Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, 

 

יש לי גלגל ספייר רגיל חדש

בקדמיים אני ממלא 35

ובאחוריים 32

היתי בפנצרייה ובדקתי את הספייר ושמו לי 32 ואמרו שזה מפסיק כי הוא חדש..

מרגיש לי נמוך מדי כי בדרכ פנצריות אחרות היו ממלצים לשים אזור 40

אז הלכתי שוב לפנצרייה וביקשתי לשים לו 38 זה בסדר נכון?

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם

אם הגישה לשסתום של הגלגל החליפי נוחה, אז אפשר למלא פלוס מינוס למה שידרש ממנו במקרה הצורך.

במקרה זה לא הייתי ממלא לפחות מ-35, למקרה שצריך להחליף את אחד הקדמיים. אבל אין שום בעיה למלא 38 או גם 40. עם הזמן זה ירד ממילא וזה גם לא יהווה בעיה מיוחדת כם אם תצטרך לשים אותו נגד צמיג עם 32, עד שתמצא את הזמן לאזן ביניהם או להחליף חזרה.

 

אתה יכול גם להסתכל על הצמיג, אמור להיות רשום מה הלחץ המקסימלי שהוא מתוכנן אליו (בדר"כ 44 או 51 PSI).

ככה שאם הגישה אל השסתום פחות נוחה מכדי לבדוק את הלחץ בכל הזדמנות שאתה בודק את שאר הצמיגים ו/או הלחץ יורד בו יחסית מהר, אפשר לנפח אותו אפילו קצת יותר מ-40.

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Tom_22 כתב:

אם הגישה לשסתום של הגלגל החליפי נוחה, אז אפשר למלא פלוס מינוס למה שידרש ממנו במקרה הצורך.

במקרה זה לא הייתי ממלא לפחות מ-35, למקרה שצריך להחליף את אחד הקדמיים. אבל אין שום בעיה למלא 38 או גם 40. עם הזמן זה ירד ממילא וזה גם לא יהווה בעיה מיוחדת כם אם תצטרך לשים אותו נגד צמיג עם 32, עד שתמצא את הזמן לאזן ביניהם או להחליף חזרה.

 

אתה יכול גם להסתכל על הצמיג, אמור להיות רשום מה הלחץ המקסימלי שהוא מתוכנן אליו (בדר"כ 44 או 51 PSI).

ככה שאם הגישה אל השסתום פחות נוחה מכדי לבדוק את הלחץ בכל הזדמנות שאתה בודק את שאר הצמיגים ו/או הלחץ יורד בו יחסית מהר, אפשר לנפח אותו אפילו קצת יותר מ-40.

תודה רבה, אז זה בסדר שלמרות שהוא חדש שמתי לו 38 נכון?

 

ורשום עליו מקס 44.

וכמה שאלות

ולגבי האיזון , עשו לו איזון ואז מילאו 32 ועכשו אחרי כמה ימים ביקשתי שימלאו לו 38.

השאלה אם לא היתי צריך שיעשו לו שוב איזון או משהו אחר כי האוויר השתנה? (פשוט לא מבין בזה חח)

 

 

וזה שהוא סוג אחר ולא כמו ה4 של הרכב נכון?

(כמובן אותם מידות כמו ה4 האחרים)

 

 

43F4CC1E-7376-428B-ADE7-8725B9EF2D1B.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם

אין קשר לזה שהוא חדש ואין קשר לאיזון.

 

העובדה שהוא שונה ביחס לאחרים, משנה.

אבל אתה פשוט צריך להתייחס אליו למה שהוא - גלגל חילופי.

ולהשתמש בו למטרת הגעה ליעד בבטחה, ותיקון הצמיג התקול בהקדם האפשרי.

לצורך הענין, גם אם היה זהה לחלוטין לאחרים, אבל נגיד שאתה צריך להשתמש בו על סרן עם צמיגים שחוקים מאוד ביחס אליו, אז גם זה עשוי להשפיע.

העיקר לנהוג בשיקול ראש בהתאם לתנאי הדרך. בכביש יבש בלי הפתעות כנראה שלא יורגש מדי, בכביש רטוב כבר אפשר יהיה אולי להרגיש הבדלים.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Tom_22 כתב:

אין קשר לזה שהוא חדש ואין קשר לאיזון.

 

העובדה שהוא שונה ביחס לאחרים, משנה.

אבל אתה פשוט צריך להתייחס אליו למה שהוא - גלגל חילופי.

ולהשתמש בו למטרת הגעה ליעד בבטחה, ותיקון הצמיג התקול בהקדם האפשרי.

לצורך הענין, גם אם היה זהה לחלוטין לאחרים, אבל נגיד שאתה צריך להשתמש בו על סרן עם צמיגים שחוקים מאוד ביחס אליו, אז גם זה עשוי להשפיע.

העיקר לנהוג בשיקול ראש בהתאם לתנאי הדרך. בכביש יבש בלי הפתעות כנראה שלא יורגש מדי, בכביש רטוב כבר אפשר יהיה אולי להרגיש הבדלים.

תודה רבה

אשאיר אותו 38,

אז ממה שהבנתי , זה שהוא סוג שונה משאר האחרים, אבל אותם מידות זה בסדר כי אם אני אשתמש בו זה יהיה רק עד לפנצריה?

 

ושאלה אחרונה 

זה בסדר שברשיון רכב רשום שהצמיגים עם קוד מהירות T וכל הצמיגים שלי הם R נכון?

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם

שאלה 1 - נכון. כך רצוי.

 

שאלה 2 - אין מצב שהצמיגים שלך עם קוד מהירות R. אתה כנראה מתבלבל עם האות שמציינת שהצמיג בנוי כצמיג רדיאלי (Radial), באמצע המידה.

1411108664a64YH.jpg

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Tom_22 כתב:

שאלה 1 - נכון. כך רצוי.

 

שאלה 2 - אין מצב שהצמיגים שלך עם קוד מהירות R. אתה כנראה מתבלבל עם האות שמציינת שהצמיג בנוי כצמיג רדיאלי (Radial), באמצע המידה.

/cdn-cgi/mirage/6f8e358f2fe6140eb2e268258b5fd643b71f60faf7821fda42db03dcd3ae9887/1280/https://www.itire.co.il/files/article/big/1411108664a64YH.jpg

צודק טעות שלי😅

 

הקוד מהירות:

ברשיון רכב זה 88T. 

של כל הצמיגים שיש לי בפועל זה 88H.

אז זה בסדר שזה ככה?

ותודה רבה על כל המענה🙏

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Tom_22 כתב:

כן, אין בעיה עם קוד מהירות גבוה יותר בפועל.

אז זה הפריטים שרשומים ברשיון רכב:

185/65R15 88T

ושל כל הצמיגים שיש לי בפועל:

185/65R15 88H

 אז בטוח זה בסדר שזה ככה?

ושוב תודה רבה על כל המענה ושבת שלום🙏

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם (נערך)

בטוח.

אם למשל היית מתקין רק 2 צמיגים וקוד המהירות שלהם היה גבוה יותר, אז עקרונית הם היו צריכים להיות מותקנים מאחור.

אתה יכול לקרוא עוד על זה כאן למשל: http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/TyreHandling.pdf

וכאן למשל: https://iga.org.il/wp-content/uploads/2020/07/הנחיות-מקצועיות-לצמיגיות.pdf

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Tom_22 כתב:

בטוח.

אם למשל היית מתקין רק 2 צמיגים וקוד המהירות שלהם היה גבוה יותר, אז עקרונית הם היו צריכים להיות מותקנים מאחור.

אתה יכול לקרוא עוד על זה כאן למשל: http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/TyreHandling.pdf

וכאן למשל: https://iga.org.il/wp-content/uploads/2020/07/הנחיות-מקצועיות-לצמיגיות.pdf

תודה רבה..

אז זה הסעיף שאומר את זה? שכאילו חל איסור על קוד מהירות שפחות?

 

ואני אמור לשנות איזה משהו ברישון רכב ? כי ברשיון רשום T כשפועל H או שזה בסדר ואמור להיות ככה חח שT רשום שם כי זה המינמיום שהיצרן קבע כאילו..

 

E198F6D9-429A-4A96-8111-50C21386B5D2.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם
לפני שעתיים, Tom_22 כתב:

זה אכן הסעיף.

אין צורך פרקטי ברישום כזה.

תודה רבה..

לגבי הספייר זה בסדר למלא לו אוויר כל תקופה באופן עצמאי נכון? 

כלומר מבלי ללכת במיוחד לפנצרייה.

פורסם

מילוי אויר זו פעולה נדרשת שכל נהג יכול וצריך לבצע באופן עצמאי.

אין כל צורך לגשת לתקריה(פנצ׳ריה) למלא אויר.

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בתאריך 16.12.2022 בשעה 12:02, Barak558855 כתב:

ברשיון רכב זה 88T. 

של כל הצמיגים שיש לי בפועל זה 88H.

אז זה בסדר שזה ככה?

 

בתאריך 16.12.2022 בשעה 12:12, Tom_22 כתב:

כן, אין בעיה עם קוד מהירות גבוה יותר בפועל.

 

בתאריך 16.12.2022 בשעה 12:15, Barak558855 כתב:

אז זה הפריטים שרשומים ברשיון רכב:

185/65R15 88T

ושל כל הצמיגים שיש לי בפועל:

185/65R15 88H

 אז בטוח זה בסדר שזה ככה

 

בתאריך 16.12.2022 בשעה 14:20, Tom_22 כתב:

בטוח

אני מפספס כאן משהו?

איזה קוד יותר גבוה, H או T?

×
×
  • תוכן חדש...