Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Istop- טוב או רע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ברכב את פונקציית הi stop שמטרתה לחסוך בדלק, אבל אני תוהה כמה זה יעיל שהרי הרבה דלק הולך על ההנעה, וכמו כן זה בטח מקצר את חיי המצבר. מה אני מפספס פה?

ואיך אפשר לנטרל אותו באופן קבוע?

פורסם
לפני שעה, alexbb2811 כתב:

1... הרי הרבה דלק הולך על ההנעה,

2. וכמו כן זה בטח מקצר את חיי המצבר.

3. ואיך אפשר לנטרל אותו באופן קבוע?

1. לא.  המערכת מספקת כמות דלק מינימלית המספיקה להתנעה.

2. נכון.

3. יש רכבים שניתן לבטל את הפיצ'ר הזה ויש כאלה שהוא מובנה,    באיזה דגם מדובר ?

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 5 שעות, רוןS כתב:

 

3. יש רכבים שניתן לבטל את הפיצ'ר הזה ויש כאלה שהוא מובנה,    באיזה דגם מדובר ?

מזדה cx5, אפשר להשבית לנסיעה אבל לא באופן קבוע.

אז זה כן חוסך?

פורסם

זה כן חוסך כמה אחוזים במיוחד בעונות שלא משתמשים במזגן, אז המנוע נשאר כבוי כל זמן שהאוטו לא בתנועה.

 

במזג אוויר חם המנוע מניע אחרי כמה שניות בשביל המזגן. 

 

למאזדה יש מערכת Direct Start, היא עוצרת את המנוע בנקודה מבוקרת שהוא תחילת מחזור עובדה באחד הצילימדרים. כשצריך להניע מתבצע הזרקה והצתה באותו צילידרר ואז הוא מניע את כל המנוע. השימוש בטטרטר בהתנעות האלו, בניגוד להתנעה ראשונה בתחילת נסיעה, הוא מינימלי ביותר. אפשר לשמוע את זה. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 15 דקות, Buki כתב:

זה כן חוסך כמה אחוזים במיוחד בעונות שלא משתמשים במזגן, אז המנוע נשאר כבוי כל זמן שהאוטו לא בתנועה.

 

במזג אוויר חם המנוע מניע אחרי כמה שניות בשביל המזגן. 

 

למאזדה יש מערכת Direct Start, היא עוצרת את המנוע בנקודה מבוקרת שהוא תחילת מחזור עובדה באחד הצילימדרים. כשצריך להניע מתבצע הזרקה והצתה באותו צילידרר ואז הוא מניע את כל המנוע. השימוש בטטרטר בהתנעות האלו, בניגוד להתנעה ראשונה בתחילת נסיעה, הוא מינימלי ביותר. אפשר לשמוע את זה. 

אז עדיף לנסוע עם זה או לבטל בכל נסיעה?

פורסם

איך שאתה מעדיף.

 

בתנועה נורמלית כשרוב הזמן נוסעים ופעם בכמה דקות עוצרים ברמזור, לדעתי זה לא רע כשהמנוע כבוי ברמזור. 

 

אם זה תנועה בפקק שכל 3 שניות האוטו עוצר ומכבה מנוע, זה משגע, אז במצבים האלו אולי עדיף לבטל. 

 

 

פורסם (נערך)

רע

 

זה אילוץ של היצרנים, כדי לעמוד בתקנות זיהוים האוויר המחמירות של האיחוד האירופי .

דרך הקומבינה הזאת, היצרנים מצליחים "לגרד" עוד קצת משיעורי ה- CO2 המותרים של הרכבים, וכך לקבל ציון ירוק יותר, או להמנע מקנסות.

 

ראה מידע נוסף על הנזקים כאן:

 

https://thecar.co.il/מערכת-עצור-והתנע-הורסת-לכם-את-המנוע-בר/

 

עריכה: אישית ,אני מבטל את זה בכל תחילת נסיעה.

עריכה אחרונה על ידי ntd
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 23 דקות, ntd כתב:

רע

 

זה אילוץ של היצרנים, כדי לעמוד בתקנות זיהוים האוויר המחמירות של האיחוד האירופי .

דרך הקומבינה הזאת, היצרנים מצליחים "לגרד" עוד קצת משיעורי ה- CO2 המותרים של הרכבים, וכך לקבל ציון ירוק יותר, או להמנע מקנסות.

 

ראה מידע נוסף על הנזקים כאן:

 

https://thecar.co.il/מערכת-עצור-והתנע-הורסת-לכם-את-המנוע-בר/

 

עריכה: אישית ,אני מבטל את זה בכל תחילת נסיעה.

חזק, מעניין.

יש אפשרות לבטל באופן קבוע? לפעמים שוכחים..

פורסם

אם אתה נוסע בעיר כבד אולי תראה אחוזים בודדים של שינוי.

אבל בנסועה רגילה אתה לא תראה שום הבדל ומה שכן תראה זה סתם בלאי של סטרטר מצבר ומנוע שמתחיל לא משומן יותר פעמים.

 

אישית הייתי משבית את זה לגמרי.

פורסם
בתאריך 23.4.2023 בשעה 18:39, Michael01 כתב:

יש מתאמים שאפשר לחבר על החיבור של הכפתור והוא מכבה את המערכת אוטומטית בתחילת נסיעה.

מוכרים בעלי אקספרס.

שמעתי, אבל יש הרבה אפשרויות ולא הצלחתי להבין מה מתאים. יש לך אולי לינק?

×
×
  • תוכן חדש...