Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים עצר אותי שוטר מכיוון שלא חגרתי חגורת בטיחות (נסיעה עירונית), הוא אמר מכיוון שיש לי דוחות בשנים האחרונות הוא לא יכול לתת לי אזהרה ויאלץ לתת לי דו"ח.

המתנתי מספר רב של דקות והתחלתי להרגיש שמשהו לא כשורה - בהמשך הוא חוזר אלי מחזיר לי את הרשיון ואומר לי שלא שהוא לא יכול לתת לי דו"ח כרגע ו"זכיתי" - נסעתי ללא שום דו"ח.

 

האם קרה למישהו מכם מקרה דומה ? קיבלתי מספר דוחות בעבר ומעולם לא קרה לי דבר כזה. 

פורסם
לפני 1 דקה, המהיר הזהיר כתב:

כרגע תקלה במערכת של הניידת, נפילת אינטרנט וכדו'..

הוא לא אמר שיש תקלה אצלך ברשיון אלא משהו אצלו.

 

במקרה כזה אין להם מערכת גיבוי כלשהי או שהיה אומר לי תקבל את הדו"ח הביתה בדואר?

לא שאני מתלונן חלילה 😄 , פשוט זה נשמע לי מוזר שככה יצאתי ללא שום דו"ח

פורסם

מנסיוני , ככל הנראה מדובר בתקלת תקשורת/טכנית כלשהיא. ייתכן שבשל סוג העבירה ובגלל שהיית נחמד אליו, החליט לוותר לך. קיימת הנחיה לא לשלוח בדואר דוחות שנרשמו במפגש שוטר נהג.יש כמה סייגים לכך, אבל לפי תיאורך הם לא רלוונטיים

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 56 דקות, fatboy1340 כתב:

מנסיוני , ככל הנראה מדובר בתקלת תקשורת/טכנית כלשהיא. ייתכן שבשל סוג העבירה ובגלל שהיית נחמד אליו, החליט לוותר לך. קיימת הנחיה לא לשלוח בדואר דוחות שנרשמו במפגש שוטר נהג.יש כמה סייגים לכך, אבל לפי תיאורך הם לא רלוונטיים

תודה על תגובתך,

עכשיו סתם מסקרנות - מהם אותם סייגים?

פורסם

כבר מזמן אין לשוטרים פנקסים ידניים. גם למרבית המתנדבים אין כזה. הרוב עבר להשתמש בטאבלט.

לפני 5 שעות, loacker כתב:

תודה על תגובתך,

עכשיו סתם מסקרנות - מהם אותם סייגים?

למשל קבלת קריאה להגיע לאירוע בדחיפות

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בתאריך 8.1.2023 בשעה 21:50, fatboy1340 כתב:

כבר מזמן אין לשוטרים פנקסים ידניים. גם למרבית המתנדבים אין כזה. הרוב עבר להשתמש בטאבלט.

 

ממש לא נכון.

פורסם
לפני 2 דקות, 2pac כתב:

ממש לא נכון.

באיזה אזור אתה משרת/מתנדב? או שאתה סתם זורק דברים בלי ביסוס?😆

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
בתאריך 10.1.2023 בשעה 00:56, fatboy1340 כתב:

באיזה אזור אתה משרת/מתנדב? או שאתה סתם זורק דברים בלי ביסוס?😆

מתנדב בתחנה גדולה בת"א, שנתן למעלה מ-1000 דו"חות.

עריכה אחרונה על ידי 2pac
פורסם

אני יודע שאני לא תורם לדיון אבל חשוב לי להדגיש שנסיעה עירונית היא לא תירוץ ללא לחגור חגורה.

אנשים עדיין גונבים רמזורים ואתה יכול לעשות הכל נכון ועדיין לחטוף.

סע בזהירות

×
×
  • תוכן חדש...