Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אני יגיד לכם קראתי את הכתבה על הקליאו V6 החדשה שעומדת לצאת ולא כל כך אהבתי את מה שראיתי נכון הרכב מגיע עם 255 כ"ס סטנדרט , המיתלים שלו יותר עבים הג'נטים יותר רחבים ואני בטוח שהאוטו הוא מהיר וטוב אבל אני לא מבין את החברות האלה שמוציאות רכב עם כל כך הרבה כ"ס יחסית לסטנדרט ולא שמים לרכב מנוע טורבו ,זה לדעתי גורם למעצור מסויים והגבלה למנוע , נכון שהוא חזק אבל בלי מנוע טורבו כמו שיש לאימפרזה למשל אני לא רואה את הקליאו החדשה מגיע לביצועים כל כך קיצוניים בכל זאת יש לרנו עוד הרבה מה לילמוד מהגדולים ,אבל מוכרחים להודות העיצוב שלה פצצה יפהיפיה ..

V62_wx.jpg

פורסם

טורבו במכוניות הוא כמו תוספת מגומי למי שיש לו קצר מדי... :twisted:

 

מגדש הטורבו הומצא עבור מטוסים , מכיוון שבגובה רב אין מספיק חמצן באוויר וצריך לדחוס יותר אוויר באותו פרק זמן.

 

במכוניות , מלבד אולי בהרים גבוהים , מנוע אטמוספרי תמיד יהיה עדיף על מוגדש בעל הספק זהה.

פורסם

לא אהבת מה שראית? אני מבין שלאדם כמוך, משכמו ומעלה, 255 כ"ס עלובים ממנוע V6 בלי טורבו, זאת פשוט בדיחה.

 

עכשיו תסביר לי בבקשה, מדוע זה גורם למעצור מסוים והגבלה במנוע. תסביר לי מדוע רנו לא יגיעו לביצועים קיצוניים כמו באימפרזה טורבו, למשל, ללא הטורבו. אחרי שתסביר, אני מבטיח לפנות כמה שיותר מהר לחברות מוזרות כאלו, כמו נניח, או, אני לא יודע, ב.מ.וו?? שמתעקשות לייצר מכוניות כמו M3 ללא טורבו. אני בטוח שברגע שאני אסב את תשומת לבן לכך שעם טורבו הרכב יהיה הרבה יותר מגניב, הן מייד ירוצו לזרוק בפנים איזה טורבו ענק.

 

בידידות

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין מה להיתלונן על חוסר טורבו...

לזונדה, למורצ'י א לאגו, ל 575 מאראנלו, לקאררה GT וכל החברה אין שום טורבו,

ואני לא רואה ממש שהן נופלות משהו מאיפרזה טורבו... :lol:

 

לדעתי היתרון הבולט במנוע קטן ומוגדש זה החיסכון במישקל.

למרות שאני טוען שלכל מנוע ענק שאין לא חיסרון בסוסים, לא יגרע טורבו סימפטי.

 

בקשר לרנו עצמה, אני לא צופה אוטו מרקיע שחקים...

פורסם
אין מה להיתלונן על חוסר טורבו...

לזונדה, למורצ'י א לאגו, ל 575 מאראנלו, לקאררה GT וכל החברה אין שום טורבו,

ואני לא רואה ממש שהן נופלות משהו מאיפרזה טורבו... :lol:

 

לדעתי היתרון הבולט במנוע קטן ומוגדש זה החיסכון במישקל.

למרות שאני טוען שלכל מנוע ענק שאין לא חיסרון בסוסים, לא יגרע טורבו סימפטי.

 

בקשר לרנו עצמה, אני לא צופה אוטו מרקיע שחקים...

 

אל תצפה באמת. בטח כל 156 או 147 או GTV היא טובה בהרבה, לא?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אל תצפה באמת. בטח כל 156 או 147 או GTV היא טובה בהרבה, לא?

נו, ברור, איזו מן שאלה :wink:

 

אבל כמו הקליאו V6 הקודמת, שלא הייתה מי יודע מה, אני מניח שגם תיהיה דיי דומה.

וזאת בגלל שלפי מה שהבנתי הצרפתים היו דיי מרוצים מהיצרה שלהם.

פורסם
אל תצפה באמת. בטח כל 156 או 147 או GTV היא טובה בהרבה, לא?

נו, ברור, איזו מן שאלה :wink:

 

אבל כמו הקליאו V6 הקודמת, שלא הייתה מי יודע מה, אני מניח שגם תיהיה דיי דומה.

וזאת בגלל שלפי מה שהבנתי הצרפתים היו דיי מרוצים מהיצרה שלהם.

 

אה, זה הגיוני. ה-V6 הקודמת הייתה "לא מי יודע מה" ולכן החדשה, שכמעט כל חלק בה שופר, תהיה די דומה...

 

נתחיל בכך שהתלונות על ה-V6 הקודמת לא היו שהיא הייתה גרועה. אלא שהיא הייתה מפחידה. קיצונית. לא סלחנית. בנוסף, התלוננו קצת על הביצועים שלה. 220 כ"ס על משקל של משפחתית ויותר, לא נותנים ביצועים חזקים בהרבה מ-172 כ"ס על משקל של סופר מיני...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טורבו במכוניות הוא כמו תוספת מגומי למי שיש לו קצר מדי... :twisted:

 

מגדש הטורבו הומצא עבור מטוסים , מכיוון שבגובה רב אין מספיק חמצן באוויר וצריך לדחוס יותר אוויר באותו פרק זמן.

 

במכוניות , מלבד אולי בהרים גבוהים , מנוע אטמוספרי תמיד יהיה עדיף על מוגדש בעל הספק זהה.

 

:shock:

 

אז מה שאתה מנסה להגיד לנו שמנוע אטמוספרי בעל 200 סוסים עדיף על מנוע מוגדש בעל 200 סוסים???

 

שכחת פרט אחד קטן ואולי גם כמה ביחד :מומנט,גמישות,רצועת כוח,נכונות וכו'.

 

אולי למטוסים זה עוזר לנשום,אבל למכוניות זה עוזר לטוס.

פורסם
טורבו במכוניות הוא כמו תוספת מגומי למי שיש לו קצר מדי... :twisted:

 

מגדש הטורבו הומצא עבור מטוסים , מכיוון שבגובה רב אין מספיק חמצן באוויר וצריך לדחוס יותר אוויר באותו פרק זמן.

 

במכוניות , מלבד אולי בהרים גבוהים , מנוע אטמוספרי תמיד יהיה עדיף על מוגדש בעל הספק זהה.

 

:shock:

 

אז מה שאתה מנסה להגיד לנו שמנוע אטמוספרי בעל 200 סוסים עדיף על מנוע מוגדש בעל 200 סוסים???

שכחת פרט אחד קטן ואולי גם כמה ביחד :מומנט,גמישות,רצועת כוח,נכונות וכו'.

 

אולי למטוסים זה עוזר לנשום,אבל למכוניות זה עוזר לטוס.

 

כן

פורסם

אני לא חושב שיש עדיפות מובהקת לכאן או לכאן. מנוע אטמוספרי הוא, לרוב, גמיש יותר. כמו גם מאוזן יותר באופן העברת הכוח שלו - כלומר לינארי יותר. מצד שני מנוע טורבו נושם טוב יותר בכמעט כל מצב ומספק את אותה דחיפה אדירה בסל"ד מסוים. עובדה שהרבה מאוד אנשים היו מעדיפים מנועי טורבו על פני מנועים אטמוספריים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למנועים מוגדשיי טורבו יש עקומת מומנט שטוחה יותר בדרך כלל,

ושוב, יתרון במישקל, ומקום, ניתן לידחוס מגדש על מנוע קטן באוטו בלי מקום למנוע גדול.

 

ושאלה: זה נכון שלמנועים מוגדשים קשה לישמור על מהירות מיירבית ביחס למנוע אטמוספרי גדול עם אותו הספק?

 

ועוד יתרון ענק של מנוע גדול- הצליל....

למרות שגם שריקת טורבו ושסטום הפריקה (שלא נישמע ממש בכל מכונית) עושים לי משהו...

×
×
  • תוכן חדש...