Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז הרכב טופל מחוץ למוסכי היבואן, עם שמן שלא עומד בתקן, ובכל זאת תוך יומיים ובלי בעיות היבואן מקדים ומחליף טיימינג על חשבונו. מעניין

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 8 שעות, IsraCar כתב:

היית במוסך היום.

סידרו לך את האוטו על חשבונם.

אמרו לך שהמנוע במצב מצויין.

ייעצו לך כאן בפורום  לקנות את השמן (ושאר חומרים) במוסכי רשת היבואן. (יש שלושה באיזור שציינת:  גליל, צמרת, גזית).

אגב, כדאי לקנות שמן רק עם מתגלית צריכה, לא לפני כן.

בשביל מה להוציא מאות שקלים על שמן. סתם כדי שישכב במחסן?

 

(*) בכל רכב צריך לטפל בקפדנות.

לא צריך לכתוב "מרגש" עם גרשיים. עוד יחשבו שאת/ה ציני לגבי הרכב.

 

 

אתה לא ממליץ לקנות שמן שיהיה ברכב לצרכי בדיקה ותחזוקה?

לפני שעה, Renaultrap כתב:

אז הרכב טופל מחוץ למוסכי היבואן, עם שמן שלא עומד בתקן, ובכל זאת תוך יומיים ובלי בעיות היבואן מקדים ומחליף טיימינג על חשבונו. מעניין

היבואן עשה פה משהו לפנים משורת הדין, ודי שיחק אותה.. 

פורסם

הטיימינג באחריות יצרן ל-5 שנים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

גם אם הרכב טופל מחוץ למוסכי יבואן כשנעשה שימוש בשמן לא תקני?

לפני 7 דקות, מלטבשי כתב:

הטיימינג באחריות יצרן ל-5 שנים.

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
פורסם

אני לא יודע אם בכלל הציגו לו את הנתון הזה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אם לא דרש תיעוד על טיפולים שלא נמצאים במחשבי מורשי היבואן ובכל זאת החליף אז שאפו. תכל'ס, במצב כזה הרכב יכול היה לא להיות מטופל בכלל. אם דרש תיעוד וראה כי הרכב טופל אבל לא עמד בתקן הטיפול אז שוב זה נראה טוב.

פורסם

אם לא עברה שנה או 15,000 קמ מהטיפול האחרון של המורשה - אף אחד לא ישאל שאלה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 8 שעות, Renaultrap כתב:

גם אם הרכב טופל מחוץ למוסכי יבואן כשנעשה שימוש בשמן לא תקני?

מרווח מאוד קטן בין הטיפול הזה, לבין החלפת הרצועה.. זה לא שטופל בצורה לא תקינה ולאחר שנה הוחלפה רצועה

 

פורסם

לנסועה של כמעט 30 אלף, הייתי בוחר בדיזל.

את תצטרכי לבצע 3 החלפות שמן בשנה, וכול שנתיים טיימינג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 16 דקות, yulianx כתב:

לנסועה של כמעט 30 אלף, הייתי בוחר בדיזל.

את תצטרכי לבצע 3 החלפות שמן בשנה, וכול שנתיים טיימינג.

תודה. השאלה מה לגבי הייבריד או חשמלי? 

פורסם (נערך)

יהיה לך מאוד קשה למצוא רכב דיזל יד 2 שמור כי בדרך כלל מי שקונה דיזל קונה כדי לנסוע 30-40-50 אלף בשנה. בנוגע להיברידית יהיה לך הרבה יותר קל למצוא רכב עם קילומטרז נמוך, אבל רכב היברידי חסכוני בעיקר בתנועה עירונית כי אז הרכב נוסע רוב הזמן על חשמל. בכביש בינעירוני לא יהיה הבדל גדול בין רכב היברידי לרכב רגיל מבחינת חסכון. דיזל יהיה חסכוני גם בעיר וגם מחוץ לעיר, אבל כאמור קשה מאוד למצוא אקזמפלר שמור. נקודה נוספת לרעת הדיזל אלה מגבלות זיהום אוויר שיכולים להטיל על מנועי דיזל בעתיד הקרוב  לדוגמא איסור על רכבי דיזל להיכנס למרכזי הערים + איכות לא אחידה של סולר בתחנות דלק מה שעלול לגרום לתקלות יקרות. 

 

רכב חשמלי יכול להיות פתרון אידיאלי אם יש לך חנייה בטאבו + אפשרות להתקין עמדת טעינה, אבל רוב הסיכויים שתצטרכי לקנות רכב מהניילונים. אם יש לך יכולת כלכלית לעשות זאת (פלוס חנייה) אז זה פיתרון מעולה. 

עריכה אחרונה על ידי PeugeotVictimBoy
פורסם
לפני 11 שעות, PeugeotVictimBoy כתב:

בכביש בינעירוני לא יהיה הבדל גדול בין רכב היברידי לרכב רגיל מבחינת חסכון.

אני לא יודע מאיפה הבאת את זה. הקורולה ההיברידית שאני משתמש פעם בשבוע בנסיעה מת"א לב"ש עושה לפי המחשב דרך ממוצע 22 ק"מ לליטר בכביש 6 בשיוט על 120. לא מכיר אף רכב בנזין שמגיע לכזה נתון.

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...