Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב מטופל כל 7K בחלפים איכותיים בלבד ונוסע בעיקר מחוץ לעיר.

image.thumb.jpeg.12cbc3b4a81e897ffc3cb4564e13c9e7.jpeg

בוצע ניקוי מצערת ונקנה תוסף K44 עליו הרכב נסע חזק כ150 ק"מ והגעתי עם מנוע חם לבדיקה נוספת ,תוצאות כמעט זהות.
אשמח לעזרתכם!

עריכה אחרונה על ידי 2jzns
פורסם
לפני 54 דקות, 2jzns כתב:

בזמן בדיקה בטורים גבוהים נדלקת נורת ESP מה שלא קרה בעבר.

בסיוויק הזו כשמעלים סל"ד בניוטרל מעל 2500 למשך 40  שניות נדלקת נורת הגה כוח EPS (לא ESP) ומנוע הגה מפסיק לעבוד.

 

זו לא תקלה אלא מנגנון הגנה כלשהו, מסתדר אחרי כיבוי מנוע והתנעה מחדש. 

אין קשר לבדיקת זיהום אוויר. 

 

לא קרה בעבר כי כנראה סיימו את הבדיקה תוך פחות מ 40 שניות. 

 

 

פורסם

הוחלף בעבר ממיר קטליטי?

יכול להיות שהוא פשוט כבר עייף.

 

בלי בדיקת 4 גזים יהיה קשה לאבחן.

מה גם שיש לך ערך למבדה גבולי. יכול להיות שיש חור בסעפת הפליטה. חיישן חמצן מזייף. 

.

פורסם

ערך הלמבדה היה זהה גם בשנים קודמות (שמרתי את הטפסים) והCO היה יוצא 0.

חור באגזוז אני אכנס למוסך לבדוק.
לגבי חיישן חמצן, הקדמי הוחלף לחדש מקורי, האחורי (זה שעל הממיר) מראה בסורק ערך קבוע, זה תקין?

×
×
  • תוכן חדש...