Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אז ככה אני מחפש גרניק עם מקציף בתקציב של עד 1,700 יכול לחרוג קצת אם זה שווה את זה. יש גישה לחשמל ומים אז מה מומלץ בעצם? כמה באר צריך לפחות שיוריד לכלוך?

פורסם

תקציב מעולה. 

אני משתמש בחברה אחרת אבל קשה שלא להמליץ על קרשר K5 (מחיר 1,600 שקל - KSP), יבואן רציני ועם המון חלפים זמינים בארץ או בעולם. K5 זה קצת להתפנק, אפשר לחסוף קצת ולרדת לדגם K4 (מחיר 1,300 שקל - KSP) שהוא מספיק בהחלט לשטיפה של רכב. על זה תוסיף מקציף של MJJC ואתה מסודר מהבחינה הזו. אל תרכוש את המקציף של קרשר כי הוא פשוט גרוע (לא יודע למה, אבל כל היצרנים של גרניק מייצרים מקציפים גרועים). MJJC אמנם הוציאו דגם חדש יותר (V3) שהוא קצת יותר נוח אולי, אבל הביצועים זהים ולא רואה שום סיבה להוסיף $30. 

 

 

פורסם
בתאריך 13.3.2023 בשעה 09:16, ch28566 כתב:

תקציב מעולה. 

אני משתמש בחברה אחרת אבל קשה שלא להמליץ על קרשר K5 (מחיר 1,600 שקל - KSP), יבואן רציני ועם המון חלפים זמינים בארץ או בעולם. K5 זה קצת להתפנק, אפשר לחסוף קצת ולרדת לדגם K4 (מחיר 1,300 שקל - KSP) שהוא מספיק בהחלט לשטיפה של רכב. על זה תוסיף מקציף של MJJC ואתה מסודר מהבחינה הזו. אל תרכוש את המקציף של קרשר כי הוא פשוט גרוע (לא יודע למה, אבל כל היצרנים של גרניק מייצרים מקציפים גרועים). MJJC אמנם הוציאו דגם חדש יותר (V3) שהוא קצת יותר נוח אולי, אבל הביצועים זהים ולא רואה שום סיבה להוסיף $30. 

 

 

מודה לך על העזרה 🙏🏻

×
×
  • תוכן חדש...