Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אטראז תופעות מוזרות


מעבר לפיתרון נפתר ע"י איש שמח,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סגני אלופים מקבלים יונדאי איוניק ולפני זה גם רכב מנהלים כלשהו.

 

בכל מקרה אני מתייחס לעניין הצלצולים, כל גיר לא משנה איזה דורש החלפת שמן, גם אם כתוב לכל החייים אתה צריך לשאול את עצמך מה היצרן היה רוצה שיהיו החיים של הרכב.

הגיר שלך הוא כמו של השברולט ספארק שהייתה לי, היה לי תופעה של השתנקויות מרמזורים שאתה לוחץ על הגז יש דיליי ופתאום נתפס וגם צלצולים. מצאתי באינטרנט הוראה טכנית של שברולט בחול שאם מישהו בא עם בעיה כזאת יש לבצע החלפת שמן גיר.

קניתי שמן ועשיתי ובאמת הבעיה נפתרה כבר בנסיעה הראשונה.

פורסם

זה לא בדיוק אותו גיר, בספארק הוסיפו מעיין יחסי העברה, הוא שונה באופן פעולה שלו.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש מעין יחסי העברה, זה גיר רציף שנותן תחושה של פלנטרי. אני בחנתי בזמנו את הרכב וזה גם מצוין בכול מבחן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה שאתה אומר רלוונטי לשנתונים המתקדמים יותר.

היה לי אישית ספארק 2017 ולקרוב משפחה 2016 שניהם הסלד בנסיעה קבוע על 2000-2500 בכל המהירויות אם אתה לא לוחץ יותר מדי.

מתי שהתחילו עם המראה המגדילה של האמריקאים הם שינו את התוכנה שתדמה גיר פלנטרי.

פורסם

זה מה שכתבתי במבחן על רכב2016

.IMG_1197.thumb.png.22e8e18fda100e78683d80009ebb7088.png

 

צירפתי גם וידיאו שתראה איך הסלד יורד כאילו פלנטרי

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני יודע שזה קיים בשנתונים מתקדמים, אני אומר לך שבשני הספארקים שנהגתי בהם זה לא קיים. זאת מהם שהייתה שלי 3 שנים, בחיים לא דימתה הילוכים. הסלד היה משתנה נטו על פי כמה אתה לוחץ על הגז ולא המהירות. רק מעל 110-115 כבר היה נגמר הטווח הנמוך והיה מתחיל לעלות.

אין לי איך להוכיח לך את זה אבל אני בטוח בזה ב200%.

 

יותר מזה שגם חבר שלי שנהג ברכב כמה פעמים ציין את זה שהסלד נשאר אותו דבר ואין לו את התחושה המספקת של העברת הילוך.

פורסם
בתאריך 25.6.2023 בשעה 01:58, gil5 כתב:

בנסיעה במהירות מעל 70 קמ"ש בערך מורגש כאילו ההגה תפוס, אם מסיתים את ההגה הצידה הוא נשאר ולא חוזר, במהירויות נמוכות ההגה מתנהג לדעתי בסדר.

זה עניין די מוכר בהגאים חשמליים. 

התופעה היא שבהטיות קלות ההגה לא "מתקן" חזרה למרכז. אם תפנה את ההגה בחדות, הוא כן יחזור. זה האופי של התגבור החשמלי.  מתרגלים/מקללים וסובלים/בוכים על זה שפעם הגה הידראולי היה חידוש שקשה להתרגל אליו...

לי אישית יותר מפריע שהפידבק מההגה באוטו הזה הוא פחות טוב מבפלייסטיישן 3.😁

 

לגבי הביקורת מ"עתונאי הרכב המוערך" (איפה הימים שהתואר הזה היה שמור לאנשים ברמה של טל"ש ז"ל, ולג'רמי קלרקסון?) הרי שזו לא ממש רצינית. ניתוח שטחי, שמבוסס על "מבחן" של 5 דקות- אופייני לדור היוטיוב.

בתור מי שיש לו כזה רכב בבית - יש לרכב הזה הרבה מאד חסרונות שעלולים להיות דיל ברייקר אמיתי לחלק מהאנשים (בהזדמנות אעלה רשמים, למרות שכבר יש כאן חבר פורום @yulianx שכתב על הרכב הזה מבחן ארוך טווח, מקצועי, מאוזן, אמיתי ומקיף), חסרונות אמיתיים, שעליהם אותו כתב בכלל לא דיבר, ובמקום זה נטפל לשטויות כמו ניסוחים של משפטים בספר הרכב, או שהכפתורים של המזגן מצפצפים כשלוחצים עליהם.

במקרים אחרים הוא אומר כעובדות מוגמרות דברים שהם סתם ספוקלציות מטופשות של מי שאין לו מושג בהליכי ייצור של מכוניות (אומר שהקו המעוקל בחזית הוא כדי שלא יצטרכו עוד גודל של סמל חזית, למרות שה"גל" הנוסף הזה במכסה הרבה יותר מסובך ויקר לייצור מאשר עוד סמל מפלסטיק מוזרק שמיוצר בכלל במפעל אחר במלזיה... (שלא להזכיר שפשוט היה אפשר לתלות את הסמל יותר נמוך, אם זה היה באמת המצב).

 

מה שהכי לא מקצועי, הוא שהוא בוחן את הרכב ללא שום התייחסות לקטגוריה שלו, אלא בשורה אחת עם  כל מכונית אחרת שיצא לו לנהוג עליה ("טבלת הדירוג" שלו פשוט מגוחכת)

בנוסף, הדגם הכי בסיסי שנמכר בארץ (INSTYLE), הוא הרבה יותר מאובזר ממה שהוא בחן (והאטראז' עוד יותר מאובזרת אפילו), וכולל בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, שליטה מההגה במערכת הסאונד, דיבורית בלוטוס (מאד איכותית) כולל A2DP להזרמת סאונד מהטלפון, ועוד דברים, וזה בגרסת הליסינג ה"מגולחת".

לאור האמור לעיל, ולכך  שרוב הביקורת שלו עסקה בענייני אותו אבזור ולא בהתנהגות כביש/בטיחות/צריכת דלק, הופך את הסרטון לבזבוז של 8 דקות חיים שלא יחזרו...

 

 

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...