Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i20N - בקרוב מאד החל מ-169900 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

 Lookig Good היונדאי הזאת.

היא  רנו קליאו ספורט של היום .

 

היא גם בול על אותו תימחור של רנו קילאו 3 , בהשקה הבילתי נשכחת שלה. (לפחות אני לא שכחתי).

 

השקה לא לעיתונאים ואפילו לא ללקוחות, אלא לציבור חובבי הרכב, דרך הפורומים עם הרשמה דרך רשת האינטרנט.

הרשמה לסיבוב קצרצר במגרש החניה של גני  התערוכה,  לפני איזה עידן ועידנים. משהו כמו 2006 או 2007. 

בוא נאמר שאני לא שכחתי. אבל מצד שני אני גם לא כל כך זוכר את הפרטים.

אני זוכר שזה היה יום תל אביבי חם רצח (חילקו כובעים ממותגים של רנו ספורט) .

והגלידה שוקולד חופשי-חופשי בחינם ביום הכי חם בשנה הייתה משהו משהו. 🍦

 

היו שם שתי מכוניות:

אחת קליאו ספורט ב 169אלף ש"ח,

והשניה מגאן ספורט בעוד 40 או חמישים אלף ש"ח.

שתיהן נחשבו ממש מחיר מציאה לתקופתן.

לכן על כל מגאן  או קליאו נמכרו 10 גולף GTI או   VWשירוקו. 

 

אופס, מצאתי סירטון תדמית של האירוע:

מסתבר שזה היה בקיץ 2008 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • אהבתי 1
פורסם

169k ש"ח של 2008, שווים 215k ש"ח היום - זה מחיר מופרך להוט האץ' כזאת. 

 

היום, זה מחיר טוב. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

 במצב התנועה הנוכחי במקום הזה, כשאתה צריך לארגן נסיעה לאילת דרך כביש 12 ( הערבה ישר, משעמם ומסוכן ), או נסיעה לנס הרים בשעות הקטנות, בשביל שתוכל ללחוץ על משהו חוץ מהברקס והקלאץ'בפקקים, האוטו הזה, כמו אחיו בעבר, בעתיד כנראה כבר לא, מרגיש קצת מיותר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, רועי5 כתב:

 במצב התנועה הנוכחי במקום הזה, כשאתה צריך לארגן נסיעה לאילת דרך כביש 12 ( הערבה ישר, משעמם ומסוכן ), או נסיעה לנס הרים בשעות הקטנות, בשביל שתוכל ללחוץ על משהו חוץ מהברקס והקלאץ'בפקקים, האוטו הזה, כמו אחיו בעבר, בעתיד כנראה כבר לא, מרגיש קצת מיותר.

מיותר כמו כמו כל רכב עם הגה ודוושת גז 😄
"בשביל מה אתה רוצה רכב עם 200 כוחות סוס?! ללחוץ בפקק?!"

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, menir1 כתב:

169k ש"ח של 2008, שווים 215k ש"ח היום - זה מחיר מופרך להוט האץ' כזאת. 

 

היום, זה מחיר טוב. 

כאשר את מציג את זה ככה.. זה באמת היה יקר.

 

אגב, טעיתי בהערכתי לגבי מחיר המגאן ספורט שהוצגה גם כן באירוע ב2008 , לצד הקליאו.

מחירה היה אז רק עשרים אלף יותר. ועל הנייר זה נשמע מפתה יותר מהקליאו.

מגאן עם 225כ"ס , מנוע טורבו עם הרבה יותר מומנט לכל תחום הסל"ד.

אבל המגאן הייתה בסוף דרכה, זו שהחליפה אותה שנה לאחר מכן, הייתה טובה יותר.

וגם יקרה יותר.

 

לפני 3 שעות, רועי5 כתב:

ללחוץ על משהו חוץ מהברקס והקלאץ'בפקקים, האוטו הזה, כמו אחיו בעבר, בעתיד כנראה כבר לא, מרגיש קצת מיותר.

מצחיק כמה שזה עצוב (או להיפך?) 

מבאס, אך נכון. (או להיפך)😕

 

לפני כשעה, nadavd4 כתב:

מיותר כמו כמו כל רכב עם הגה ודוושת גז

כאשר את מנסח זאת כך,  העתיד לא נשמע כמו המקום הכי נחמד להיות בו. 😪

פורסם (נערך)

דווקא אני חושב שהמחיר הגיוני בהתחשב במציאות שאנחנו חיים בה היום. בכמה ציפיתם שיתומחר? 150? גם ככה לרכב הזה אין ממש מתחרים בארץ. ואלו שקיימים, מה מחירם? פולו gti משומשת מפורסמת באיזור ה140 אלף שקל.

 

בלי התייחסות ספציפית ליונדאי, מעניין אותי עד כמה שימוש בrev match אוטומטי יפחית בלאי לקלאץ.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • מעניין 1
פורסם

לטעמי האוטו הזה ממש לא looking good..

נוסע טוב, מחיר הוגן, אבל נראה מצועצע וחסר עיצוב.

 

 

 

  • אהבתי 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מסכים, עיצוב מבולגן. 

אם לא הייתי רוכש BRZ, לא רואה סיבה להחליף את ה-208 GTi שהייתה לי ביונדאי. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אמת.

רק שאם לא הייתה לך 208 והיית רוצה לקנות חדשה היום, מה היית קונה (אם לא ברז, כמובן)?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

אז ברור שהייתי בוחן אותה לעומק. היא די לבד על המגרש. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מישהו יודע מתי ההשקה? 

 

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P


×
×
  • תוכן חדש...