ומתקדמים של החברה, באטראז בארץ יש מולטימדיה עם מצלמת רוורס וניווט ג'י-פי-אס כולל ווייז, מפתח "ללא מפתח" ועוד פיצרים, האטראז הוא 82 כ"ס ולא 72 כ"ס כמו שאומר, הרכב לא מכיר מוסכים עבור תקלות.

 

המציג הוא אחד כתבי הרכב הכי מוערכים בעולם, לא הייתי אומר שהוא "מדבר הרבה שטויות". לצערי מגמת הזלזול שלך היא לא רק כלפי המגיבים כאן בשרשור,

אלא גם לאנשים שאתה לא מכיר את פועלם. וברור שהגרסה שיש לך היא לא אחת לאחת מה שהוא מציג, הסרטון הוא מלפני הרבה שנים וזה לא אותו רכב (בלי קשר,

המולטימדיה המביכה שאתה מדבר עליה היא בהתקנה מקומית).

 

לפני 20 שעות, gil5 כתב:

בצבא בליסינג ובהשכרה רכשו אלפים רבים כאלו והם נחטפות כמשומשות במכירות, יש כאן חוכמת המונים, יחס מחיר תועלת מאוד טוב, חסכונית בדלק, לנהג עם 2 ילדים קטנים בעיקר בעיר נראה שווה ביותר.

 

אין כאן "חוכמת המונים". יש כאן אנשים עם הרבה יותר ניסיון ממך שרוצים לטובתך. זה פורום חובבי רכב, לא קבוצת ארטאג' בפייסבוק. ואם כולם בפה אחד אומרים לך

שזה לא רכב טוב, כולל ביקורות וניסיון אישי של אנשים, כנראה שזה לא רכב טוב.

 

בצבא וליסינג רכשו אותם? So what? אתה יודע איך מכרזים עובדים, בייחוד בגוף ארגוני כמו צה"ל? אתה לא, אז אני אסביר לך, בתור מי ששירת בקבע בצה"ל בתפקיד

שקשור לרכש ותקציבים - מי שהכי זול מנצח, לא משנה כמה הוא טוב. מיצובישי סך הכל נתנה הצעה טובה לצה"ל, זה הכל. בדיעבד הם הבינו שזו הייתה טעות, והיום כבר לא מביאים אותם אלא איביזות/i10/פיקנטו.

 

אם אתה נוהג איתה עם שני ילדים קטנים, אני בז לך, כי אני בחיים לא הייתי סומך על הרכב הזה בזמן תאונה. בצבא ראיתי אותם אין ספור פעמים אחרי תאונה - הפח פשוט נמעך כמו אקורדיון. רמת ריתוך הפח שם נראית

כמו של ילד שעשה מגמה בבית ספר, ובמבחני בטיחות הרכב הזה קיבל ציוני מבישים.

 

לסיכום, ברור לכולנו ששאלת איך לטפל בבעיות שלך - ועניתי - בהתחלה לפחות. אבל כשנתונים לך סיבה לבעיה (של הרעש) ואתה אומר שמדובר ברכב טוב ובתמורה טובה, ומזלזל בדעות של אנשים שמבינים יותר ממך,

זה כבר מציק. אף אחד לא כאן שונא אישית את מיצובישי את הדגם, ויש חלופות הרבה יותר טובות בכל האספקטים ואין בושה לקבל החלטה ולהחליף את הרכב, אבל זה שלך.

 

בהצלחה רבה ומקווה שלא תיאלץ לבדוק את שרידות הרכב הזה בזמן תאונה.

 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, gil5 כתב:

המציג נראה באופן כללי נגד חברת מיצובישי מדבר הרבה שטויות, חלק ממה שהוא אומר גם קיים בדגמים יותר יקרים ומתקדמים של החברה, באטראז בארץ יש מולטימדיה עם מצלמת רוורס וניווט ג'י-פי-אס כולל ווייז, מפתח "ללא מפתח" ועוד פיצרים, האטראז הוא 82 כ"ס ולא 72 כ"ס כמו שאומר, הרכב לא מכיר מוסכים עבור תקלות.

מה למשל? חוץ ממה שהרגשתי שמאוד מפריע לי בהגה שאומרים לי כי הוא חשמלי ואז מקשיח את ההתנהגות במהירות כמו ברכבים אחרים.

בצבא בליסינג ובהשכרה רכשו אלפים רבים כאלו והם נחטפות כמשומשות במכירות, יש כאן חוכמת המונים, יחס מחיר תועלת מאוד טוב, חסכונית בדלק, לנהג עם 2 ילדים קטנים בעיקר בעיר נראה שווה ביותר.

 

ברור וידוע שהמנוע קטן, אבל למשל בלנסר 2008 עם מנוע 1600 יש רק 98 כ"ס והיא יותר כבדה.

רק ביקשתי התייחסות לתופעות מוזרות לי ברכב הזה וקיבלתי הרבה תגובות על למה הרכב לא שווה.

בסדר, נהניתי גם מזה.😆

 

קודם כל, הוא בכלל ראיין את האחות הקטנה ספייס סטאר אבל זה בערך אותו רכב.

להגיד על דאג דמורו שהוא עושה ביקורות רעות או שהוא נגד יצרן ספציפי זה באמת שטויות. הבן אדם מוערך בקנה מידה בינלאומית.

מולטימדיה ומצלמת רוורס סיניות זולות בהתקנה מקומית. מה העוד פיצרים? תא מטען שלא נסגר? כי זה די מחלה של הרכב מניסיוני, אולי אתה מדבר על המנוע שיודע לצרוח בכל מהירות אם אתה "מעמיס" איתך תיק צד?

 

לקחת באוטו שאפילו לא טרחו להעביר אותו מבחני ריסוק ילדים זה לא אחראי.

יכולת לקנות רכב שנתיים שלוש פחות בשנתון שנותן לך הרבה יותר באותו מחיר.

הוא וה301 נועדו למדינות עולם שלישי שלא מעניין אותם פיצרים ולא בטיחות. אפילו אם תקרא בוויקיפדיה אתה תראה לאיזה שווקים הוא משווק, ושניסו לאיזה שנתיים שלוש בשוק האמריקאי והפסיקו.

אפילו צהל מרוב התלונות של אנשי קבע החליף אותו די מהר לאיביזות וi20 שיותר יקרות.

 

אנחנו לא יורדים על הרכב כדי לבאס אותך, אנחנו יורדים על הרכב כי הוא באמת רע. תעשה לעצמך ולבטיחות של המשפחה שלך טובה ותחליף רכב.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האטראז' לא החליפו כל כך מהר בצבא, אבל המפקד שלי בזמנו התלונן על היציבות של הרכב בסיבובים, נגד אחר אצלנו אמר שצריך להעביר קורס איך לנהוג ברכב הזה בסיבובים.

היתרון שלו זה שהוא יחסית מאובזר לזמנו ודי חסכוני בדלק, אבל שם זה נגמר.

יצא לי גם לנהוג כמה פעמים במילואים על אטראז' וזה נכנס בקלות לרשימה של אחד הרכבים הכי גרועים שנהגתי עליהם.

 

אמנם לאיביזה ול-i20 אין בגאז' גדול במיוחד, אבל בשאר הסעיפים הן עולות על האטראז'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של היציבות נובעת ממחסור במוטות מייצבים מסויימים במערכת ההיגוי, זה רכיב סטנדרטי בערך בכל רכב מאז שנות ה80/90 בספייס סטאר/ אטראז חסכו בהם כי הרכב מראש תוכנן מראש לפרברים ולכפרים של המזרח הרחוק ששם אין כ"כ הזדמנות וכבישים לנסיעה מהירה.

  

בתאריך 1.7.2023 בשעה 16:09, gil5 כתב:

המציג נראה באופן כללי נגד חברת מיצובישי מדבר הרבה שטויות, חלק ממה שהוא אומר גם קיים בדגמים יותר יקרים ומתקדמים של החברה, באטראז בארץ יש מולטימדיה עם מצלמת רוורס וניווט ג'י-פי-אס כולל ווייז, מפתח "ללא מפתח" ועוד פיצרים, האטראז הוא 82 כ"ס ולא 72 כ"ס כמו שאומר, הרכב לא מכיר מוסכים עבור תקלות.

מה למשל? חוץ ממה שהרגשתי שמאוד מפריע לי בהגה שאומרים לי כי הוא חשמלי ואז מקשיח את ההתנהגות במהירות כמו ברכבים אחרים.

בצבא בליסינג ובהשכרה רכשו אלפים רבים כאלו והם נחטפות כמשומשות במכירות, יש כאן חוכמת המונים, יחס מחיר תועלת מאוד טוב, חסכונית בדלק, לנהג עם 2 ילדים קטנים בעיקר בעיר נראה שווה ביותר.

 

ברור וידוע שהמנוע קטן, אבל למשל בלנסר 2008 עם מנוע 1600 יש רק 98 כ"ס והיא יותר כבדה.

רק ביקשתי התייחסות לתופעות מוזרות לי ברכב הזה וקיבלתי הרבה תגובות על למה הרכב לא שווה.

בסדר, נהניתי גם מזה.😆

 


אל תתבאס, זה פורום חובבי רכב ולאנשים פה יש הרבה מודעות בנושא רכב, לכן התגובות שאתה רואה. זה כמו שתבוא לפורום חובבי וויסקי ותשאל "קניתי וויסקי סאוטרן 84 ב40 ש"ח והוא מרגיש לי עם טעם לוואי מזור" ברור שיענו לך שזה חרא של וויסקי ווויסקי סביר מתחיל איפשהו באזור ה200 ש"ח. וכמו האטראז גם וויסקי סאוטרן מבוקש ונמכר יפה מאוד גם לאולמות אירועים כי יש אנשים שרוצים להנות מויסקי ויש אנשים שרוצים להשתכר בזול. אז כשאתה שואל אדם שמעריך וויסזקי על וויסקי ב40 שקל או אדם שמעריך רכב על מיצובישי אטראז ברור שזה יגע להם באיזה טריגר.
 

לגבי נושא הצלצולים בתחילת נסיעה, הייתי ממליץ לבדוק את הגיר במכון לגירים זה בדר"כ הסימן המקדים לבעיות בגיר הרציף של האטראז (תקרא בגוגל JF015E זה הגיר שיש לך ברכב) בדיקה וטיפול מוקדם ונקודתי יכולים עוד להציל את הגיר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים, חלילה לא היה מצידי זלזול במגיבים כאן אלא פשוט התעמתות עם הדעות שנכתבו. ביקשתי בפתיח חוו"ד על תופעות שנתקלתי באטראז (זה פורום טכני) אולי מכאלו שיש להם ויש להם ניסיון תקופה איתו ולא עצות עם לקנות או למכור כי גם לא טענתי שאני קונה או מוכר כי לכך יש לזה יש מדור אחר.

בכל מיקרה בקשר לבטיחות (שלא שאלתי ורב התשובות היו על כך), ישנם הרבה רכבים בטוחים יותר או פחות וגם הרבה סוגים וסטנדרטים של מבחנים כמו אירופה, ארה"ב, במזרח, סין וכו. היצרנים לא שולחים לכולם את הכול למבחני ריסוק כי הם בדקו אולי דגמים דומים וכי זה יקר מאוד לבחון כל דגם ושנתון ששונה קצת או שלא נמכר לאזור מסוים. בנוסף, למשל אתר ICAR לא מציג תוצאות מבחני ריסוק לכל המכוניות, יש "נחשבות" שבטוח נבדקו ואין להם תוצאה שם, זה תלוי את מי הוא מצטט ואם הוא מעדכן גם  רטרו, לא כל התורה מרוכזת במקום אחד.

מאחר שהסתקרנתי אז חיפשתי במחני ריסוק ובטיחות ודווקא ישנם מבחני ריסוק מיראז=אטראז והוא קיבל 4* (על דגם ישן 2013 ששופר מאז כל שנה במיוחד ב 2017 וגם בצריכת הדלק) וגם יונדאי I20 קיבל רק 4* (שהומלץ כאן ושהוא לא סאדן)

דרך אגב בצבא היו גם רב-סרנים וסגני-אלופים (נכון לבנים ובנות) שקיבלו באטראז (לא כולם).

 

אם יש למומחים להוסיף משהוא על תפקוד ההגה "החשמלי" אשמח, פשוט אני לא מכיר הגה כזה, למרות שבטסלה זה גם חשמלי אבל מורגש כרגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...