Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטארטר משמיע קולות מוזרים ביותר


מעבר לפיתרון נפתר ע"י WE988244,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים 

הסטארטר של המיטסובישי גרנדיס 2006 שלנו משמיע קולות של טיקים ולא מדליק את הרכב.

ניסיתי כבלים ללא הצלחה ונראה שיש אור אז אין בעיה עם המצבר 

האם עוד משהו שעלי לבודק ? 

 

1. מניסיונכם עדיף לשפץ את המקורי שלי או לקחת משופץ של אחר ? 

2. מה סדרי הגודל של העלות ?

3 המלצה לחשמלאי רכב הוגן וטוב באיזור מודיעין או תל אביב

 

תודה מראש

  • פיתרון
פורסם
לפני שעתיים, Mediali כתב:

שלום לחברים 

הסטארטר של המיטסובישי גרנדיס 2006 שלנו משמיע קולות של טיקים ולא מדליק את הרכב.

ניסיתי כבלים ללא הצלחה ונראה שיש אור אז אין בעיה עם המצבר 

האם עוד משהו שעלי לבודק ? 

 

1. מניסיונכם עדיף לשפץ את המקורי שלי או לקחת משופץ של אחר ? 

2. מה סדרי הגודל של העלות ?

3 המלצה לחשמלאי רכב הוגן וטוב באיזור מודיעין או תל אביב

 

תודה מראש

מנסיון,

זה שיש אור זה לא אומר שיש מספיק מתח במצבר להניע את האוטו,

זה שחיברת כבלים לא אומר שהם העבירו מספיק מתח (חיבור לא מספיק נכון)(או כבלים דקים מידי)

האינדיקציה היא לבדוק עם רב מודד את המתח של המצבר,

כמו"כ לבדוק את מתח המצבר בנסיון הנעה, לכמה הוא נופל,

ורק אחרי ששללת שזה מצבר תתקדם,

היה לי כזה סיפור לפני שבועים (ידידים) עם גרנדיס, כבלים דקים מידי,

 

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

אותו הדבר היה אצלי בפיקנטו לפני כמה ימים, אחרי שאוטו לא נסע שבועיים. בעת ניסיון ההדלקה נשמעו קולות טיקים. האורות היו בסדר. קראתי לגרר. הוא אמר שזה מצבר אבל לא הצליח להתניע בעזרת הבוסטר שלו. גררנו למוסך, המצבר הוחלף והכל בסדר.

פורסם

תודה רבה

ניסיתי עם 2 כבלים שונים ללא הצלחה.

אותם כבלים כן עבדו כשהמצבר התרוקן בגלל אור דלוק.

עדיין יש ספק ?

פורסם

במידה ויש טיקים ייתכן שמדובר בסטרטר תפוס

נסה כבלים חזקים ל10 דקות זה יכול לשחרר נסה לתת סטרטרים ברצף כמה שיותר מהר

במידה ולא הניע נסה לעקוב אחרי הפלוס עד לסטרטר תן לו כמה מכות חזקות זה בהחלט יכול לפתור את העניין

אופציה נוספת לגשר דרך הריליי קצת יותר מורכב אם לא יצליח אסביר לך בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...