Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כל כמה זמן מומלץ למלא אוויר לצמיגים?

וכל כמה זמן מומלץ למלא לצמיג הרזרבי?

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם (נערך)

בערך אחת לחודש. צמיג תקין מאבד סדר גודל של 2 psi בחודש, לכן כדאי למלא בקצה העליון של הטווח שמוגדר לרכב כדי להשאר תמיד בתחום הבטוח. שים לב (1) שהלחץ מוגדר לצמיג קר; אם נסעת יותר מכ- 2 ק"מ לפני המדידה, צריך לפצות בתוספת של כ-3 psi מעל הלחץ המוגדר. שים לב (2) שלעולם לא מפחיתים לחץ מצמיג חם.

 

מומלץ להצטייד במד לחץ אויר דיגיטלי סיני (עולה גרושים) ובקומפרסור סיני (עוד כמה גרושים) המוזן ממצת הרכב, כך תוכל לבדוק את הלחץ ובמידת הצורך לנפח עצמאית מבלי להזדקק לתחנת דלק.

 

לגבי רזרבי - לדעתי ההתעסקות הזו עבר זמנה, ברגע שיש לך קומפרסור זה לא מעניין. ביום שתצטרך להשתמש ברזרבי, תוציא אותו החוצה ותנפח עם הקומפרסור לכמה שצריך.

 

 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, קורן בן אשר כתב:

בערך אחת לחודש. צמיג תקין מאבד סדר גודל של 2 psi בחודש, לכן כדאי למלא בקצה העליון של הטווח שמוגדר לרכב כדי להשאר תמיד בתחום הבטוח. שים לב (1) שהלחץ מוגדר לצמיג קר; אם נסעת יותר מכ- 2 ק"מ לפני המדידה, צריך לפצות בתוספת של כ-3 psi מעל הלחץ המוגדר. שים לב (2) שלעולם לא מפחיתים לחץ מצמיג חם.

 

מומלץ להצטייד במד לחץ אויר דיגיטלי סיני (עולה גרושים) ובקומפרסור סיני (עוד כמה גרושים) המוזן ממצת הרכב, כך תוכל לבדוק את הלחץ ובמידת הצורך לנפח עצמאית מבלי להזדקק לתחנת דלק.

 

לגבי רזרבי - לדעתי ההתעסקות הזו עבר זמנה, ברגע שיש לך קומפרסור זה לא מעניין. ביום שתצטרך להשתמש ברזרבי, תוציא אותו החוצה ותנפח עם הקומפרסור לכמה שצריך.

 

 

תודה רבה.

חושב שאבדוק את כל הצמיגים אחת לחודש ואת הספייר אולי אחת לחודשיים.

 

וזה בסדר שמילאתי לצמיג ספייר לחץ 38? כי המקסימום שהיצרן ממליץ בעומס מלא זה 39 ועל הצמיג עצמו רשום שהמקסימום זה 42

ולפי מה שאתה אומר במקרה שהוא יתחמם יש סיכוי שיגיע למעל מ42 וזה גם מעל שמותר לצמיג וגם מעל המומלץ של היצרן.. 

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם (נערך)
בתאריך 20.12.2022 בשעה 23:48, קורן בן אשר כתב:

בערך אחת לחודש. צמיג תקין מאבד סדר גודל של 2 psi בחודש, לכן כדאי למלא בקצה העליון של הטווח שמוגדר לרכב כדי להשאר תמיד בתחום הבטוח. שים לב (1) שהלחץ מוגדר לצמיג קר; אם נסעת יותר מכ- 2 ק"מ לפני המדידה, צריך לפצות בתוספת של כ-3 psi מעל הלחץ המוגדר. שים לב (2) שלעולם לא מפחיתים לחץ מצמיג חם.

 

מומלץ להצטייד במד לחץ אויר דיגיטלי סיני (עולה גרושים) ובקומפרסור סיני (עוד כמה גרושים) המוזן ממצת הרכב, כך תוכל לבדוק את הלחץ ובמידת הצורך לנפח עצמאית מבלי להזדקק לתחנת דלק.

 

לגבי רזרבי - לדעתי ההתעסקות הזו עבר זמנה, ברגע שיש לך קומפרסור זה לא מעניין. ביום שתצטרך להשתמש ברזרבי, תוציא אותו החוצה ותנפח עם הקומפרסור לכמה שצריך.

 

 

 בגדול אני ממלא לקדמי 35 ולאחורי 32..  

 

 זה בסדר שאני ממלא לצמיג הספיר אוויר 38? מתלבט כמה לשים.. היצרן ממליץ בעומס מלא לחץ אוויר של  39 לאחורים ועל הצמיג רשום מקסימום 42..  לפי מה שאתה אומר כשהוא מתחמם הוא יגיע ליותר מ 38 השאלה אם זה בסדר מהבחינה הזאת והאם באמת זה בסדר?

עריכה אחרונה על ידי Barak558855
פורסם

שניהם תמיד לצמיגים קרים, אין היגיון לציין לצמיגים חמים מאחר ואין לך שליטה על מידת ההתחממות שלהם. 

 

אתה דואג יותר מדי, מלא ברזרבי 38 וסע לשלום. או שתשכח מזה ופשוט תחזיק קומפרסור בתא המטען. לדעתי זה בגדר ציוד חובה בימינו. 

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

חולק עליך, יש פנצ'רים שגורמים אובדן לחץ מהיר וקומפרסור לא יספיק. לא מזמן היה לי פנצ'ר שמהרגע שה-TPMS צפצף (ב- 28PSI) עד ה-flat עברו פחות מ-3 דקות, בדוק לחץ ברזרבי בכל פעם שאתה בודק ברביעייה. 2 דקות התעסקות, 2 חודשי שקט נפשי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא הבנת את כוונתי. כשיש פנצ'ר, תוציא את הגלגל הרזרבי, ותשתמש בקומפרסור כדי לנפח אותו ללחץ הרצוי.

לבדוק לחץ ברזרבי באופן שוטף זה די מעיק, הייתה תקופה שהייתי עושה זאת. לרוקן את תא המטען, להרים את הגלגל, להפוך אותו (בד"כ הוא רתום כשהונטיל כלפי מטה)... מכיר את הפטנט עם הצינור המאריך. לא אוהב את זה. בכל אופן, מי שאוהב את השלעפ הזה, שיבושם לו. תחליף טוב למכון כושר. דעתי המאוד אישית - בימינו - עם קומפרסור סיני לכל פועל במחיר שווה לכל כיס - מיותר.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

מסכים לגבי הגלגל ההפוך, למרות שגם זו בעיה קטנה. וזו סיבה נוספת לשמור על בגאז' ריק (רק תנסה לשכנע את אישתי).

 

קצב הניפוח עם משאבות רגילות איטי מאוד, ולא הייתי סומך עליהן כשהרזרבי ריק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעניין היה לנסות צינורית מאריכה עם שסתום שיכולה להיות מחוברת קבוע לוונטיל של גלגל הספייר ואז אפשר לנפח אותו בלי להוציא אותו מהמקום.

לדוגמא:

 

₪ 10.42  49%OFF | Various Braided Flexible Hose Tire Valve Inflatable Rubber Hose Steel Wire Car Wheels Tyre Valve Stems Extensions Tube Adapter
https://a.aliexpress.com/_Eu56CB9

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

מעניין היה לנסות צינורית מאריכה עם שסתום שיכולה להיות מחוברת קבוע לוונטיל של גלגל הספייר ואז אפשר לנפח אותו בלי להוציא אותו מהמקום.

לדוגמא:

 

₪ 10.42  49%OFF | Various Braided Flexible Hose Tire Valve Inflatable Rubber Hose Steel Wire Car Wheels Tyre Valve Stems Extensions Tube Adapter
https://a.aliexpress.com/_Eu56CB9

 

מעניין אבל לא ממש רלוונטי במקרה שלי. אצלי הקושי להוציא את כול הכלים וחומרי ניקוי מתא המטען לפני שאני מגיע לגלגל (עצלנות)

שים לב מדובר על אורכים קצרים מאוד 200 מילימטר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...