Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,
הגנטיים ברכב שלי ישנים ובלויים ואני מעוניין לצבוע אותם באופן עצמאי.
אשמח אם מישהו יוכל להדריך בקצרה לגבי התהליך ואם יש צורך בצבע או חומר מיוחד אשמח להמלצה. תודה רבה לעוזרים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש כמה מדריכים בפורום כיצד לעשות את זה, עם תמונות. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

איזה ג'נטים יש לך? שחורים פושטים או חישוקים קלים?
אם תעלה תמונה שלהם, יהיה יותר קל לעזור לך.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

סילחו לי על המגלומניות.. 😄

 

הצביעה נעשתה בתנאים לא מי יודע כמה, בחנייה בחוץ, וכעבור 20 חודשים, כשהרכב נמכר, הצבע עדיין החזיק יפה.

 

בהודעה הראשונה יש קישור לעבודת צביעה מקצועית של מורי ורבי, itaysamuai, בהחלט שווה צפייה לפני שאתה ניגש לעבודה.

 

תשקיע בניקיון (רואים שאבק הרפידות טינף את האיזור), מיסוך טוב ושיוף יסודי, תן 2-3 שכבות של יסוד ועוד 3 שכבות של הצבע.

לדעתי זה אחלה פרוייקט להתגלח עליו בפעם הראשונה.

 

בהצלחה, מקווה שעזרתי. עדכן בהתפתחויות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

הצביעה זה החלק הקל יחסית, הכנה ושוב הכנה זה החלק הכי חשוב שיקבע את המראה הסופי. במקרה שלך הייתי רוכש מברשת שמתחברים למברגה, מנקה היטב ומשייף אם המתכת לא חלקה מספיק ואז להמשיך עם מה שכתבו לפני (צבע יסוד וכו'). 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
פורסם

אהלן חברים, 

אני רוצה לצבוע את הגאנטים עם 2x Rust Oleum. 

כמובן שלפני הצביעה אני אבצע הכנה טובה ונכונה של שיוף, ניקוי ומעבר עם אלכוהול. 

 

עכשין אני רואה ביוטיוב שאנשים מסתפקים בצבע 2X Rust Oleum, ואכן באמת יוצאת תוצאה מעולה. 

אני אישית חשבתי אולי לעבור בסוף גם עם ספריי לכה ייעודי שלהם 2X Rust Oleum Gloss Clear. מה דעתכם?

3965B448-6B9F-46C3-84D7-287C92D3E48E.thumb.png.26eaf1d16947f8b14efab5865958adf6.png

 

B311EE92-4941-4475-848C-33E0A0415EAD.thumb.jpeg.ee5d2411634774108f08b15a7c8fb3c0.jpeg

 

 

 ושאלה נוספת: מה דעתכם על אקדח ספריי? זה עוזר לקבל תוצאה טובה יותר?

 

CB328F0D-F9DF-40B6-BB09-E404C42F5FC9.thumb.png.eadee36091bd1dfd0dddcf63e1cea47d.png

 

פורסם

האקדח ספריי עוזר קצת ביישום.
הלכה שלהם לא מספיקה בכדי להגן על הצבע בטח לג'אנטים,כל חומר ניקוי שתשים על הג'אנט יהרוס את הלכה מנסיון,חייב לכה 2K דו רכיבית,יש לחברת MTN ,קח בחשבון לא זול בכלל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עוד שאלה.

לאחר צביעה של ג׳אנטים, האם פוליש יעזור לתת ברק גבוה יותר? נהוג לעשות פוליש לג׳אנטים (לכאלו שנצבעו)? זה תורם במשהו?

×
×
  • תוכן חדש...