Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

אחרי טיפול 10K והחלפת מים הרכב מתחמם יותר מהרגיל.

האם תוכל בבקשה להעלות סיבות לבעייה.

 

תודה מראש L.A

פורסם

בלי קשר לטיפול , יש לבדוק נזילות /רדיאטור סתום /טרמוסטט תפוס וכד'

בפונטו יש נטייה לנזילות מהפקקים על הבלוק או מהצינור מתחת צמוד לבלוק

 

יכול להיות גם שלא נקזו אוויר כראוי מהפקק ברדיאטור ומהצינור אחרי המנוע .

JDM :twisted:

פורסם
בלי קשר לטיפול , יש לבדוק נזילות /רדיאטור סתום /טרמוסטט תפוס וכד'

בפונטו יש נטייה לנזילות מהפקקים על הבלוק או מהצינור מתחת צמוד לבלוק

 

יכול להיות גם שלא נקזו אוויר כראוי מהפקק ברדיאטור ומהצינור אחרי המנוע .

בלי קשר לטיפול הכל תקין.

 

כן יעודי.

ניקוז אוויר התבצע כראוי.

ברדיאטור שיש לי ברכב ישנו רק ניפל אחד שהוא בחלקו העליון השמאלי.

מה יכולה להיות הסיבה?

פורסם

אולי לא ביצעתי ניקוז אוויר כמו שצריך.

 

מי שמכיר את הדגם טוב SX75 שנת 95 מזגן לא מקורי. אני אשמח להסבר.

 

תודה L.A

פורסם

בצע שוב ניקוז אויר, אך דרך פקק ניקוז הנמצא על צנור מע' החימום בתוך תא המנוע ליד קיר האש.

המזגן במכוניתך של רסקור ומורכב מאורר נוסף למעבה בצד ימין, בתוך תא המנוע, והוא אמור לפעול מיד כשאתה מפעיל המזגן, בדוק זאת.

אני מקווה שמאורר הרדיאטור והמאורר המעבה הנוסף פועלים בכוון הנכון, כלומר מושכים אורי מחזית הרכב לכוון תא המנוע. (חיבור חוטים הפוך למאורר יגרום שיסתובב בכוון הפוך).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שאלה תאורטית בלבד

 

האם ישנו הבדל בין טמפ' המים בנסיעה מהנלתית ברכב שבמע' הקירור ישנם מי ברז רגילים,

לאומת מי קרור יעודיים, או לאומת מי קירור שמהילתם היא לא 50/50? אלה יותר 60/40 (40% מים)?

 

חשבו לציין שאני לא מדבר על הנזק למנוע בשימוש מי ברז.

בבקשה לא להפנות את השירשור לכיוון הזה.

 

תודה L.A

פורסם

אם אין לך בפונטו נזילת מים וביצעו ניקוז אויר /מאוורר עובד תקין \ומסתובב לכיוון הנכון.

תבצע בדיקה למכסה הרדיאטור יכול להיות שהבעיה נעוצה ממכסה לא תקין.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

×
×
  • תוכן חדש...