Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני חודשיים נכנסתי במדרגה בכביש מקורצף התפוצץ לי הצמיג והתעקם הג'אנט

החלפתי צמיג 

יישרתי ג'אנטים

עשיתי בדיקת דרך 

עשיתי כיוון פרונט ואיזון מחדש

החלפתי נאבה בצד ימין ובצד שמאל 

ועדיין מעל 80 קמש ההגה רועד ואני מרגיש משהו רופף בצד שמאל באזור הגלגל 

מה זה עוד יכול להיות?

 

נ.ב גם כשאני נוסע לאט רגוע עדיין מרגיש דרך ההגה את הרעידות 

כל הכביש ממש עובר להגה 

 

עריכה אחרונה על ידי Jkrich
פורסם (נערך)
בתאריך 31.1.2023 בשעה 19:37, Jkrich כתב:

לפני חודשיים נכנסתי במדרגה בכביש מקורצף התפוצץ לי הצמיג והתעקם הג'אנט

החלפתי צמיג 

יישרתי ג'אנטים

עשיתי בדיקת דרך 

עשיתי כיוון פרונט ואיזון מחדש

החלפתי נאבה בצד ימין ובצד שמאל 

ועדיין מעל 80 קמש ההגה רועד ואני מרגיש משהו רופף בצד שמאל באזור הגלגל 

מה זה עוד יכול להיות?

 

נ.ב גם כשאני נוסע לאט רגוע עדיין מרגיש דרך ההגה את הרעידות 

כל הכביש ממש עובר להגה 

 

שם-לב.. יש אפשרות לתבוע את הקבלן אשר שיפץ את הכביש, ואו את הרשות הציבורית
אשר הכביש באחריותה.
גש למכון לכיוון ותיקון כלל המיתלים וחלקי יצוב הרכב (מתלים מוטות קישור בולמי זעזועים משולשים וכו')

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...