Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין טעם לקרוא את כול השירשור, דברים השתנו מתחילתו.

20 אלף מנוע משומש או חדש?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, IsraCar כתב:

כשמדובר בטרול שלא צילם תמונות מהרכב שלו.

אלא העלה תמונות מפורום בחו"ל .

לפחות שיקבל עונש לקרוא 132 עמודים.

 

עצם זה שהיא מתייעצת במקביל גם עם גולשים ב-Reddit לא הופך אותה לטרול. 

עריכה אחרונה על ידי PeugeotVictimBoy
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, psa_engine כתב:

 

באיזה קילמוטראז או מספר שנים? כמה עלה המנוע? 

הרכב טופל לפי הספר 4 שנים, ואז החלפתי רצועה. אחרי חצי שנה (7500 ק"מ בערך) החלפתי שמן ושלושה חודשים אחרי זה הלך מנוע. לא נורות מקדימות ולא בטיח (פרט לאירוע ה-VVT שקשור או לא). למזלי המנוע התפגר חצי שנה לפני תום האחריות (5 שנים על סיטרואן) והוחלף ע"ח היצרן.

 

אם המנוע החדש יחזיק למעלה מ-5 שנים בתחזוקה נכונה, אז גם אם איאלץ לשפץ אותו העיסקה לרכישת הרכב הספציפי הזה היתה כדאית. קרוב ל-10 שנים עם 10 אלפים בעלות שיפוץ משאירה את העיסקה זולה בהשוואה לטויוטה יאריס שהיתה עולה לי לפחות 20 אלף יותר. היות ובזמן האישפוז להחלפת המנוע קיבלתי יאריס כרכב חליפי אני יכול לומר שכמעט חיבקתי את ה-C3 שלי כשחזרה עם מנוע חדש.

 

למרות כל זה, אם המנוע היה שובק לי חודש אחרי תום האחריות והיצרן/יבואן היו מתנערים ממני כל הסיכום הזה לא היה בא לעולם.

לפני כשעה, yulianx כתב:

אין טעם לקרוא את כול השירשור, דברים השתנו מתחילתו.

20 אלף מנוע משומש או חדש?

לי נקבו במוסך יבואן במספרים דומים. פלוס/מינוס 10 לשיפוץ וצפונה מ-20 לחדש

פורסם
לפני שעתיים, PeugeotVictimBoy כתב:

 

עצם זה שהיא מתייעצת במקביל גם עם גולשים ב-Reddit לא הופך אותה לטרול. 

תודה. אכן כתבתי גם שם. עבודת בלשות רצינית.

 

איפה ניתן לקנות שמן מנוע בתקן מתאים שיהיה לי ברכב, באיזור של חיפה-סינמול או מרכזית המפרץ?

 

תודה

 

פורסם

לכי לאחד ממוסכי היבואן ותקני לך גלון, הכי פשוט. לדעתי הם מודעים לעניין ועובדים כבר עם התקן החדש (אמור להיות אחד באזור חוצות המפרץ, צמרת אולי...?)

פורסם
לפני 19 דקות, imprezadude כתב:

לכי לאחד ממוסכי היבואן ותקני לך גלון, הכי פשוט. לדעתי הם מודעים לעניין ועובדים כבר עם התקן החדש (אמור להיות אחד באזור חוצות המפרץ, צמרת אולי...?)

תודה רבה!

עדכון לכולם- סוף טוב הכל טוב, מוסך מורשה החליף רצועה על חשבון היצרן, ללא נזק ולדבריו המנוע במצב מצוין. אני עדיין שוקלת למכור את הרכב ולקנות משהו קצת פחות  "מרגש" לנהיגה ושצריך לטפל בו בקפדנות. 

תודה!

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

גם אצלי אמרו שלא נגרם נזק למנוע ואחרי חצי שנה המנוע התחיל לאכול שמן. בקיצור תעקבי אחרי המפלס של השמן. אם תראי שהרכב מתחיל לשרוף שמן מעבר לסביר תעיפי אותו. לדוגמא חצי עד ליטר שמן בין טיפול לטיפול זה סביר, אבל ליטר על 3,000 - 5,000 קילומטר זה ממש לא סביר לא משנה כמה במוסך יבלבלו את המוח שזה במסגרת "התקן של היצרן".  

עריכה אחרונה על ידי PeugeotVictimBoy
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, IsraCar כתב:

כשמדובר בטרול שלא צילם תמונות מהרכב שלו.

אלא העלה תמונות מפורום בחו"ל .

לפחות שיקבל עונש לקרוא 132 עמודים.

 

אתה בלש גשש. מזל שראיתי את ההודעה שלך. חסכת ממני לקרוא 100 הודעות של גיבוב.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 24 דקות, PeugeotVictimBoy כתב:

גם אצלי אמרו שלא נגרם נזק למנוע ואחרי חצי שנה המנוע התחיל לאכול שמן. בקיצור תעקבי אחרי המפלס של השמן. אם תראי שהרכב מתחיל לשרוף שמן מעבר לסביר תעיפי אותו. לדוגמא חצי עד ליטר שמן בין טיפול לטיפול זה סביר, אבל ליטר על 3,000 - 5,000 קילומטר זה ממש לא סביר לא משנה כמה במוסך יבלבלו את המוח שזה במסגרת "התקן של היצרן".  

מי יקנה אותו במצב כזה? 

פורסם (נערך)

היית במוסך היום.

סידרו לך את האוטו על חשבונם.

אמרו לך שהמנוע במצב מצויין.

ייעצו לך כאן בפורום  לקנות את השמן (ושאר חומרים) במוסכי רשת היבואן. (יש שלושה באיזור שציינת:  גליל, צמרת, גזית).

אגב, כדאי לקנות שמן רק עם מתגלית צריכה, לא לפני כן.

בשביל מה להוציא מאות שקלים על שמן. סתם כדי שישכב במחסן?

 

(*) בכל רכב צריך לטפל בקפדנות.

לא צריך לכתוב "מרגש" עם גרשיים. עוד יחשבו שאת/ה ציני לגבי הרכב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
×
×
  • תוכן חדש...