Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר וקריאת הגרר אמורה להיות מכוסה במסגרת הביטוח המקיף לרכב, עדיף לא לתת לקרמה להרים את הראש ולגרור את הרכב להחלפת הרצועה, רענון השמן ובדיקת שאר הדברים הרלוונטיים.

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתקשר לגרר.

תגיד לו שנדלקה  כמה פעמים לך נורת לחץ שמן. הם לא ישחקו עם זה ויגררו.

 

כמה שפחות תסע איתו, הסיכוי להציל אותו גבוהים יותר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
Just now, ALÞћÃ כתב:

מאחר וקריאת הגרר אמורה להיות מכוסה במסגרת הביטוח המקיף לרכב, עדיף לא לתת לקרמה להרים את הראש ולגרור את הרכב להחלפת הרצועה, רענון השמן ובדיקת שאר הדברים הרלוונטיים.

רעיון טוב. הבעיה עכשיו שהגרר לא מבטיח שהאוטו יגיע בשעות הפעילות ואם לא, הוא משאיר אותו שם עם מפתח בחוץ (ולדעתי גם בלי כיסוי)

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, ALÞћÃ כתב:

אפשר פשוט לא לגעת ברכב ולתאם מעכשיו גרר לראשון על הבוקר שייקח את הרכב ישירות למוסך.

זאת התוכנית. אבל הגרר לא מבטיח שיגיע ישירות או בשעות הפעילות בראשון, זאת הייתה התוכנית המקורית

עריכה אחרונה על ידי psa_engine
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא מחייב, לא כול מי שהחליף רצועה סובל מצריכת שמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, psa_engine כתב:

הבעיה עכשיו שהגרר לא מבטיח שהאוטו יגיע בשעות הפעילות ואם לא, הוא משאיר אותו שם עם מפתח בחוץ (ולדעתי גם בלי כיסוי)

אם זה גרר דרך הביטוח, אז במידה והוא אינו יכול להביא את הרכב בשעות הפעילות של המוסך אז לרוב (או אולי אפילו תמיד) הוא מחוייב לשמור על הרכב במגרש שלו ולהביא אותו למוסך בשעות הפעילות (ממליץ לקרוא את תנאי הפוליסה)

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, PeugeotVictimBoy כתב:

קחי בחשבון שגם אם תחליפי רצועה שעון המוות של המנוע התחיל לתקתק. 

מה פתאום? אתה יכול למסור אסמכתא לטענה הזו? אשמח לראות. 

החליפי רצועה כל 60KKM כמו שיולאן כתב כמה פעמים, באופן שגרתי בדיוק כמו החלפת שמן/פילטר ובלמים, סעי לשלום ותהני מהחיים בלי לפחד יותר מדי. מפחידנים מקצועיים תמיד יש. 

חזל"ש

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

לדעתי , אין מה להזמין גרר. 

הרצועה מן הסתם מתפוררת, אבל היא לא מתפוררת מאתמול, את כניראה נוסעת כבר תקופה ככה. אז מה זה משנה אם תיסעי עוד כמה קילומטרים בודדים?

מקווה בשבילך שהמצב יהיה בסדר ושלא נגרם נזק. 

לפחות אפשר ללמוד מזה, ששימוש בשמן שלא לפי תקן היצרן, מאיץ את קצב התפוררות הרצועה בערך ב-25 אחוז. 

פורסם
לפני 15 שעות, Jack457 כתב:

מה פתאום? אתה יכול למסור אסמכתא לטענה הזו? אשמח לראות. 

החליפי רצועה כל 60KKM כמו שיולאן כתב כמה פעמים, באופן שגרתי בדיוק כמו החלפת שמן/פילטר ובלמים, סעי לשלום ותהני מהחיים בלי לפחד יותר מדי. מפחידנים מקצועיים תמיד יש. 

חזל"ש

 

יש דיון של 200 עמודים בנושא. הקונצנזוס שזה מנוע של 70-80 אלף קילומטר בממוצע. המנוע שלי עם 110,000 ק"מ, טופל בכפפות משי ואוכל ליטר שמן על כל 3,000 ק"מ. 

פורסם
לפני 4 שעות, PeugeotVictimBoy כתב:

יש דיון של 200 עמודים בנושא. הקונצנזוס שזה מנוע של 70-80 אלף קילומטר בממוצע. המנוע שלי עם 110,000 ק"מ, טופל בכפפות משי ואוכל ליטר שמן על כל 3,000 ק"מ. 

 

תבדוק גומיות שסתומים.

×
×
  • תוכן חדש...