Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלת את ההודעה כמו שצריך, אין כל בעיה. הקרן שלך עדיין פעילה אבל אחרי 3 חודשים (או משהו כזה) היא תהפוך ללא פעילה - ההודעה שקיבלת היא חלק מחוק שהכנסת חוקקה וזה סטנדרטי לחלוטין.

 

כמו שרשמתי למעלה, אני ממליץ להיכנס לאתר חברת פנסיה שלך, ולהתחיל לבצע תשלומים באופן עצמאי - עם סכומים קטנים בשביל לשמור את הקרן בסטטוס פעיל.

 

גם אני אכלתי הזיה מסיטואציה דומה לשלך. עקרונית מה שאתה צריך לעשות זה להביא דוח רבעוני אחרון ואמורים להכניס לך את הכסף כמו שצריך.

אפשר גם להביא את האישור קרן פנסיה וזה גם יהיה תקף מניסיוני.

 

בקיצור, כל מה שעשית בתחילת העבודה (שרשרת החיול) שעברת, צריך לבצע מחדש. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 11 דקות, DareDevil כתב:

קיבלת את ההודעה כמו שצריך, אין כל בעיה. הקרן שלך עדיין פעילה אבל אחרי 3 חודשים (או משהו כזה) היא תהפוך ללא פעילה - ההודעה שקיבלת היא חלק מחוק שהכנסת חוקקה וזה סטנדרטי לחלוטין.

 

כמו שרשמתי למעלה, אני ממליץ להיכנס לאתר חברת פנסיה שלך, ולהתחיל לבצע תשלומים באופן עצמאי - עם סכומים קטנים בשביל לשמור את הקרן בסטטוס פעיל.

 

גם אני אכלתי הזיה מסיטואציה דומה לשלך. עקרונית מה שאתה צריך לעשות זה להביא דוח רבעוני אחרון ואמורים להכניס לך את הכסף כמו שצריך.

אפשר גם להביא את האישור קרן פנסיה וזה גם יהיה תקף מניסיוני.

 

בקיצור, כל מה שעשית בתחילת העבודה (שרשרת החיול) שעברת, צריך לבצע מחדש. 

 

אז איפסו לי את הוותק? בוודאות אם כך?

פורסם
לפני 5 דקות, Liquidator כתב:

אז איפסו לי את הוותק? בוודאות אם כך?

של מה? פנסיה או בעבודה?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

אם חתמת על חוזה חדש אמור להתאפס אבל תלוי בתנאים שהציעו לך ואם בכלל נושא הוותק נשמר לך - בקיצור, תלוי בחוזה שחתמת

לא אמורה להיות לך בעיה כלשהיא בנוגע לפנסיה, למרות שלא הייתי מהסס ומתקשר לקרן פנסיה שלך ומברר בנוגע לזה - בקיצור תתקשר לקרן הפנסיה שלך

 

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

אם חתמת על חוזה חדש אמור להתאפס אבל תלוי בתנאים שהציעו לך ואם בכלל נושא הוותק נשמר לך - בקיצור, תלוי בחוזה שחתמת

לא אמורה להיות לך בעיה כלשהיא בנוגע לפנסיה, למרות שלא הייתי מהסס ומתקשר לקרן פנסיה שלך ומברר בנוגע לזה - בקיצור תתקשר לקרן הפנסיה שלך

 

 

ופיצויים אני אמור לקבל ? או שהמעסיק לא מוסיף את ה 2 אחוז?

הם סיכמו איתי שאני אחזור לעבוד לגבי וותק לא יודע עדיין בוודאות.

פורסם
לפני 11 דקות, Liquidator כתב:

ופיצויים אני אמור לקבל ?

סעיף 14, שאתה חתום עליו. אומר שאתה אמור לראות את הפיצוים בקרן פנסיה.

עוד פעם אני לא יודע עד כמה זו היתה פרידה סופית סופנית...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בתאריך 6.1.2023 בשעה 19:01, DareDevil כתב:

סעיף 14, שאתה חתום עליו. אומר שאתה אמור לראות את הפיצוים בקרן פנסיה.

עוד פעם אני לא יודע עד כמה זו היתה פרידה סופית סופנית...

טוב איפסו לי אבל לא את כל הוותק רק חודש.

פורסם
לפני 1 דקה, Night Driver כתב:

חודש ברור שיורידו כי היית בחל"ת.

ואני לא יכול להשיג חזרה את הוותק? אם אביא אישור מחלה אז הוותק יחזור? נניח על יומיים.

פורסם

אם תביא אישור מחלה רטרואקטיבי הרי ברור לכולם שאתה מרמה ורק תיפגע מזה.

 

פעלת אימפולסיבית והפסדת רק חודש ותק (דבר די זניח ותגיד תודה שנגמר רק בזה). שכח מזה ותמשיך הלאה.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 15 דקות, Liquidator כתב:

טוב איפסו לי אבל לא את כל הוותק רק חודש.

כמו שנהג לילי כתב תגיד תודה שזה נגמר בזה.

ביד אחת יש חודש אחד שירד מהוותק וביד השנייה יש פיטורין וחיפוש עבודה חדשה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 7 שעות, DareDevil כתב:

כמו שנהג לילי כתב תגיד תודה שזה נגמר בזה.

ביד אחת יש חודש אחד שירד מהוותק וביד השנייה יש פיטורין וחיפוש עבודה חדשה.

שלחו לי הודעה מקרן הפנסיה לעשות תשלום ריסק לא יודע למה.

פורסם

בקיצור, אתה אמור לבקש מהמקום העבודה - אישור על הפקדת הפיצויים שלך לקרן הפנסיה.

ומקרן הפנסיה, להתקשר ולשלם את הריסק, לכל הפחות לוודא מה זה אומר מבחינתם. תשלום של כמה מאות שקלים זה אומנם מכה בכנף אבל לא כזו שתשבור אותך כלכלית.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...