Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כל מנועי הטורבו הקטנים והמנועים של השנים האחרונות המנוע הזה דורש החלפות שמן מוקדמות כל 7-10 אלף קילומטר.

הסיבה לכך היא טבעות בוכנה דקות, שאם לא להקדים החלפות שמן מנוע אז הטבעות מתמלאות בפיח והמנוע מתחיל לאכול שמן, מה שכבר מדווחים עליו בפורומים רוסיים.

+גיר דו מצמדי

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעה, Gavrik כתב:

כמו כל מנועי הטורבו הקטנים והמנועים של השנים האחרונות המנוע הזה דורש החלפות שמן מוקדמות כל 7-10 אלף קילומטר.

הסיבה לכך היא טבעות בוכנה דקות, שאם לא להקדים החלפות שמן מנוע אז הטבעות מתמלאות בפיח והמנוע מתחיל לאכול שמן, מה שכבר מדווחים עליו בפורומים רוסיים.

+גיר דו מצמדי

בסוזוקי קרוסאובר דווקא העסק יותר אמין, לא?

גם שילוב גיר(נראה לי) מנוע דומה

פורסם (נערך)

לא, בסוזוקי אין שילוב של מנוע טורבו וגיר רובוטי.

מ 2017 זה מנוע 1.4 טורבו בנזין ( אמין ) וגיר אוטומטי פלנטרי אמין מאוד.

לפני זה היה מנוע 1.6 ללא טורבו וגיר רציף ( לא כל כך אמין כמו שנהוג לחשוב בגלל ארץ המוצא של היצרן ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 10 שעות, shayco80 כתב:

בסוזוקי קרוסאובר דווקא העסק יותר אמין, לא?

גם שילוב גיר(נראה לי) מנוע דומה

 

לא יודע, לא חקרתי בנושא הקרוסאובר אבל אני מקווה שכן.

מנוע ה1.4 טורבו של סוזוקי הוא חלק מסדרת מנועי הK שלהם שמיוצרים מאז תחילת שנות ה90 למשל מנוע ה1.2 האגדי בסוויפט הוא אחד מהם.

זה נוטה בי תקווה שהם לא שינו יותר מידי דברים במנוע ולא הרסו אותו עם אופנת הדאונסייזינג של בוכנות, טבעות וכל השאר.

מה שכן ה1.4 טורבו של סוזוקי יסבול מהצטברות פיח על השסתומים כמו כל מנוע הזרקה ישירה אחר.

 

אגב גם מנועי הT-jet של פיאט/אלפא לא סובלים מתופעה של צריכת שמן ואורך חיים מקוצר בגלל אותה סיבה, הם מבוססים על סדרת מנועי הfire הישנים ולא עברו יותר מידי "מודרניזציה" רק חבל שבכל הרכבים שלהם מותקן גיר רובוטי דו מצמדי שהורס את החגיגה 🤦🏻‍♂️

 

 

  • אהבתי 1
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...